-Elo jakie powinno być napięcie i kiedy podawane na wtrysk rozruchowy (na tej kostce niebieskiej na wtrysku), czy napiecie powinno się pojawić po przeręceniu kluczyka czy w momencie gdy zaczynamy kręcić rozrusznikiem ??
problem mam tego typu iż na ciepłym jak auto postoi z 10min musze kilka razy zakręcić zanim odpali, na zimnym pali od strzała, obroty trzyma przyspiesza dobrze, nie przerywa jedyny denerwujący problem to to odpalanie cieplego silnika.
- czujnik temp. na krućcu wodnym jest sprawny mieżyłem rezystancje,
- na wtyczce od rozruchowego pojawia się jakieś 0.2V po przekreceniu kluczyka w trakcie krecenia rozrusznikiem.
-co ciekawe gdy silnik chodzi cały czas jest na nim napięcie 0.5V
-czy gdy silnik jest ciepły wtrysk rozruchowy podaje paliwo w trakcie zapalania ??
-z tego co wiem otwarcie wtrysku obsługiwane jest przez ten sam bezpiecznik co pompa czy to prawda ?
-jeśli ktoś ma wiedzę proszę o opis wiązki gdzie idzie kabel od wtrysku wędruje (pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik ?? czy gdzie) jak sie wziąść za diagnoze ??
[B4 2.3 NG] wtrysk rozruchowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle