Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 2.0 3A] szarpanie na ciepłym silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Slicznotka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 16 lut 2008, 13:48
Lokalizacja: LAKIELE

[b3 2.0 3A] szarpanie na ciepłym silniku

Post autor: Slicznotka » 06 maja 2012, 11:52

Witam! Mam poważny problem ze swoja audi:-/ od tygodnia na ciepłym silniku gdy dodaje gazu to ok 3 tys szarpie całym autem a w piątek to już był koszmar na każdym biegu przy odrobinie dodaniu gazu szarpało, na dojazdach do ronda gasła i nie mogłem ruszyć wogóle aż strzelała w tłumik. Myślałem ze to swiece wymieniłem, kable też i nadal nic nie pomaga. Gdy silnik zimny to od 3 tys szarpie ale da się jechać lecz gdy się zagrzeje nie ma jazdy. Co to może być? Proszę o pomoc :-/
P.S. dodam że pompa paliwa wyje jak opentana

abramov

Post autor: abramov » 06 maja 2012, 19:21

Mam taki sam silnik, sprawdź czy nie leja ci wtryski czy masz mokre świece, sprawdź czujnik stuku, wybłyskaj błędy komputera, sprawdź wszystkie wtyczki : przepustnicy, przepływomierza, dawki paliwa, sondę, te rzeczy to podstawa. Teraz to wróżenie z fusów co może być przyczyna takiej pracy silnika. Podaj jakie masz obroty biegu jałowego, masz lpg??.

Awatar użytkownika
Slicznotka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 16 lut 2008, 13:48
Lokalizacja: LAKIELE

Post autor: Slicznotka » 06 maja 2012, 19:53

audi jest bez lpg. jak silnik zimny to obroty falują, wiem silniczek krokowy, a jak się zagrzeje to trzyma tak w miarę równo niecały 1tys. świec nie zalewa bo na ciepłym doturlałem się do sklepu i kupiłem świece i na parkingu wymieniałem to nie były zalane, mieszanka była ok. Wtyczki to wątpię bo przecież jakby było coś tego typu to po odpaleniu powinno tak się dziać że nie ruszę, nie powinna wchodzić w obroty i walić w tłumik, a tak się dzieje przy temp 90 stopni. Chyba że się mylę...

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 06 maja 2012, 20:14

przewody WN i przejrzec caly uklad zaplonowy

Awatar użytkownika
Slicznotka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 16 lut 2008, 13:48
Lokalizacja: LAKIELE

Post autor: Slicznotka » 06 maja 2012, 21:05

przewody zaraz po świeczkach kupiłem :-P a może pompa paliwa podaje zbyt slabe ciśnienie?? Lub krokowy walnął totalnie?

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 06 maja 2012, 22:48

Slicznotka pisze:przewody zaraz po świeczkach kupiłem :-P a może pompa paliwa podaje zbyt slabe ciśnienie?? Lub krokowy walnął totalnie?
krokowy raczej nie, a przewody jakiej firmy ? a pompke paliwa musisz sprawdzic ale watpie zeby przerywal od tego

Awatar użytkownika
Slicznotka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 16 lut 2008, 13:48
Lokalizacja: LAKIELE

Post autor: Slicznotka » 17 maja 2012, 21:30

Zrobiłem moje auto :-P pompka paliwa była padnięta i dlatego tak było :-P nowa pompka i problemu nie ma audi smiga aż miło :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl