Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 04 maja 2012, 16:14

Dzisiaj postanowiłem wziąć się za skończenie koła rozruchowego do V8, jak już gdzieś wyżej pisałem pomysł z kołem i rozrusznikiem od 3,0 TDi niestety nie byłby wykonalny (bynajmniej przy pomyśle montażu skrzyni od 90tki 2,3 20V). Udało mi się parę dni temu dorobić tarczę z blachy stalowej 4mm pod wieniec od ABZ. Dzisiaj skończyłem robić otwory na wzór ori i przymiarkę razem z wieńcem na silnik. Zostaje mi teraz tylko zamiast śrub dać gdzieś do zanitowania (nity stalowe na wieniec, łącznie 3x3 co 120st) i całość do wyważenia po wywierceniu otwórów pod konwerter automatycznej skrzyni z 90tki :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Jeszcze jedna praca przewidziana na dzisiaj to wyjęcie całej wiązki od ABK z coupe wraz ze sterownikiem, oraz zdjęcie hamulców przednich :)

Pozdrawiam!

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 04 maja 2012, 22:49

Korzystając z okazji małe uzupełnienie dnia:D
Zdradzę tajemnicę o co chodzi z tym napinaczem od V6 2,8:
Obrazek

Tak jak widać do V8 też pasuje w miejsce idealnie spasowane pod niego:) Pasek będzie lecieał bezpośrednio z alternatora na duże koło pasowe pod napinacz i na dwa koła od pompy wsp i klimy, w drodze powrotnej będzie tylko mała rolka na przedłużeniu śruby dolnej alternatora i to wszystko:D

A na tym dzisiaj zakończyłem walkę z wiązką od ABK:/ masakra...
Obrazek

Pocieszające dla mnie jest to, że i abk i 7a mają te same sterowniki od skrzyni biegów, więc wiązka od skrzyni przy zakładaniu abk do 90tki pozostaje bez ingerencji:)

A tak się zakończyły moje wypociny z wycinką wiązki z V8: masakra!!!!!!!!!!!!!!

Większość od sterownika ze skrzyni poleciała na starcie, 4 przewody idą jedynie bezpośrednio z kostki sterownika Motronic do sterownika skrzyni i ich fukcji muszę się doszukać, ale tak jak pisałem puki co jest to masakra konkretna do ogarnięcia:/

Obrazek

Poległem w walce z kablami dzisiaj:/

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 05 maja 2012, 10:32

vigo1984sz każdy robi co uważa, ale czego uparłeś się na automat?
Moim zdaniem nie ma to większego sensu:) Sama robota ładnie posuwa się do przodu.

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 05 maja 2012, 11:00

gornik pisze:vigo1984sz każdy robi co uważa, ale czego uparłeś się na automat?
Moim zdaniem nie ma to większego sensu:) Sama robota ładnie posuwa się do przodu.
To i tak będzie w miarę zapier... tzn szybko jeździło, lubię wygodę akurat i puki co mam pod ręką tą skrzynię, która bardzo ładnie działa muszę przyznać. Poza tym automat trochę przytrzyma mi trakcję podczas ruszania. A w dalszym czasie pomyślę o skrzynie z S2 tej 6cio biegowej CGR o ile dobrze pamiętam:)

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 05 maja 2012, 15:09

ta skrzynia mimo, że AT jest dobra. Kręci pod odcinkę, hamuje silnikiem.
ALe jak znam życie i Łukasza, to za jakiś czas pewnie zrobi manuala + RWD <ok>

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 05 maja 2012, 18:43

Dzisiaj dzięki pomocy naszego "największego" niezaprzeczalnie kolegi Andrzeja postanowiliśmy jednak postawić audi na kołach, wyjechać z garażu i zrobić wszystko to co ograniczała nam przestrzeń tzn. zdjąć drugi błotnik i chcieliśmy wyciągnąć deskę rozdzielczą jednak pogoda nam plany pokrzyżowała...

Pierwsze co to do wycinki poszły resztki podstawy akumulatora w komorze:
Obrazek

Później szybko ogarnęliśmy układ kierowniczy i wyjechaliśmy poza garaż.... przymierzyć V8 :D po raz pierwszy:D
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Jednak lenistwo nie popłaca... do wyciągnięcia wiązki całej od silnika najwygodniej zdjąć cały środek, o czym się właśnie dzisiaj przekonałem:P

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 08 maja 2012, 23:11

Dzisiaj wziąłem się ostro za Audi 90. Zacząłem tym razem od wyjęcia całej wiązki silnika w kabinie, efekt:
Obrazek

A teraz sytuacja jak z kawału:
Żona - kochanie przecięłam jakiś kabelek, nie pamiętam który... znajdziesz prawda??:P

Oczywiście to żart do zdjęcia tylko:P

Ogółem praca na dziś zakończyła się mniej więcej tak:
Obrazek

Jutro z rana wystawiam ogłoszenia z silnikiem na sprzedaż!

Awatar użytkownika
Trooky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 06 kwie 2008, 13:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Trooky » 08 maja 2012, 23:42

Deska widze zdjęta <ok>

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 08 maja 2012, 23:51

Tak ale to w 90tce:P I tu chociaż jest o wiele bardziej przejrzysta sytuacja do wyjęcia wiązki od silnika i skrzyni bo nie ma tak namieszane jak w coupe;)

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 09 maja 2012, 11:21

no i miałeś takie 2 ładne auta :)

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 09 maja 2012, 11:23

Będą ładne, jedno praktyczne na co dzień, a drugie z charakterkiem mruczącym:P kwestia czasu Panie Tomasz:P

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 09 maja 2012, 11:31

mało koniuf miało to 7A, 148 ... ale pewnie i reszta co jeździ więcej nie ma.

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 09 maja 2012, 11:41

Widziałem dwa wykresy 7a robione w ZS na tej samej hamowni, jeden jeździ w sedanie miał 153ps a drugi w coupe 139ps to te 148ps chyba nie aż takie złe:P

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 09 maja 2012, 12:33

nie wiadomo tez do końca jaki wpływ na wynik hamowni ma skrzynia....

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 09 maja 2012, 12:39

To fakt, nie wiem czy znaczenie aż takie ma tutaj badanie na automacie, bo sam Arek z Vtechu nie wiedział jak pytałem czy np ma znaczenie funkcja SPORT, gdzie wiadomo, że inaczej biegi zmienia... fakt, że Vmax mam praktycznie 250km/h na tej skrzyni...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl