Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CoupeQ B2 2.2 KV] Regulacja silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
ST43
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 18 lut 2007, 19:31

[CoupeQ B2 2.2 KV] Regulacja silnika

Post autor: ST43 » 09 paź 2007, 21:09

Dzwniłem do warsztatu z zapytaniem za ile wyregulują K-jetronic'a w silniku KV i pan mi powiedział, że regulują cały silnik za 220zł.
Moje pytania brzmą
1 - co się reguluje wogle w tym silniku ? (kąt wyprzedzenia zapłonu, skład mieszanki biegu jałowego... i tyle mojej wiedzy :) )
2 - czy 220zł za taką usługę to dużo/normalnie/mało ?

[ Dodano: 2007-10-09, 21:51 ]
Mam pytanie - Dlaczego Moderator, Administrator, itp zmienił tytuł posta ?

Po pierwsze to nie 2.3 tylko 2.2 (pisałem 2226ccm co jest raczej jasne)
Po drugie nie B4 tylko jeśli wogóle to B2
a po trzecie nie Audi 80 tylko Audi Coupe Quattro typ 85.

Proszę o znianę tematu na poprawny.

jmm: Niewiem czmu moderator Danek zmienił post :shock:
Ostatnio zmieniony 09 paź 2007, 23:16 przez ST43, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 09 paź 2007, 23:17

Co do regulacji....


No tak zapłon, usatwenie mieszanki i obrotow na analizatorze.. nic wiecej się nie da.


BTW podeslij mi na miala ofty tego cudeńka

ST43
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 18 lut 2007, 19:31

Post autor: ST43 » 10 paź 2007, 00:10

Zapłon mam ustawiony.
Obroty...jasna sprawa.
A mieszanka ? - nie wiem czy dobrze pamiętam - kręci się śrubą przy rozdzielaczu tak, aby wartość tlenku węgla była jak najniższa ?

[dziękuję za poprawkę tematu :-D ]

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 10 paź 2007, 14:09

Dokładnie przy rozdzielaczu, na imbusik o ile dobrze pamietam

xGrizzlix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 02 gru 2006, 22:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: xGrizzlix » 10 paź 2007, 16:57

Jeżeli silniczek Ci ładnie chodzi ... nie ma co grzebać w tym. Jak ktoś zna się na rzeczy sprawdzi wakumetrem podciśnienia, sprawdzi szczelność dolotu, działanie wtryskiwacza rozruchowego, klapkę spiętrzającą no i tak jak pisałeś ... wolne obroty, zapłon i skład mieszanki na analizatorze. Mnie właśnie te wszystkie zabiegi czekają ... :roll:

ST43
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 18 lut 2007, 19:31

Post autor: ST43 » 10 paź 2007, 17:40

no właśnie nie chodzi zbyt ładnie.Pali prawie 30 l/100 km w DYNAMICZNYM cyklu miejskim (fakt troche ostatnio dusiłem, no ale bez przesady :) )
Wakuometr na luzie nieco wariuje - wysysa do jakiś -0,6 Bar - lekko dodaję gazu i schodzi do stabilnego -0,8.
Wtryskiwacz rozruchowy chyba działa ok, bo myslę, że bez niego ciężko by palił - a zapala bez kłopotu nawet po 2 tygodniach w zimnym garażu.
Mam wrażenie, że wtryskiwacze mogą lać...ale to jeszcze sprawdzę jak będzie chwila.

Dlatego mam ochotę podpiąć się do analizatora.
Najlepiej samemu, bo i taniej :) i cos tam się na tym znam to chyba dał bym radę.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 10 paź 2007, 18:17

A ciepłym też dobrze zapala?

xGrizzlix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 02 gru 2006, 22:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: xGrizzlix » 10 paź 2007, 18:24

odepnij wtyczkę od wtryskiwacza i zobacz czy dochodzi zasilanie - u mnie nie ma wcale :-/ Efekt jest taki: można tylko odpalić na PB przy lekkim dodaniu gazu i do momentu przekroczenia pierwszej wskazówki temp. obroty ma dosc niskie obroty i lekko nim telepie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl