Witam.
Koledzy jestem nowym klubowiczem i przepraszam że od razu zakładam nowy temat ale jakoś nic mi do moich objawów nie pasuje, mam mianowicie taki problem-auto nie chce mi wchodzić w obroty już tak od 3-4tys dalej nie idzie prawie-mam taki jakby opór-ale dzieje się tylko tak jak wcześniej ostrzej pojeżdżę do 3 tyś bo w pewnym momencie zawsze przy 3 tyś dostaje takie zahamowanie i dalej tylko jak dodaje gazu to szarpie--to pierwszy problem
Potem prawie zawsze ma takie objawy że gaśnie jak nie trzymam gazu-puszczę go na chwilę a on potrzyma obroty przez chwile potem troszkę spadną a następnie spadną do 200 i auto zgaśnie albo czasami podczas jazdy auto zgaśnie od razu jak wcisnę sprzęgło i już nie wiem co robić-wymieniłem silniczek krokowy bo ponoć była tego wina ale objawy takie same na wolnych obrotach-mam LPG i na benzynie nie chce chodzić wcale-nie wiem czemu-klapka w przepływomierzu wygląda ok, choć czasami chodzi bardzo lekko nie stawia oporu.
Objawy mam takie na LPG no bo niestety benzyna nie chodzi po raz kolejny
PROSZĘ O POMOC PANOWIE BO JUŻ BRAK MI ZDROWIA DO TEGO AUTA-A NIE CHCIAŁ BYM ODDAĆ GO NA ZŁOM BO KAROSERIA STAN IDEALNY I SZKODA MI AUTKA
[b3 3A]zahmowanie przy 3 tys i gaśnie na wolnych obrotach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Witam. Jak kol. "aldi" podpowiada szczelność dolotu to podstawa. Najpierw powinien żeś doprowadzić do pracy na Bp, ale jeżeli na paliwie w ogóle nie zagada to zdemontuj klapę (talerzyk) przepływomierza. Jego luźna praca to zatarty tłoczek albo brak paliwa i będą problemy z obrotami. Kiedy wymieniałeś filtry gazu i powietrza bo to też ważne. Po zdemontowaniu talerzyka wymianie filtrów i sprawdzeniu szczelności, regulacja i na LPG powinna śmigać chyba że parownik (membrany) padają.
panowie jak doprowadzę Pb do ładu i składu dam znać co i jak,talerzyk w przepływomierzu mam pogięty, już mam kupiony drugi przepływomierz- jak go wymienię to dam znać, świece wymieniałem na katalogowe ok.15tyś km temu razem z przewodami możliwe że już by padły były marki ngk, ate wężyki to macie na mysli wszystkie co idą do dolotu tak?