[B4 1.9 TDI+] 80 laserrot sedan by Murdzi
Dzisiaj wyrzuciłem katalizator, w jego miejsce wpadła ładna puszka przez niektórych zwana strumienicą, przez innych zwężką, czy jak tam chcecie sobie to nazywać. Odczucia? Auto zdecydowanie lepiej reaguje na gaz, ciągnie już od 1800 obrotów, w wyższych zakresach obrotomierza też zdecydowana poprawa. Katalizatora nie miałem mocno zapchanego, ale jednak zdecydowanie polecam usunięcie tego niezbyt potrzebnego w naszych niuniach elementu. Do tego jako bonus wpadły zaślepki pokrywy silnika i jest pięknie. Gdyby jeszcze chłopaki chcieli mi dzisiaj pomóc ogarnąć kąt wtrysku, to byłoby zajebiście <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Ludzie różne rzeczy mówią, a prawda jest taka, że srebrny jest dla leniwych - czy nawoskowany czy nie-się świeci, brudny lub czysty :mrgreen:gornik pisze:Tighe pisze:Gusta i guściki, dla mnie srebrny najlepszy, a czerwony robi robotę tylko jak się porządnie o niego dba
Bronek, co Ci po większości jak Górnik moderator działu ze srebrem w garażu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Spóźniona reakcja, ale zawsze. Dwie pierwsze zimy zamiatała bokami, teraz cóż szkoda emeryta,Bronek27 pisze:Spoko spoko i właśnie o to biega w garażu hehehehe jego niuśka to zimu nie widziała bidulka <mikolaj>
nowsze złomy są w zastępie. Trzymam się tego co mówią ze srebrnego nic się nie da zrobić, a czerwony szybszy i do póki nie jest różowy ujdzie
Murdzi ja tam po wywaleniu kata nie zauważyłem zbyt wielkich zmian, ale ABT to już chyba nic nie pomoże :mrgreen:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
https://audi80.pl/zachodniopomorskie ... htm#744874 zmiana planó co do zlotu info w temacie