[80 B4 1Z] Problem z zachowaniem silnika na postoju.
[80 B4 1Z] Problem z zachowaniem silnika na postoju.
Witam wszystkich!
Nie wiedziałem gdzie konkretnie wsadzić ten problem, więc wkładam w forum ogólne o TDi.
Nie chce już więcej męczyć axell'a, więc pomęczę szersze forum :mrgreen:
Mój problem jest następujący. Odkupiłem od axell'a sterownik Boscha zmodyfikowany przez Kostrza, niby wszystko dobrze bo jak się przejechałem to nie poznałem auta, ale chodzi o to jak auto się zachowuje na postoju. Otóż obroty okropnie skaczą gdy samochód jest podpięty do sterownika axell'a, natomiast gdy zapinam stary to chodzi idealnie.
Nagrałem filmiki...
[center]Oryginalny sterownik:
[/center]
[center]A tutaj po zamianie:
[/center]
Gdy uruchomiłem wystudzony silnik na sterowniku axell'a to też chodził dobrze, dopiero po rozgrzaniu zaczyna wariować silnik
[center]
[/center]
Chciałem również wyregulować dawkę wtrysku, ale zauważyłem że pewien bolec bardzo dobrze blokuje mi jakąkolwiek regulację i mimo próbowania nawet mocniejszego dalej wartość wynosi 8 w vagu. Podniosłem ten cały dekielek i ten bolec wchodzi w swoje miejsce i nie dało rady wyregulować czegokolwiek...
[center]Chodzi o ten bolec:
[/center]
Nie wiedziałem gdzie konkretnie wsadzić ten problem, więc wkładam w forum ogólne o TDi.
Nie chce już więcej męczyć axell'a, więc pomęczę szersze forum :mrgreen:
Mój problem jest następujący. Odkupiłem od axell'a sterownik Boscha zmodyfikowany przez Kostrza, niby wszystko dobrze bo jak się przejechałem to nie poznałem auta, ale chodzi o to jak auto się zachowuje na postoju. Otóż obroty okropnie skaczą gdy samochód jest podpięty do sterownika axell'a, natomiast gdy zapinam stary to chodzi idealnie.
Nagrałem filmiki...
[center]Oryginalny sterownik:
[/center]
[center]A tutaj po zamianie:
[/center]
Gdy uruchomiłem wystudzony silnik na sterowniku axell'a to też chodził dobrze, dopiero po rozgrzaniu zaczyna wariować silnik
[center]
[/center]
Chciałem również wyregulować dawkę wtrysku, ale zauważyłem że pewien bolec bardzo dobrze blokuje mi jakąkolwiek regulację i mimo próbowania nawet mocniejszego dalej wartość wynosi 8 w vagu. Podniosłem ten cały dekielek i ten bolec wchodzi w swoje miejsce i nie dało rady wyregulować czegokolwiek...
[center]Chodzi o ten bolec:
[/center]
Ostatnio zmieniony 08 maja 2012, 20:54 przez voltan91, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma potrzeby wystarczy go z góry puknąć i wylecitrepek pisze:A ten bolec to tak jakby z laku był. Nieco twardy ale da się go rozkruszyć.
Były tylko w potencjometrycznych nastawnikach <ok> o ile ich ktoś wcześniej nie wytłukł ,jak przestawiał dawkę a dawkę ustawiamy pod sterownik na którym bedziemy śmigać, ani pod ori 8-)misiekdzwon pisze:miałem kilka pomp w ręku i nigdy tego kołka nie widziałem
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Trochę mu dziwnie się to zachowuje jak na dawkę 8,ja w swoim miałem 6 i jedynym mankamentem było to że wolno spadał z obrotów,zatrzymywał się na chwilę na 1000rpm,ale nim nie telepało,czy to na ori czy na 205 wtryskach.Mnie to osobiście nie przeszkadzałao bo silnik był mega elastyczny a gaz można było głaskać,ale nie jestem obecnie jedynym użytkownikiem tego auta i nie pasowało mi jak go ktoś gniecie,więc wróciło do ustawień 19,idzie mulniej,ale i mniej dymu jest.