[All B3/B4] Wymiana nagrzewnicy
Mam problem tego typu, że jak daję na ciepłe powietrze to grzeje bardzo dobrze, ale śmierdzi płynem chłodniczym. Gdy daję nawiew na zimne to leci chłodne i już leci świeże czyste powietrze. Czy to wina nagrzewnicy? gdzieś może przeciekać? Dodam jeszcze, że po ostatnich deszczach pojawiło mi się mnóstwo wody za fotelem pasażera na podłodze (tak jak by przez tunel od wentylacji naleciało. Coś się zatkało? może jakaś odma?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
witajcie koledzy ^^
zbieram się do wymiany nagrzewnicy... mam pytanie do tych, którzy mają to za sobą:
jakie klucze/narzędzia są potrzebne do tego?
pytanie może dosyć dziwne, ale nie mam dostępu do wszelkiej maści kluczy od ręki, więc chcę się jakoś ustawić zanim się za to wezme, żeby mi czegoś nie brakowało potem..
zbieram się do wymiany nagrzewnicy... mam pytanie do tych, którzy mają to za sobą:
jakie klucze/narzędzia są potrzebne do tego?
pytanie może dosyć dziwne, ale nie mam dostępu do wszelkiej maści kluczy od ręki, więc chcę się jakoś ustawić zanim się za to wezme, żeby mi czegoś nie brakowało potem..
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie ma dużo wymagań
Klucz nasadowy 24 z mała przedłużka do odkręcenia kiery
Śrubokręt klucz 8mm o długości 25cmm giętki ułatwi bardzo naszą prace ( 70% to śruby na klucz 8) jak nie to nasadka 8mm z długą przedłużka i mała grzechotką i też z krótka przedłużka mimo że poprzedni będzie. Do dwóch śrub może być problem jeżeli nasadka będzie gruba.
Klucz oczkowy 10mm
Śrubokręt krzyżak średni
Mały płaski do otworzenia dekli śrub mocujących z boku konsole
Imbus 5 albo 6 nie pamiętam ale tam często też jest na krzyżak do pająka.
Klucz nasadowy 24 z mała przedłużka do odkręcenia kiery
Śrubokręt klucz 8mm o długości 25cmm giętki ułatwi bardzo naszą prace ( 70% to śruby na klucz 8) jak nie to nasadka 8mm z długą przedłużka i mała grzechotką i też z krótka przedłużka mimo że poprzedni będzie. Do dwóch śrub może być problem jeżeli nasadka będzie gruba.
Klucz oczkowy 10mm
Śrubokręt krzyżak średni
Mały płaski do otworzenia dekli śrub mocujących z boku konsole
Imbus 5 albo 6 nie pamiętam ale tam często też jest na krzyżak do pająka.
koledzy podepnę się z pytaniem
mam tdi, chciałbym dodatkowo wyciszyć wnętrze kabiny od odgłosu silnika...
Czy opłaca się wyciągać dechę tylko po to, żeby wkleić dodatkowe wygłuszenia w okolicach przegrody? Co o tym myślicie, jest sens, czy za mało miejsca? Patrząc na fotki nie wiele widać miejsc gdzie można by wkleić matę dekarską.
mam tdi, chciałbym dodatkowo wyciszyć wnętrze kabiny od odgłosu silnika...
Czy opłaca się wyciągać dechę tylko po to, żeby wkleić dodatkowe wygłuszenia w okolicach przegrody? Co o tym myślicie, jest sens, czy za mało miejsca? Patrząc na fotki nie wiele widać miejsc gdzie można by wkleić matę dekarską.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Jarewa pisze:lepiej już od zewnątrz upchać ma goła blachę i bez problemowo. Od środka już jest wygłuszenie.tomek1982 pisze:moim zdaniem po zdięciu deski napewno jakies cienkie wygluszenie sie upcha,tylko nie wiem jaki bedzie tego efekt
jarewa wiem ze jest fabrycznie dane cos cienkiego bo dwa razy deske zwalalem
sam myslalem by sciane grodziową wygłuszyć bo jednak troche slychac silniczek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1628
- Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 JS
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
po
1 musisz wyjąc przyciski od sterowania nawiewami (wystarczy je pociągnąć i zejdą) za nimi są śrubki odkręcasz je i wyciągasz ten panel od razu odkręcasz listwę co jest nad zegarami dodatkowymi
2 wyjmujesz radio
3 o ile pamiętam kratki nawiewów wyciągnij (pociągnij do siebie) i tam są 2 śrubki
4 wyciągasz delikatnie konsole te przyciski są na kostkach więc musisz je po odpinać
5 chyba masz tam przełącznik gazu albo kontrolkę od alarmu znając życie niema kostki wiec musisz obciąć przy składaniu zalutować jak było
to chyba tyle
1 musisz wyjąc przyciski od sterowania nawiewami (wystarczy je pociągnąć i zejdą) za nimi są śrubki odkręcasz je i wyciągasz ten panel od razu odkręcasz listwę co jest nad zegarami dodatkowymi
2 wyjmujesz radio
3 o ile pamiętam kratki nawiewów wyciągnij (pociągnij do siebie) i tam są 2 śrubki
4 wyciągasz delikatnie konsole te przyciski są na kostkach więc musisz je po odpinać
5 chyba masz tam przełącznik gazu albo kontrolkę od alarmu znając życie niema kostki wiec musisz obciąć przy składaniu zalutować jak było
to chyba tyle