Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Końcówka drązka kierowniczego

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 11 mar 2011, 18:40

a jak dalej nie idzie to trzy metrowa ruła do takiego morsa zawsze pomoze ;]

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 11 mar 2011, 19:20

młotek w ręke, łapką druga osoba napiera i powinna koncówka wyskoczyć

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 11 mar 2011, 19:36

Nie zatrybiłem wtedy na taki sposób i chyba wyobrażnia że można skutecznie ścisnąć część stożkową , odwiodły mnie od tego .
Pamiętam że długo mi zeszło z pitoleniem tej nakrętki . Teraz zakładam po dwie i zobaczymy .

Ale jaka przewrotność .
Około 09.2010. tą samą końcówkę ( z drugiej strony ) ściągałem bite dwa dni i chyba trochę to ramię skrzywiłem. Tak była zapieczona . Dopiero patentem poszła .

Bidnemu k....rde zawsze wiater w oczy .

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 07 maja 2012, 21:33

podłącze się pod temat ws. końcówek drążków :-P Otóż udało mi się odkręcić nakrętke i wybić sworzeń ze zwrotnicy metodą podnośnikową no i teraz mam problem z wykręceniem samej końcówki :-/ przyznam się nigdy tego nie robiłem i za cholerę nie wiem i brak mi sił aby to wykręcić z drążka jak to się robi :?: :-(

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 08 maja 2012, 00:23

shellah, sciagacz do drazkow zeby wybic z kolumny mcpersona, co ma do tego wszystkiego sworzen wahacza?

Cris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 26 sty 2012, 18:47

Post autor: Cris » 08 maja 2012, 08:01

Klej do gwintów to dobry pomysł .Tylko wcześniej odtłuść gwint i nakrętkę . Przy zmianie tych końcówek ,po odkręceniu kilku obrotów odciąłem resztę gwintu pod nakrętką cienką gumówką .Nie dało się inaczej.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 08 maja 2012, 13:03

shellah pisze:podłącze się pod temat ws. końcówek drążków Otóż udało mi się odkręcić nakrętke i wybić sworzeń ze zwrotnicy metodą podnośnikową no i teraz mam problem z wykręceniem samej końcówki przyznam się nigdy tego nie robiłem i za cholerę nie wiem i brak mi sił aby to wykręcić z drążka jak to się robi
Próbuj dobrze opukać końcówkę pamiętając aby luźny był ten pierścień stożkowy co blokuję śrubę rzymską. Prawdopodobnie jest mocno zapieczona i skorodowana. Ja musiałem u siebie dość mocno podgrzać aby puściło. Teraz przynajmniej wiesz dlaczego nieraz na zbieżności sie pytają czy drązki są popuszczone- to tak na marginesie.
Kolczat pisze:shellah, sciagacz do drazkow zeby wybic z kolumny mcpersona, co ma do tego wszystkiego sworzen wahacza?

Koledze chyba jednak chodziło o wybicie końcówki z ramienia kolumny <ok>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 08 maja 2012, 13:20

hehe to juz dawno pisalme zeby sie dokladnie okreslac bo zwrotnica to trzyma mcpersona i wahacz... moim zdaniem wyciagnac drazek z auta na imadlo palnik i odkrecasz

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 08 maja 2012, 14:43

Powiem, że we v-kach to nie takie proste jak w R4

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 08 maja 2012, 19:11

hmm no coz, pewnie masz racje, ale jakby palnikiem ostroznie sie obslugiwalo, zeby nie naruszyc konserwacji to mysle ze bedzie to najszybszy spsoob na wykrecenie tego pieronstwa :->

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 08 maja 2012, 22:14

Kolczat pisze: ale jakby palnikiem ostroznie sie obslugiwalo
udało się z palnikiem
Kolczat pisze:juz dawno pisalme zeby sie dokladnie okreslac bo zwrotnica to trzyma mcpersona i wahacz
przecież napisałem:
wybić sworzeń ze zwrotnicy
końcówka drążka składa się przecież ze sworznia i ramienia ;-) a temat dotyczy drążków

A tak wogóle wybicie go właśnie z tejże zwrotnicy za pomocą podnośnika jest banalnie proste :-P

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 maja 2012, 13:33

w moich stronach na zwrotnice mowi sie na czesc gdzie siedzi lozysko z piasta do ktorej mocuje sie kolumne mcpersona, sworzen wahacza oraz przegub razem z cala polosia (w przypadku b4)

... z reszta nie wazne, wazne ze Ci sie udalo <ok>

Awatar użytkownika
bialas1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 01 kwie 2011, 17:03
Lokalizacja: Lublin

Post autor: bialas1 » 17 cze 2014, 10:27

Chłopaki ukręciła mi się nakrętka na końcówce drążka (lemforder). Jaka tam idzie nakrętka ?

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 17 cze 2014, 10:36

10 cienki gwint.

Awatar użytkownika
bialas1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 01 kwie 2011, 17:03
Lokalizacja: Lublin

Post autor: bialas1 » 17 cze 2014, 15:38

Czyli M10x1?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl