[80 B4 1.9 1Z] Nieodpala czarny ciągnik
[80 B4 1.9 1Z] Nieodpala czarny ciągnik
witam wszystkich serdecznie! z góry sorry jak cos zle z tematem itp. ale jestem tu nowy i dopiero obczajam ale przejde do rzeczy mianowicie spotkala mnie niemila przygoda. ostatnio jezdzac moja beczworeczką cos nagle zaczely skakac obroty ponizej 10tys. na jalowym. a podczas jazdy dzialo sie cos dzwinego jakby sie dusil i strasznie szarpalo a przy 25tys. nic mu niedolegalo i na nastepny dzien przy odpalaniu tylko raz zakrecil silnik i odrazu gasl i tak za kazdym razem i do tego czarny dym z wydechu. czytalem w tematach ze mozliwe ze to moze byc wina filtra paliwa ale nie wiem jestem zielony. mieliscie podobne sytuacje? wiecie co to moze byc? POMOCY! rocznik czarnej to 92'
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2012, 17:28 przez obL, łącznie zmieniany 1 raz.
- kroliqster
- Forum Audi 80
- Kontakt:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- kroliqster
- Forum Audi 80
- Kontakt:
a benzyne widziałes ?slawe1983 pisze:Raczej coś z pompą lub nastawnikiem ale tak jak wyżej pisali VAG. A poza tym popraw trochę bo jeszcze nie widziałem żeby 1z kręcił 10 tyś obrotów i wyżej
W sumie żadnego diesla nie widziałem co się tak wysoko kręci a 25 tyś to kosmos już.
co do tematu mozna sprawdzic jeszcze przejscie paliwa za pompa podlaczyc przezroczysty wezyk o ile nie masz takiego i zobacz czy idzie duza ilosc pecherzyków powietrza, tak czy siak objaw kulejacej pompy
-
- Forum Audi 80
- Imię: Mariusz
Raczej z nastawnikiem...ostatnio padają na potęgę :roll: ....objawy zazwyczaj podobne ,czyli falowanie obrotów na jałowym ,lub brak włąściwej reakcji na pedał gazu . Ale niestety ,wszystkie potencjometryczne nastawniki tak skończą i padną wcześniej czy pużniej ,taka ich konstrukcja I radzę nie tracić czasu na zabawę z filtrami i paliwem ...nie przy tych objawach panowie 8-)slawe1983 pisze:Raczej coś z pompą lub nastawnikiem