[b3/b4 all] Nie działa nawiew na I,II,III biegu
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
Ja swoje dziś rozebrałem i w domu dokładnie obejrzałem. Objaw mam ten sam tzn pokrętła nie można cofnąć poniżej III. Winne temu jest wygrzanie plastiku na styku z blaszkami i wypalona w nim dziura przez co jedna z blaszek tam wpada i wyskoczyć już nie może. Spróbuje to przeszlifować ale obawiam się że nie będe miał przez to II prędkości wentylatora Jutro testy zobaczymy czy sie uda
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Jeśli jeszcze ktoś śledzi ten wątek, to można przeszlifować ten plastik i pokrętło znów zaczyna pięknie chodzić Wszystkie prędkości niby są nie wiem tylko dlaczego I i II dmuchają tak samo - czyżby wina tego rezystora? Wiecie może jaką wartość powinien mieć dla II prędkości?
[ Dodano: 2012-05-02, 20:02 ]
Wyciąga się dość trudno- trzeba wyciągnąć radyjko - daje duuużo miejsca i oczywiście ramkę, bez tego też się da ale więcej zabawy. Potem odczepiamy linki najłatwiej odczepić biała i czarna bo najdłuższe zapasy są. z tyłu jest jeszcze niebieska i od dołu czerwona najkrótsza i najwredniejsza. Linki odczepiasz wypychając ją śrubokrętem i po przeciwnej stronie niż jest wciśnięta masz plasticzek który trzeba odchylić i wtedy pociągnąć do siebie jak nie odchylisz możesz połamać ten plastik ( mi się jeden złamał ale po włożeniu jest gitara Zacznij od czarnej albo białej bo najwygodniejszy dostęp i zaobserwujesz jak to działa reszta jest tak samo.
Jak masz z linkami to obróć na drugą stronę odegnij taką małą plastikową płetwę i pociągnij linkę. Na obudowie linki jest dziurka a w płetwie jest dzyndzelek który w nią w chodzi i blokuje - proste i skuteczne rozwiązanie. Powodzenia
[ Dodano: 2012-05-02, 20:02 ]
Wyciąga się dość trudno- trzeba wyciągnąć radyjko - daje duuużo miejsca i oczywiście ramkę, bez tego też się da ale więcej zabawy. Potem odczepiamy linki najłatwiej odczepić biała i czarna bo najdłuższe zapasy są. z tyłu jest jeszcze niebieska i od dołu czerwona najkrótsza i najwredniejsza. Linki odczepiasz wypychając ją śrubokrętem i po przeciwnej stronie niż jest wciśnięta masz plasticzek który trzeba odchylić i wtedy pociągnąć do siebie jak nie odchylisz możesz połamać ten plastik ( mi się jeden złamał ale po włożeniu jest gitara Zacznij od czarnej albo białej bo najwygodniejszy dostęp i zaobserwujesz jak to działa reszta jest tak samo.
Jak masz z linkami to obróć na drugą stronę odegnij taką małą plastikową płetwę i pociągnij linkę. Na obudowie linki jest dziurka a w płetwie jest dzyndzelek który w nią w chodzi i blokuje - proste i skuteczne rozwiązanie. Powodzenia
U mnie wydaje mi się że bedzie tylko dwie linki (czarne)przynajmniej z tego co widze po wyciągnietej z tego rozbitka (wersja z klimą) czyli od kierunku nadmuchu i temperatury +dwie wtyczki.
Narazie dzięki kolego w razie jak bede miał jakies pyt. bede dawał na priv.
No i udało mi się to wyciągnąć cieżko było. Tak jak u kolegi podtopiony był plastik.
Niestety I II bieg nie działa, przy kręceniu pokrętłem jest wyczuwalny klik na każdym biegu i na oko też był widoczny styk, także pewnie opornica dmuchawy do wymiany ale to już musi elektryk
Narazie dzięki kolego w razie jak bede miał jakies pyt. bede dawał na priv.
No i udało mi się to wyciągnąć cieżko było. Tak jak u kolegi podtopiony był plastik.
Niestety I II bieg nie działa, przy kręceniu pokrętłem jest wyczuwalny klik na każdym biegu i na oko też był widoczny styk, także pewnie opornica dmuchawy do wymiany ale to już musi elektryk
Opornice prosto wymienić - wystarczy zdemontować schowek pasażera potem tylko jedna śrubka którą jest dokręcona do obudowy wentylatora i 2 zlączki z kablami. Bajka ogólnie Jak ją będziesz miał na wierzchu możesz spróbować zewrzeć bezpiecznik termiczny - to takie małe coś co jest z boku całej opornicy- wiele osób pisało że to rozwiązało ich problemy. Poza tym bezpiecznik kupisz za kilka zł a cała opornica to co najmniej 50 złotówków...
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
Byłem u znajomego elektryka wyjeliśmy tą opornicę i kumpel próbował łączyć w kostce na ostro kabelkiem i chodziło,sprawdzał też na warsztacie całą opornicę i niby wszystko ok, ale jak by to nie była wina opornicy to by nie działało na ostro???
Jutro do znajomego na szrot....oby coś podpasowało.
Dzięki koledzy!
Jutro do znajomego na szrot....oby coś podpasowało.
Dzięki koledzy!
Panowie byłem na szrocie, podłanczałem pare opornic (z golfa) i niestety lipa, nie wiem czy to ma znaczenie ale podmieniane przeze mnie opornice nie były identyczne jak moja tzn. kostka do podłączenia była ok ale te z golfa miały jeszcze jakies wyjscia na dwa kable(wsuwki) w mojej tego nie ma-Ma to znaczenie???
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt: