[1.8 SF] Gaznik od Poloneza
[1.8 SF] Gaznik od Poloneza
Witam.. mam problem z moim gaznikiem od dluzszego czasu.. raz za duze obroty raz za male... ciezko odpala.. jednym slowem katastrofa. Wyczytalem ze mozna wsadzic gaznik od poloneza podobno lepszy ? wicie co potrzeba do takij przerobki ?
nie wiem co dokładnie jest potrzebne do przeróbki ale jak będziesz gaźnik kupował to wybieraj taki z obydwoma przepustnicami jednakowej wielkości bo te z jedna mniejszą sa mało ekonomiczne i źle się regulują , pod względem ekonomi zużycia paliwa najlepsze były stare gaźniki od dużego fiata z podciśnieniowa druga gardzielą .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj masz dokładnie opisane: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61522
a ktos z naszego forum juz przerabial na taki gaznik ?
i jezeli kupie taki gaznik to podejdzie do 1.8 ?
http://allegro.pl/polonez-gaznik-1-6-wy ... 46459.html
i jezeli kupie taki gaznik to podejdzie do 1.8 ?
http://allegro.pl/polonez-gaznik-1-6-wy ... 46459.html
Podejdzie kazdy z Fiata 125p czy z Poloneza.
Na tej stronce masz caly opis
https://audi80.pl/b3-18s-jv-modyfika ... t46656.htm
Jest tam równiez opisane co zrobic z seryjnym gaznikiem weber, aby uzyskac jak najlepsze osiągi.
Na tej stronce masz caly opis
https://audi80.pl/b3-18s-jv-modyfika ... t46656.htm
Jest tam równiez opisane co zrobic z seryjnym gaznikiem weber, aby uzyskac jak najlepsze osiągi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jest opis ale z B2: https://audi80.pl/80-b2-16-zmiana-ga ... t37620.htm
Ja miałem to tak zrobione, że głównie latało w gazie. LPG palilo przyzwoicie od 8,5 l do 13, średnio mieściła się w 10. Osiągi całkiem przyzwoite 10,4s do setki i 205 Vmax.
Benzynkę zrobiłem tylko do ścigania, nie jestem wstanie określić ile litrów, ale grubo ponad normę, ale osiągi były zaskakujące jak na ten silnik, 9,4 do setki i 215 Vmax.
Moga być od 1,6 i nie było od 1,8.
Benzyny paliła dużo bo miałem wyjęta zwężkę z I i II przelotu i nie było wcale dyszy paliwowej na II gardziel. Seryjnie jest zwężka 26mm i 27 a ja w jej miejsce wstawiłem kawałek rurki co dało pełne przeloty 2 X 34mm.
Ciężko zestroić na takich przelotach, ale jak Ci sie to uda to napewno bedziesz zadowolony :mrgreen:
Benzynkę zrobiłem tylko do ścigania, nie jestem wstanie określić ile litrów, ale grubo ponad normę, ale osiągi były zaskakujące jak na ten silnik, 9,4 do setki i 215 Vmax.
Moga być od 1,6 i nie było od 1,8.
Benzyny paliła dużo bo miałem wyjęta zwężkę z I i II przelotu i nie było wcale dyszy paliwowej na II gardziel. Seryjnie jest zwężka 26mm i 27 a ja w jej miejsce wstawiłem kawałek rurki co dało pełne przeloty 2 X 34mm.
Ciężko zestroić na takich przelotach, ale jak Ci sie to uda to napewno bedziesz zadowolony :mrgreen: