zarzuć jakimś linkiem z allegro dobry czlowiekukonradnutlok pisze:ja w do swojego ABK zamontowałem OCT z lublinka 40zl i po klopocie wpiałem w uklad i nie narzekamspelnia swoje zadanie jak ta lala

http://allegro.pl/lublin-honker-gazela- ... 29235.htmlRoss pisze:
zarzuć jakimś linkiem z allegro dobry czlowieku
Może cieknąć z wolnej odmy. Po to ona właśnie jest. Odmą w dolot idą opary oleju. Jak robisz wolną odmę to lecą w glebę :mrgreen: albo dodatkowo mieszają się z parą wodną i powstaje obrzydliwie wyglądająca maźlord17_1991 pisze:do łącze się do tematu;) mianowicie zrobiłem w swoim zetorku ostatnio wolną odme pusciłem ją pod auto pojeździłem trochę i zauważyłem pod autem plamy oleju / wycieki i teraz pytanie z kąd się to bierze? gdzie może cieknąć ? dodam że przed wolną odmą tego nie było..
Eh, kolego, kolego. Jak cieknie to wchodzi się do kanału i patrzy skąd cieknie i tyle. Nic innego nikt tu ci nie wymyśli. Jak nie cieknie z węża od odmy to szukać trzeba gdzie indziej. Wątpię aby odma miała tutaj jakiekolwiek znaczenie co do wycieków w innym miejscu. Chyba że wąż gdzieś ci się zagiął i masz zamkniętą a nie wolną odmę <ok> Wtedy ciśnienie w bloku mogło znaleźć sobie inne miejsce ujścia.lord17_1991 pisze:przewód od wolnej oddmy jest w całkiem innym miejscu jak wyciek, kapie, a raczej scieka po uchwycie alternatora czyli gdzieś z silnika cieknie, tylko dlaczego.. i jaki to ma zwiazek z uwolnioną odmą? z tego powodu dziś z powrotem podłączyłem odme w seryjne miejsce:/
przewód od odmy nie jest zgięty , jestem perfekcjonistą i zrobione jest to dokładnie i elegancko , nie rzuca sie w oczy nawet :mrgreen:Labiel pisze:Chyba że wąż gdzieś ci się zagiął i masz zamkniętą a nie wolną odmę Wtedy ciśnienie w bloku mogło znaleźć sobie inne miejsce ujścia.
A ja bym pomyślał na twoim miejscu o masie uszczelniającej. Jest wtedy faktycznie problem ze zdjęciem pokrywy, ale robisz to raz i masz święty spokój a tak to będziesz wymieniał uszczelkę co jakiś czas. Wiem co mówię bo sam to przerabiałem. W A80 wymieniłem tych uszczelek kilka, zarówno pokrywy jak i miski, a i tak później mi ciekło. W A4 już nie inwestowałem w uszczelki tym bardziej że nie były takie tanie. Dałem na masę i 3 lata mam święty spokój. Mało tego, miska olejowa trochę mi się pociła to uszczelniłem ją na rancie bez demontażu. Oczywiście trzeba było wszystko dokładnie odczyścić, ale też zero wycieków po dziś dzień.dużo pracy przy zdejmowaniu nie ma chciałem poprostu przekonać sie czy cieknie właśnie tędy, jeśli dalej będzie ciekło pomyśle o nowej usczelce badz innej pokrywie zworowej...![]()
Po części masz rację, ale moim zadaniem jak zaczęło cieknąć to znaczy że nawet jak byś miał normalną odmę to i tak prędzej czy później byłby tam wyciek.lord17_1991 pisze:przed uwolnieniem nie ciekło być może dlatego , że turbo wysysało ciśnienie z pokrywy na pewno bardziej niz ma to miejsce przy wolnej odmie, tak przynajmniej sobie to tłumacze