Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 3A]zahmowanie przy 3 tys i gaśnie na wolnych obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
80b3

[b3 3A]zahmowanie przy 3 tys i gaśnie na wolnych obrotach

Post autor: 80b3 » 04 maja 2012, 11:43

Witam.
Koledzy jestem nowym klubowiczem i przepraszam że od razu zakładam nowy temat ale jakoś nic mi do moich objawów nie pasuje, mam mianowicie taki problem-auto nie chce mi wchodzić w obroty już tak od 3-4tys dalej nie idzie prawie-mam taki jakby opór-ale dzieje się tylko tak jak wcześniej ostrzej pojeżdżę do 3 tyś bo w pewnym momencie zawsze przy 3 tyś dostaje takie zahamowanie i dalej tylko jak dodaje gazu to szarpie--to pierwszy problem

Potem prawie zawsze ma takie objawy że gaśnie jak nie trzymam gazu-puszczę go na chwilę a on potrzyma obroty przez chwile potem troszkę spadną a następnie spadną do 200 i auto zgaśnie albo czasami podczas jazdy auto zgaśnie od razu jak wcisnę sprzęgło i już nie wiem co robić-wymieniłem silniczek krokowy bo ponoć była tego wina ale objawy takie same na wolnych obrotach-mam LPG i na benzynie nie chce chodzić wcale-nie wiem czemu-klapka w przepływomierzu wygląda ok, choć czasami chodzi bardzo lekko nie stawia oporu.

Objawy mam takie na LPG no bo niestety benzyna nie chodzi po raz kolejny

PROSZĘ O POMOC PANOWIE BO JUŻ BRAK MI ZDROWIA DO TEGO AUTA-A NIE CHCIAŁ BYM ODDAĆ GO NA ZŁOM BO KAROSERIA STAN IDEALNY I SZKODA MI AUTKA

zb0oj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 21 wrz 2011, 22:32

Post autor: zb0oj » 04 maja 2012, 11:53

80b3, a sprawdziłeś układ dolotowy? U mnie w innym aucie były podobne objawy, gdy dostawał za dużo powietrza (wywaliło tłumik szmerów ssania).

Sprawdziłbym świece też na Twoim miejscu.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 maja 2012, 12:09

zb0oj pisze:80b3, a sprawdziłeś układ dolotowy?
No właśnie, przejrzyj każdy wężyk milimetr po milimetrze przy tym wyginaj i pociągaj go w każdą stronę bo w spoczynku zazwyczaj nie widać pęknięć.

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 04 maja 2012, 12:41

Witam. Jak kol. "aldi" podpowiada szczelność dolotu to podstawa. Najpierw powinien żeś doprowadzić do pracy na Bp, ale jeżeli na paliwie w ogóle nie zagada to zdemontuj klapę (talerzyk) przepływomierza. Jego luźna praca to zatarty tłoczek albo brak paliwa i będą problemy z obrotami. Kiedy wymieniałeś filtry gazu i powietrza bo to też ważne. Po zdemontowaniu talerzyka wymianie filtrów i sprawdzeniu szczelności, regulacja i na LPG powinna śmigać chyba że parownik (membrany) padają.

Awatar użytkownika
andi00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 10 lip 2011, 12:59
Lokalizacja: Bytom

Post autor: andi00 » 04 maja 2012, 12:47

jesli chodzi o gasniecie przy hamowaniu i wciskaniu sprzegla temat byl na forum poruszany i moga to byc swiece najlepiej dobierac po samochodzie a nie po nr. swiecy wykreconej z auta bo niewiadomo kto co wczesniej wkrecil

80b3

Post autor: 80b3 » 08 maja 2012, 20:54

panowie jak doprowadzę Pb do ładu i składu dam znać co i jak,talerzyk w przepływomierzu mam pogięty, już mam kupiony drugi przepływomierz- jak go wymienię to dam znać, świece wymieniałem na katalogowe ok.15tyś km temu razem z przewodami możliwe że już by padły były marki ngk, ate wężyki to macie na mysli wszystkie co idą do dolotu tak?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl