Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] wtrysk rozruchowy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
mortar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 08 wrz 2007, 19:10
Lokalizacja: Jasło

[B4 2.3 NG] wtrysk rozruchowy

Post autor: mortar » 03 maja 2012, 18:55

-Elo jakie powinno być napięcie i kiedy podawane na wtrysk rozruchowy (na tej kostce niebieskiej na wtrysku), czy napiecie powinno się pojawić po przeręceniu kluczyka czy w momencie gdy zaczynamy kręcić rozrusznikiem ??
problem mam tego typu iż na ciepłym jak auto postoi z 10min musze kilka razy zakręcić zanim odpali, na zimnym pali od strzała, obroty trzyma przyspiesza dobrze, nie przerywa jedyny denerwujący problem to to odpalanie cieplego silnika.
- czujnik temp. na krućcu wodnym jest sprawny mieżyłem rezystancje,
- na wtyczce od rozruchowego pojawia się jakieś 0.2V po przekreceniu kluczyka w trakcie krecenia rozrusznikiem.
-co ciekawe gdy silnik chodzi cały czas jest na nim napięcie 0.5V
-czy gdy silnik jest ciepły wtrysk rozruchowy podaje paliwo w trakcie zapalania ??
-z tego co wiem otwarcie wtrysku obsługiwane jest przez ten sam bezpiecznik co pompa czy to prawda ?
-jeśli ktoś ma wiedzę proszę o opis wiązki gdzie idzie kabel od wtrysku wędruje (pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik ?? czy gdzie) jak sie wziąść za diagnoze ??

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 17 maja 2012, 15:50

Rozruchowy jest sterowany masą a zasilanie ma na stałe. Pracuje także na ciepłym silnku przez chwile . Najlepiej go wykręcić w dwie osoby jedna kręci a druga sprawdza czy pyli, najlepiej do tego ściągnąć wtyczkę z czujnika dwu pinowego . Jego się mierzy pomiędzy pinem a masą auta.

mortar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 08 wrz 2007, 19:10
Lokalizacja: Jasło

Post autor: mortar » 18 maja 2012, 00:18

o i to jest konkret! dzieki sprawdze i dam znać co ciekawe teraz jest nieco zimniej niż bylo kilka dni wcześniej i problemów z rozruchem na ciepłym prawie nie ma a jak są to sporadyczne

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 18 maja 2012, 15:51

Sprawdź omomierzem rezystancję czujnika temp. Pomiędzy każdym pinem a masą na rozgrzanym silniku ma być ok. 300-400Ohm .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl