Dokładnie to samo pytanie cisnie mi sie na usta. Klocek chyba tez jest sporo wiekszy?!StaSiu pisze::shock: to z czego jest jarzmo, że taka tarcza weszła :?:kresek pisze:Zacisk jednotloczkowy taki sam jak w b4 ATE 54
Audi B2 coupe by Kresek swap zakonczony sukcesem :D
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Jarzma prawdopodobnie sa z A6 C5 2,5tdi quattro na zeliwnej zwrotnicy. Kolega mial na szrocie, wiec probowalem zalozyc i na rozstaw siadly idealnie.
Pozniej trzeba bylo dobrac do tego tarcze, pol nocy wertowania katalogow i idealne ET w stosunku do jarzm znalazlem ze skody superb.
Jedyny problem ze one byly w 5x112, wiec wiertarka w reke i trzeba bylo nawiercic 3 nowe otwory i jeden troche rozfrezowac.
Po dotarciu, powiem wam, ze hamulec mistrz, nawet ponad 150 trzeba uwazac z naciskiem na pedal, bo latwo mozna zblokowac kola.
Hamowanie wyrywa galki oczne z oczodolow :shock:
A klocek wiekszy, taki sam wystepowal w mocniejszych golfach vr6 i v6, borach vr6, leon cupra, tt 225km przy tarczach od 288mm
Pozniej trzeba bylo dobrac do tego tarcze, pol nocy wertowania katalogow i idealne ET w stosunku do jarzm znalazlem ze skody superb.
Jedyny problem ze one byly w 5x112, wiec wiertarka w reke i trzeba bylo nawiercic 3 nowe otwory i jeden troche rozfrezowac.
Po dotarciu, powiem wam, ze hamulec mistrz, nawet ponad 150 trzeba uwazac z naciskiem na pedal, bo latwo mozna zblokowac kola.
Hamowanie wyrywa galki oczne z oczodolow :shock:
A klocek wiekszy, taki sam wystepowal w mocniejszych golfach vr6 i v6, borach vr6, leon cupra, tt 225km przy tarczach od 288mm
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Rozstaw jarzma 94mm, czyli jak w b4.
Zacisk ten zostaje na razie, pozniej wrzuce ATE z tloczkiem 57, bo akurat mam taki z octavii RS, a pozniej bedzie 4tloczki z porsche boxtera.
Z reszta ATE 54 wystepuje orginalnie z tarcza 312 w golfie v6 syncro i audi TT 225km
Pompa juz jest duza z vw T4 jak dobrze pamietam 24 lub 25,4mm:)
Po swietach znowu regulacja tylu korektorem pod nowy przod
Zacisk ten zostaje na razie, pozniej wrzuce ATE z tloczkiem 57, bo akurat mam taki z octavii RS, a pozniej bedzie 4tloczki z porsche boxtera.
Z reszta ATE 54 wystepuje orginalnie z tarcza 312 w golfie v6 syncro i audi TT 225km
Pompa juz jest duza z vw T4 jak dobrze pamietam 24 lub 25,4mm:)
Po swietach znowu regulacja tylu korektorem pod nowy przod
Jako ze zrobilo sie cieplo, obralem sobie kolejny punkt programu, tym razem chce ogarnac komore silnika. Silnik czyszczenie, komora do piaskowania, pozniej obspawanie kielichow i podluznic, na nowo zagumowanie laczen, epoksyd, malowanie w kolor.
Nie bedzie robiony clean, ma byc ladnie, czysto i schludnie jak w orginale.
Dzisiaj zaczalem rozbieranie przodu i na tym skonczylem
Nie bedzie robiony clean, ma byc ladnie, czysto i schludnie jak w orginale.
Dzisiaj zaczalem rozbieranie przodu i na tym skonczylem
Eee tam raczej wytrwalosc w poszukiwaniu czesci w dobrej cenie i zdolnosci manualne, bo jak na razie samo polozenie lakieru to czesc projektu nie wykonana przeze mnieskoti pisze:Ludzie to mają kasiore
No i trzeba czerpac przyjemnosc z tego co sie robi wtedy bedzie git
No ale jezcze dluga droga do idealu a i tak pewnie nigdy go nie bedzie