Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 1Z] Nieodpala czarny ciągnik

obL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 15 lut 2012, 22:30

[80 B4 1.9 1Z] Nieodpala czarny ciągnik

Post autor: obL » 10 kwie 2012, 17:25

witam wszystkich serdecznie! z góry sorry jak cos zle z tematem itp. ale jestem tu nowy i dopiero obczajam ale przejde do rzeczy mianowicie spotkala mnie niemila przygoda. ostatnio jezdzac moja beczworeczką cos nagle zaczely skakac obroty ponizej 10tys. na jalowym. a podczas jazdy dzialo sie cos dzwinego jakby sie dusil i strasznie szarpalo a przy 25tys. nic mu niedolegalo i na nastepny dzien przy odpalaniu tylko raz zakrecil silnik i odrazu gasl i tak za kazdym razem i do tego czarny dym z wydechu. czytalem w tematach ze mozliwe ze to moze byc wina filtra paliwa ale nie wiem jestem zielony. mieliscie podobne sytuacje? wiecie co to moze byc? POMOCY! rocznik czarnej to 92'
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2012, 17:28 przez obL, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 10 kwie 2012, 17:27

no nie wiem nad czym sie zastanawiasz. po 2 vag w reke, moze byc problem z pompa

obL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 15 lut 2012, 22:30

Post autor: obL » 10 kwie 2012, 17:32

co to jest ten VAG kolego bo do tego jeszcze nie doszedlem i czy problem z pompą moze byc czymś poważnym i kosztownym?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 kwie 2012, 17:50

Vag to program do diagnostyki naszych audiczek.
Wymień filtr na nowy i sprawdz czy układ jest szczelny i nie ma w przewodach paliwowych powietrza.

obL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 15 lut 2012, 22:30

Post autor: obL » 10 kwie 2012, 18:11

jutro sie tym zajme, kolega po fachu ma obadac sprawe i dam znac co bylo. dzieki panowie

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 10 kwie 2012, 19:10

Raczej coś z pompą lub nastawnikiem ale tak jak wyżej pisali VAG. A poza tym popraw trochę bo jeszcze nie widziałem żeby 1z kręcił 10 tyś obrotów i wyżej :-P
W sumie żadnego diesla nie widziałem co się tak wysoko kręci a 25 tyś to kosmos już.

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 10 kwie 2012, 19:45

slawe1983 pisze:Raczej coś z pompą lub nastawnikiem ale tak jak wyżej pisali VAG. A poza tym popraw trochę bo jeszcze nie widziałem żeby 1z kręcił 10 tyś obrotów i wyżej :-P
W sumie żadnego diesla nie widziałem co się tak wysoko kręci a 25 tyś to kosmos już.
a benzyne widziałes ?

co do tematu mozna sprawdzic jeszcze przejscie paliwa za pompa podlaczyc przezroczysty wezyk o ile nie masz takiego i zobacz czy idzie duza ilosc pecherzyków powietrza, tak czy siak objaw kulejacej pompy

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 kwie 2012, 19:47

slawe1983 pisze:Raczej coś z pompą lub nastawnikiem
Raczej z nastawnikiem...ostatnio padają na potęgę :roll: ....objawy zazwyczaj podobne ,czyli falowanie obrotów na jałowym ,lub brak włąściwej reakcji na pedał gazu . Ale niestety ,wszystkie potencjometryczne nastawniki tak skończą i padną wcześniej czy pużniej ,taka ich konstrukcja :-P I radzę nie tracić czasu na zabawę z filtrami i paliwem ...nie przy tych objawach panowie 8-)
slawe1983 pisze:jeszcze nie widziałem żeby 1z kręcił 10 tyś obrotów i wyżej :-P
:-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 kwie 2012, 21:14

slawe1983 pisze:żeby 1z kręcił 10 tyś obrotów i wyżej
Ja raz widziałem na filmiku jak się silnik rozbiegał, chwilę później trzeba było uważać na nisko przelatujące tłoki :-P

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 11 kwie 2012, 18:44

kroliqster napisał
a benzyne widziałes ?
No chyba że F1 ale i tak max 19000 obr :lol:

obL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 15 lut 2012, 22:30

Post autor: obL » 18 kwie 2012, 21:11

witam ponownie! okozalo sie ze sprawa siedzi w pompie.. rozszczelnila sie. z braku czasu dopiero dzisiaj kozystajac z chwili wolnego odpisuje. a tak przyokazji naprawy dolegliwosci beda nowe filtry i nowy rozrzadzik :D a co tam!
to podrzućcie mi jeszcze co nie tak z tymi obrotami napisalem?

Marcin11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 06 mar 2012, 06:08
Lokalizacja: warm-maz Gołdap

Post autor: Marcin11 » 19 kwie 2012, 19:03

nie 10 tyś tylko 1tyś i nie 25tyś tylko 2,5 tyś pewnie o to ci chodziło ja osobiscie TDI ktęciłem do 4,2tyś obrotów na 3 biegu he he , zdarzyło się <ok>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 kwie 2012, 19:10

Zdarzyło sie do 5000 na 3 biegu przy czyszczeniu komina :mrgreen:

Marcin11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 06 mar 2012, 06:08
Lokalizacja: warm-maz Gołdap

Post autor: Marcin11 » 20 kwie 2012, 23:01

tylko że czy dla TDI o swoich latach to nie szkodzi? oby nie dzisiaj brałem się z golf 3, i było 5 tyś na blacie dobrze wyczysciło komin he he <cieszy>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 kwie 2012, 12:41

Marcin11 pisze:tylko że czy dla TDI o swoich latach to nie szkodzi? oby nie dzisiaj brałem się z golf 3, i było 5 tyś na blacie dobrze wyczysciło komin he he <cieszy>
Chwilowe takie przeciagniecie po obrotach nie zaszkodzi. Znajomy jest mechanikiem i ma mercedesa w dieslu i tez mowil , ze wskazane jest co jakis czas przegonic dobrze silnik na wyzszych obrotach. W tamtym roku w zime jezdzilem do stolicy na lotnisko i od Ostrowii juz na dwupasmowce przegonilem troche i potem od Wyszkowa. Na powrocie też to samo.
I czuc było później roznice , że lepiej zbieralo sie autko do jazdy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl