To wiem i znam z jazdy w 1Z w Golfie i wlasnie brakowalo mi tych 10 groszy w Audi :mrgreen:UKI_XX pisze:a używać rezystora powinno się tylko wtedy jak brakuje mocy (wyprzedzanie, ściganie) bo podczas normalnej jazdy na włączonym rezystorze wzrasta spalanie nawet do 2L a przy umiarkowanym używaniu praktycznie się nie zmienia a frajda z użycia dopałki jest niezła
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - opornik i nastawnik
proponuje przejść do szkoły podstawowej na lekcję fizyki/techniki (obecnie chyba gimnazjum) i zapytać o prawo ohma, które mówi że im mniejsza rezystancja tym większy prąd a więc w tym przypadku im mniej omów tym większa dawka... więcej chyba już nie trzeba tłumaczyć :mrgreen:dawid80 pisze:czyli dac 360 370 tam predzej czytałem ze dają miedzy 400 a 470
ja u siebie mam 400ohm i jak ktoś za mną jedzie to w dzień robi się ciemno :shock: załóż coś między 400 a 430ohm i możesz zajrzeć Tutaj, lektury wystarczająco dużo <ok>
niestety mało kto sie chce w to zaglebiać tylko ma zamontowac i musi być kop i chmura z tyłuUKI_XX pisze:proponuje przejść do szkoły podstawowej na lekcję fizyki/techniki (obecnie chyba gimnazjum) i zapytać o prawo ohma, które mówi że im mniejsza rezystancja tym większy prąd a więc w tym przypadku im mniej omów tym większa dawka... więcej chyba już nie trzeba tłumaczyć :mrgreen:
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość