Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
majekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 06 cze 2010, 19:50
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: majekk » 31 mar 2012, 18:16

Apocalipto pisze:
Jarewa pisze:Dwa ponieważ po jednym idzie dalej do gniazdka przyczepki.
I tu się niestety mylisz :-P W coupe są po dwie żarówki na postój w lampie.

majekk, spróbuj podpiąć po jednym kablu, niewiem, czy niebędzie błędu żarówki.
Ps. Jak coś to mogę się zamienić za moduł od sedana, bo se wstawiłem od 100C4 ;-)
Sprawdzę to w tygodniu :-)

Jarewa pisze:Stop- tak musisz ciągnąć kabel ale nie musisz od lamy wystarczy odczepić od lampy lewej co idzie do prawej.
No no, o to mi chodziło. Teraz juz wszystko jasne :mrgreen:


Dziękuje pany <piwo>

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 31 mar 2012, 18:25

Apocalipto pisze:
Jarewa pisze:Dwa ponieważ po jednym idzie dalej do gniazdka przyczepki.
I tu się niestety mylisz :-P W coupe są po dwie żarówki na postój w lampie.
Ale to nic nie daje bo by wtedy sprawdzało jedną ( czyli wyszło by kicha, a po drugie nie chce mi się wierzyć żeby lampa miała osobne wejście i kable od tych dwóch żarówek). Bo podwójny kabel jest przy wejściu i nie tylko z instalacji coupe.

Dwa miechy temu też robiłem i miałem kostki z podwójnymi kablami przy wejściu z instalacji avanta.
Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 18:33 przez Jarewa, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
majekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 06 cze 2010, 19:50
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: majekk » 31 mar 2012, 18:27

Wersja z wyjściem pod gniazdo przyczepki prawdopodobna bo dawca hak posiada ;-)

Moje auto nie.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 31 mar 2012, 18:30

Nie przejmuj się dodatkowym kablem instaluj normalnie będzie chodzić. Moduł sprawdza potencjał dwóch linii a czy będą zasilać po dwie żarówki czy po jednej to już nie gra roli ważne żeby było równo L i P w watach.

Zresztą to jest moduł pasujący do sedana 2x5W

Awatar użytkownika
majekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 06 cze 2010, 19:50
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: majekk » 02 kwie 2012, 20:02

Dziś skończyłem. Tak jak kolega napisał, dodatkowe kable olewamy, podłączamy resztę i wszystko śmiga <ok>

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 02 kwie 2012, 20:36

Czy tylny moduł kontroli wywali bład zarówki jesli jest od wersji z 3 stopem a załozę go do wersji bez 3 stopu?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 kwie 2012, 20:44

Nie bo trzeci stop to ściema w tym przekaźniku.

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 02 kwie 2012, 22:27

majekk pisze:Dziś skończyłem. Tak jak kolega napisał, dodatkowe kable olewamy, podłączamy resztę i wszystko śmiga <ok>
Jarewa, w takim razie przepraszam, jestem z lekka pesymistą :-P

arti004
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 11 kwie 2011, 22:29
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: arti004 » 07 kwie 2012, 07:22

Witam dorwałem moduł AB/BC tylko mam problem z AC przerobiłem kostkę według schematu zamieszczonego na forum i w ogóle nie działa po przekręceniu kluczyka ,nic czarny ekranik czy możliwe ze jest padnięty AC? i jeszcze jedno czy jeśli podepnę zółta wtyczkę i niebieska bez tej białej 26 piniowej to AC w ogóle powinno coś pokazać ,zaświecić się ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 kwie 2012, 09:08

arti004 pisze:czy możliwe ze jest padnięty AC?
Tak
arti004 pisze:bez tej białej 26 piniowej to AC w ogóle powinno coś pokazać ,zaświecić się
Tak


Rozbierz i wyczyść piny na płytce licznika jak i w module gniazda.

arti004
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 11 kwie 2011, 22:29
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: arti004 » 07 kwie 2012, 11:39

Jarewa pisze:
arti004 pisze:czy możliwe ze jest padnięty AC?
Tak
arti004 pisze:bez tej białej 26 piniowej to AC w ogóle powinno coś pokazać ,zaświecić się
Tak


Rozbierz i wyczyść piny na płytce licznika jak i w module gniazda.
dorwałem licznik od chyba B3 bo w nim są dwie kontrolki u góry przełożyłem do niego moduł i działa ,wyświetla komunikaty wiec AC jest porządku a na moim nie ruszy czarny monitorek sprawdzałem tesz te piny napiecia sa takie same jak na tym liczniku od B3 . Cuda się dzieją ;(

[ Dodano: 2012-04-08, 15:52 ]
Kolego Jarewa miałeś rację przeczyszczenie pomogło AC działa , nie było już czasu żeby podpiąć tej wtyczki 26 pionowej wiec przyjrzałem się jakie te piktogramy pokazuje ,szły sobie po kolei ale nie pokazało mi poziomu płynu hamulcowego i temperatury cieczy chłodzącej , czy one będą wtedy jak podepnę wtyczkę ? czy dalej jest coś nie tak ?

[ Dodano: 2012-04-12, 14:04 ]
czy to normalne że na biegu jałowym mam zerowe spalanie i jak jadę drogą i zdejmę nogę z gazu to też mi pokazuje zero ?

i druga sprawa jak wcisnę gaz to mi wyskakuje nawet 50 l/100km czy to normalne czy da si coś z trym zrobić ?

voltan91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 10 sty 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom

Post autor: voltan91 » 13 kwie 2012, 21:05

Witam was mam skromne pytanie dotyczące AC/BC...
Otóż niedługo będę miał dostęp do modułu AC/BC, z silnika 2.2t (S4 C4) i z tego co widziałem to zamiast któregoś ze wskazań silnika bez turba, jest wskaźnik "bar" od doładowania.
Czy mogę użyć tego AC/BC w swoim 1Z?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 kwie 2012, 21:31

arti004 pisze:szły sobie po kolei ale nie pokazało mi poziomu płynu hamulcowego i temperatury cieczy chłodzącej
Muszą być, nie miałeś podłączonej wtyczki wiec nie zrobisz testu AC przechodzi od razu w tryb ostrzegający. Żeby można było zrobić test AC musi być w trybie OK

arti004 pisze:czy to normalne że na biegu jałowym mam zerowe spalanie i jak jadę drogą i zdejmę nogę z gazu to też mi pokazuje zero ?

i druga sprawa jak wcisnę gaz to mi wyskakuje nawet 50 l/100km czy to normalne czy da si coś z trym zrobić ?
Tak to normalne, podczas rozruchu na biegu jałowym wskazuje średnie spalanie dopiero jak się przejedzie to wskazuje czasowe tak już jest bc nie mierzy czasowego podczas stania w czasie jazdy i stanięciu pokazuje ostatnią wartość w czasie jazdy. Jak się hamuje silnikiem to musi być 0 chyba że obroty spadają już do 1tyś wtedy musi coś wskazywać. Z tym 50L to też ok nic nie kłamie po prostu silnik takie ma zapotrzebowanie <ok>

arti004
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 11 kwie 2011, 22:29
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: arti004 » 15 kwie 2012, 11:05

Jarewa pisze:
arti004 pisze:szły sobie po kolei ale nie pokazało mi poziomu płynu hamulcowego i temperatury cieczy chłodzącej
Muszą być, nie miałeś podłączonej wtyczki wiec nie zrobisz testu AC przechodzi od razu w tryb ostrzegający. Żeby można było zrobić test AC musi być w trybie OK

arti004 pisze:czy to normalne że na biegu jałowym mam zerowe spalanie i jak jadę drogą i zdejmę nogę z gazu to też mi pokazuje zero ?

i druga sprawa jak wcisnę gaz to mi wyskakuje nawet 50 l/100km czy to normalne czy da si coś z trym zrobić ?
Tak to normalne, podczas rozruchu na biegu jałowym wskazuje średnie spalanie dopiero jak się przejedzie to wskazuje czasowe tak już jest bc nie mierzy czasowego podczas stania w czasie jazdy i stanięciu pokazuje ostatnią wartość w czasie jazdy. Jak się hamuje silnikiem to musi być 0 chyba że obroty spadają już do 1tyś wtedy musi coś wskazywać. Z tym 50L to też ok nic nie kłamie po prostu silnik takie ma zapotrzebowanie <ok>


dzięki za wyjaśnienie sprawy <piwo>
ale jedno się kończy za zaczyna kolejny problem mianowicie wtyczki wszystkie wpięte i nie pokazuje błędu o niskim ciśnieniu oleju doszedłem do tego ze jak odepnę sygnał liczby obrotów to jest porządku , czy ten kabel od liczby obrotów ma jakieś zadanie bo nie zauważyłem żeby coś nie działało przez niego.
i jeszcze jedno sygnał od niskiego lub wysokiego poziomu cieczy nie pokazuje mi go spuszczałem nawet płyn ze zbiorniczka wyrównawczego i nic , zwierałem ze sobą styki, też nic, włożyłem MC żeby sprawdzić i działa a na AC nie dział

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 kwie 2012, 11:32

i jeszcze jedno sygnał od niskiego lub wysokiego poziomu cieczy nie pokazuje mi go spuszczałem nawet płyn ze zbiorniczka wyrównawczego i nic , zwierałem ze sobą styki, też nic, włożyłem MC żeby sprawdzić i działa a na AC nie dział
Bo to nie takie hop siup że zwierasz i masz, to jest tylko niskiego poziomu. To działa z opóźnieniem dłuższym a nawet i bardzo długim. Czasami dobre 3min.


Nie rozumiem co piszesz że nie pokazuje błędu niskiego ciśnienia oleju, AC nie informuje o tym błędzie jeżeli czujniki są ok i ciśnienie ok to nie będzie informowało o błędzie ciśnienia oleju w przypadku przekręcenia kluczyka na zapłon ma być na AC napis "OK" lub jeśli mamy podłączone żarówki to błąd świateł hamulca bez dźwięku.

O niskim ciśnieniu informuje w przypadku uszkodzenia czujnika lub gdy brak ciśnienia. Ale AC wie o tym że na nieodpalonym na być zwarcie do masy na tym czujniku a w przypadku na odpalonym ma być przerwa jeżeli jest inaczej to dopiero informuje. A po sygnale obrotów wie że silnik odpalony.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl