Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 coupe-ta 2.0] problem z gazem i zegarmi

ODPOWIEDZ
piecu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 15 wrz 2007, 17:17

[b3 coupe-ta 2.0] problem z gazem i zegarmi

Post autor: piecu » 08 paź 2007, 18:14

witam klubowiczów mam problem z moją lalecką. pewnego dnia po przekręceniu zapłonu zgasły mi wszystkie wskaźniki na tablicy rozdzielczej (działa tylko zegarek), i od tego momentu autko przestało pracować na gazie.Na etylince jest ok, gaśnie w momenci przełączania na gaz.Mam silniczek 2.0 3A a instalację gazową Landirenzo. Proszę o pomoc bo dojeżdżam do pracy. Z góry dzięki :)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 08 paź 2007, 21:14

Poszukaj spalonego bezpiecznika zasilającego sterownik gazu i tablicę, ale zanim wstawisz nowy sprawdź czy któryś przewód nie robi bzyk, znaczy zwarcia.

piecu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 15 wrz 2007, 17:17

Post autor: piecu » 08 paź 2007, 22:47

z zegarami już sobie poradziłem faktycznie to był bezpiecznik (w konsoli pod maską 12), a gdzie mogę szukać bezpiecznika od sterownika do gazu ??? z tym gazem to jest tak że on przy 2500 obrotów się przełącza automatycznie i w momęcie przełączenia samochód gaśnie

[ Dodano: 2007-10-08, 23:03 ]
z zegarami już sobie poradziłem faktycznie to był bezpiecznik (w konsoli pod maską 12), a gdzie mogę szukać bezpiecznika od sterownika do gazu ??? z tym gazem to jest tak że on przy 2500 obrotów się przełącza automatycznie i w momęcie przełączenia samochód gaśnie.Ale dziękuje i tak za informację

P.S nigdy nie sprawdzajcie miernikiem bezpieczników gdy są w gnieżdzie bo nawet gdy jest spalony pomiar może wykazać że jest dobry.zawsze wyjmujcie i wtedy sprawdzajcie.Lenistwo nie popłaca :)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 09 paź 2007, 08:05

piecu, Prawdopodobnie masz sfajczony jeszcze ten bezpiecznik od LPG, Gdzie go szukać? Hmmm, trudno wyczuć gdzie gazownik go wsadził. Najczęściej siedzą gdzieś pod maską w pobliżu sterownika LPG. Musisz przejrzeć wiązkę od aku do sterownika LPG. Jeśli nie masz sterownika to szukaj bezpiecznika po drodze do przełącznika w kabinie. Autko Ci gaśnie, bo w momencie przełączenia nie załączają się elektrozawory i nie puszczają gazu. W najgorszym przypadku padł przełącznik w kabinie i trzeba go będzie wymienić. Jaka to instalacja?

piecu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 15 wrz 2007, 17:17

Post autor: piecu » 09 paź 2007, 18:17

instalacja to Landirenzo ale dokładnie jaka to nie wiem. Przełącznik w kabinie chyba jest sprawny bo po przekręceniu kluczyka kontrolka na nim miga tak jak powinna,a po przegazowaniu przestaje pulsować i świeci(czyli też tak jak powinna). Czy możliwe jest to że gdzieś przed elektrozaworami są jakieś dodatkowe bezpeczniki ?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 paź 2007, 08:12

Przejrzyj wszystkie elektrozawory od gazu możliwe że gdzieś spadła wtyczka i nie otwiera sie zawór lub jeżeli wszystko jest na swoim miejcu to podłącz miernik pod wtyczki przy elektrozworze i po przełaczeniu sprawdź czy pojawia sie napięcie.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 10 paź 2007, 08:31

Przeważnie są dwa bezpieczniki do instalek LPG, jeden do przełącznika w kabinie i drugi do elektroniki i elektrozaworów pod maską. Tak jak pisał Wojtek26 szukaj gdzie Ci wcięło zasilanie elektrozaworów.

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 10 paź 2007, 10:47

pod maska powinienes miec bezpiecznik blisko kabla wchodzacego w bude.

od niego idzie kabel do parownika, tam poszukaj moze wtyczka spadla jak koledzy mowili albo kabelek przerwany, a przelocznik to bym tez sprawdzil bo mi gazownik zalozyl zepsuty, to znaczy wszystko swiecilo normalnie ale nie przelanczal automatycznie na gaz z pracy na benzynie, mialem od instalacji na gaznik zalozony taki manual sam przelanczac musialem, potem mi zamontowali nowy, automatyczny,

[ Dodano: 2007-10-10, 10:48 ]
a i powiedzial mi ze jak mi przestanie pracowac na gazie to sie automatycznie na benzyne przestawi, wiedz jak na benz ci chodzi to na 88 procent masz cos z bezpiecznikiem albo zaworem,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga