Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Dzisiaj postanowiłem wziąć się za skończenie koła rozruchowego do V8, jak już gdzieś wyżej pisałem pomysł z kołem i rozrusznikiem od 3,0 TDi niestety nie byłby wykonalny (bynajmniej przy pomyśle montażu skrzyni od 90tki 2,3 20V). Udało mi się parę dni temu dorobić tarczę z blachy stalowej 4mm pod wieniec od ABZ. Dzisiaj skończyłem robić otwory na wzór ori i przymiarkę razem z wieńcem na silnik. Zostaje mi teraz tylko zamiast śrub dać gdzieś do zanitowania (nity stalowe na wieniec, łącznie 3x3 co 120st) i całość do wyważenia po wywierceniu otwórów pod konwerter automatycznej skrzyni z 90tki
Jeszcze jedna praca przewidziana na dzisiaj to wyjęcie całej wiązki od ABK z coupe wraz ze sterownikiem, oraz zdjęcie hamulców przednich
Pozdrawiam!
Jeszcze jedna praca przewidziana na dzisiaj to wyjęcie całej wiązki od ABK z coupe wraz ze sterownikiem, oraz zdjęcie hamulców przednich
Pozdrawiam!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Korzystając z okazji małe uzupełnienie dnia:D
Zdradzę tajemnicę o co chodzi z tym napinaczem od V6 2,8:
Tak jak widać do V8 też pasuje w miejsce idealnie spasowane pod niego:) Pasek będzie lecieał bezpośrednio z alternatora na duże koło pasowe pod napinacz i na dwa koła od pompy wsp i klimy, w drodze powrotnej będzie tylko mała rolka na przedłużeniu śruby dolnej alternatora i to wszystko:D
A na tym dzisiaj zakończyłem walkę z wiązką od ABK:/ masakra...
Pocieszające dla mnie jest to, że i abk i 7a mają te same sterowniki od skrzyni biegów, więc wiązka od skrzyni przy zakładaniu abk do 90tki pozostaje bez ingerencji:)
A tak się zakończyły moje wypociny z wycinką wiązki z V8: masakra!!!!!!!!!!!!!!
Większość od sterownika ze skrzyni poleciała na starcie, 4 przewody idą jedynie bezpośrednio z kostki sterownika Motronic do sterownika skrzyni i ich fukcji muszę się doszukać, ale tak jak pisałem puki co jest to masakra konkretna do ogarnięcia:/
Poległem w walce z kablami dzisiaj:/
Zdradzę tajemnicę o co chodzi z tym napinaczem od V6 2,8:
Tak jak widać do V8 też pasuje w miejsce idealnie spasowane pod niego:) Pasek będzie lecieał bezpośrednio z alternatora na duże koło pasowe pod napinacz i na dwa koła od pompy wsp i klimy, w drodze powrotnej będzie tylko mała rolka na przedłużeniu śruby dolnej alternatora i to wszystko:D
A na tym dzisiaj zakończyłem walkę z wiązką od ABK:/ masakra...
Pocieszające dla mnie jest to, że i abk i 7a mają te same sterowniki od skrzyni biegów, więc wiązka od skrzyni przy zakładaniu abk do 90tki pozostaje bez ingerencji:)
A tak się zakończyły moje wypociny z wycinką wiązki z V8: masakra!!!!!!!!!!!!!!
Większość od sterownika ze skrzyni poleciała na starcie, 4 przewody idą jedynie bezpośrednio z kostki sterownika Motronic do sterownika skrzyni i ich fukcji muszę się doszukać, ale tak jak pisałem puki co jest to masakra konkretna do ogarnięcia:/
Poległem w walce z kablami dzisiaj:/
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
To i tak będzie w miarę zapier... tzn szybko jeździło, lubię wygodę akurat i puki co mam pod ręką tą skrzynię, która bardzo ładnie działa muszę przyznać. Poza tym automat trochę przytrzyma mi trakcję podczas ruszania. A w dalszym czasie pomyślę o skrzynie z S2 tej 6cio biegowej CGR o ile dobrze pamiętam:)gornik pisze:vigo1984sz każdy robi co uważa, ale czego uparłeś się na automat?
Moim zdaniem nie ma to większego sensu:) Sama robota ładnie posuwa się do przodu.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Dzisiaj dzięki pomocy naszego "największego" niezaprzeczalnie kolegi Andrzeja postanowiliśmy jednak postawić audi na kołach, wyjechać z garażu i zrobić wszystko to co ograniczała nam przestrzeń tzn. zdjąć drugi błotnik i chcieliśmy wyciągnąć deskę rozdzielczą jednak pogoda nam plany pokrzyżowała...
Pierwsze co to do wycinki poszły resztki podstawy akumulatora w komorze:
Później szybko ogarnęliśmy układ kierowniczy i wyjechaliśmy poza garaż.... przymierzyć V8 po raz pierwszy:D
Jednak lenistwo nie popłaca... do wyciągnięcia wiązki całej od silnika najwygodniej zdjąć cały środek, o czym się właśnie dzisiaj przekonałem:P
Pierwsze co to do wycinki poszły resztki podstawy akumulatora w komorze:
Później szybko ogarnęliśmy układ kierowniczy i wyjechaliśmy poza garaż.... przymierzyć V8 po raz pierwszy:D
Jednak lenistwo nie popłaca... do wyciągnięcia wiązki całej od silnika najwygodniej zdjąć cały środek, o czym się właśnie dzisiaj przekonałem:P
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Dzisiaj wziąłem się ostro za Audi 90. Zacząłem tym razem od wyjęcia całej wiązki silnika w kabinie, efekt:
A teraz sytuacja jak z kawału:
Żona - kochanie przecięłam jakiś kabelek, nie pamiętam który... znajdziesz prawda??:P
Oczywiście to żart do zdjęcia tylko:P
Ogółem praca na dziś zakończyła się mniej więcej tak:
Jutro z rana wystawiam ogłoszenia z silnikiem na sprzedaż!
A teraz sytuacja jak z kawału:
Żona - kochanie przecięłam jakiś kabelek, nie pamiętam który... znajdziesz prawda??:P
Oczywiście to żart do zdjęcia tylko:P
Ogółem praca na dziś zakończyła się mniej więcej tak:
Jutro z rana wystawiam ogłoszenia z silnikiem na sprzedaż!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: