[B4 ABK] Stukacjące panewki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 paź 2011, 22:26
- Lokalizacja: wyszogród
[B4 ABK] Stukacjące panewki
załatwiłem panewki strasznie stuka, odpala, co mam robić jakie koszta, pomocy
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2012, 11:52 przez kurczak682, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 paź 2011, 22:26
- Lokalizacja: wyszogród
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 paź 2011, 22:26
- Lokalizacja: wyszogród
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 paź 2011, 22:26
- Lokalizacja: wyszogród
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Na przyszłość proszę pamiętać o stosowaniu TAGów.
Na twoje pytanie nikt rozsądny konkretnie chyba ci nie odpowie. Wszystko zależy jak mocno panewka dostała, w jakim stanie jest korba i wał i przede wszystkim co chcesz osiągnąć - to aby auto tylko jakoś się toczyło przez pewien czas czy chcesz mieć auto 100% sprawne które ma przejechać jeszcze wiele tyś km.
Jeśli ma to być na "chwilę" korby oraz wał nie ucierpiały to pakuj nowe panewki i może jakoś będzie jeździć. Jeśli dostała dodatkowo korba to też da radę wymienić, ale jest już trochę więcej roboty. Jak wał jest podjechany to wymiana panewek nie starczy na długo.
Na twoje pytanie nikt rozsądny konkretnie chyba ci nie odpowie. Wszystko zależy jak mocno panewka dostała, w jakim stanie jest korba i wał i przede wszystkim co chcesz osiągnąć - to aby auto tylko jakoś się toczyło przez pewien czas czy chcesz mieć auto 100% sprawne które ma przejechać jeszcze wiele tyś km.
Jeśli ma to być na "chwilę" korby oraz wał nie ucierpiały to pakuj nowe panewki i może jakoś będzie jeździć. Jeśli dostała dodatkowo korba to też da radę wymienić, ale jest już trochę więcej roboty. Jak wał jest podjechany to wymiana panewek nie starczy na długo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 paź 2011, 22:26
- Lokalizacja: wyszogród
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 paź 2011, 22:26
- Lokalizacja: wyszogród
- dr.ziolo
- Forum Audi 80
- Posty: 88
- Rejestracja: 17 lis 2008, 23:24
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Dąbrowa Trn./Tarnów
panewki
Mój "mechanik" twierdzi, że (tu cytat) "obróciło panewkę". Objawy są następujące:
- brak ciśnienia oleju (bez zmian na wysokich i niskich obrotach)
- oczywiście świecąca kontrolka oleju
- stuki i hałas jak w traktorze, klekocze i chce wyskoczyć z ramy
- sucho pod pokrywą zaworów.
Czy jest sens w ogóle brać się za to??
- brak ciśnienia oleju (bez zmian na wysokich i niskich obrotach)
- oczywiście świecąca kontrolka oleju
- stuki i hałas jak w traktorze, klekocze i chce wyskoczyć z ramy
- sucho pod pokrywą zaworów.
Czy jest sens w ogóle brać się za to??
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Raczej nie. Na pewno dostał wał i może być zbyt krzywy mu zrobić szlif. No i wszystkie graty plus elementy eksploatacyjne. Tak ponad 2k trzeba liczyć a do 1000 można dostać przyzwoity silnik. Osobiście zaopatrywałem się u świstaków. Są w dziale polecam. I nie jest ważna odległość. Po dobry silnik czasami warto przejechać pół Polski niż pod nosem kupić badziew.