Dobrze uczyniłeś :mrgreen: i widać że ci n75 nie daje rady zbić cisnienia jak trzeba ,wiec go wymień na nowy i zapomnij o problemie.Tylko nie kombinuj ,nie czyść ,nie przedmuchuj,bo i tak nic ci to nie da ...po prostu kup nowego pierburga i wymień 8-)grzehoo83 pisze:Juz kiedys w jednem z postow pisalem ze mam problem z osiagnieciem 120km/h, podczas przyspieszania na 3,4 i 5 biegu jest odczuwalne odciecie mocy, więc poradzono mi wykonanie logow, mam nadzieje ze dobrze to uczyniłem
[Audi 80 B4 1Z] Prośba o ocenę logów.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dzieki za szybka porade, tylko teraz tak bo mialem kiedys B4 '92 sedana i tam byl calkiem inny N75 niz w tym. Tam byl z taka metalowa obudową a tu jest taki czarny z kremową kopułką i teraz na jaki wymienić ?
Na ten? --> http://moto.allegro.pl/zawor-regulacji- ... 81788.html
Nie ma tam mowy o Audi 80 ale to taki jak ja mam.
Na ten? --> http://moto.allegro.pl/zawor-regulacji- ... 81788.html
Nie ma tam mowy o Audi 80 ale to taki jak ja mam.
grzehoo83 pisze:Dzieki za szybka porade, tylko teraz tak bo mialem kiedys B4 '92 sedana i tam byl calkiem inny N75 niz w tym. Tam byl z taka metalowa obudową a tu jest taki czarny z kremową kopułką i teraz na jaki wymienić ?
Na ten? --> http://moto.allegro.pl/zawor-regulacji- ... 81788.html
Nie ma tam mowy o Audi 80 ale to taki jak ja mam.
Spisz nr z tego co masz, bo może masz zły zawór założony. Wtyczka wpiana do zawora była przerabiana?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W tamtym sedanie , właśnie był taki jak powinien ...i dokłądnie taki sam powinien być w tym...a że ktoś wsadził nie wiadomo jaki zaworek , to teraz musisz wymienić na taki jak był w starym sedanie ...z kopułkami to od EGR ,albo od turbin sterowanych podciśnieniemgrzehoo83 pisze:Dzieki za szybka porade, tylko teraz tak bo mialem kiedys B4 '92 sedana i tam byl calkiem inny N75 niz w tym. Tam byl z taka metalowa obudową a tu jest taki czarny z kremową kopułką i teraz na jaki wymienić ?
Witam,spiczi pisze:grzehoo83 pisze:Dzieki za szybka porade, tylko teraz tak bo mialem kiedys B4 '92 sedana i tam byl calkiem inny N75 niz w tym. Tam byl z taka metalowa obudową a tu jest taki czarny z kremową kopułką i teraz na jaki wymienić ?
Na ten? --> http://moto.allegro.pl/zawor-regulacji- ... 81788.html
Nie ma tam mowy o Audi 80 ale to taki jak ja mam.
Spisz nr z tego co masz, bo może masz zły zawór założony. Wtyczka wpiana do zawora była przerabiana?
Mala korekta jest caly czarny z metalowa blaszka, nr 1H0 906 627 13/94 ; 7.21903.20 94T087, pasuje jak oryginal, jest przytwierdzony 2 srubami do obuduwy filtra powietrza, wtyczka tez wyglada na ori.
Wyglada jak ten i ten sam numer, lepiej nowy czy używka ?
http://moto.allegro.pl/vw-audi-1-9-tdi- ... 10903.html
[ Dodano: 2012-05-08, 21:29 ]
Panowie a czy ja czasem nie pomylilem N75 z EGR ???
Mam 2 zaworki:
1) na obudowie filtra
2) przy turbo (cykający gdy wlącze zapłon)
Dla potomnosci, ktory to N75, bo caly czas myslalem ze to ten na obudowie filtra, jego dane podalem w poprzednim wpisie !?!
Wg tego posta to 2 bedzie N75 :
https://audi80.pl/19tdi-1z-zawor-n75-vt27540.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Pierwszy to n75 ...drugi to n18 od EGRgrzehoo83 pisze:Wg tego posta to 2 bedzie N75 :
https://audi80.pl/19td...n75-vt27540.htm
pierwszy z posta lub 2 w mojego opisu :lol:MUNIOR pisze:Pierwszy to n75 ...drugi to n18 od EGRgrzehoo83 pisze:Wg tego posta to 2 bedzie N75 :
https://audi80.pl/19td...n75-vt27540.htm
czyli zabieralem sie nie do tego co trzeba no ale chciaz juz wiem co kupic, ten faktycznie jest z blaszka, zmyliło mnie umiejscownienie, bo w starym zetorku (chyba) mailem go obok filtra, a i wezyki byly inne bo kolorowe
Jak juz go wyciagne i zrobie mostek jak w opisach na forum i nie bedzie odciecia to moge smialo zamawiac nowy ?!?
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Witam. Mam pytanko odnośnie loga poniżej. Grupa 11.
Po montażu nowej (regenerowanej) głowicy podciągnąłem nieco sztangę. Okazało się, że podciągnąłem za dużo bo miał niesamowitą tendencję do kopcenia na czarno. Wykręciłem gruszkę aż o 3 (!) obroty i zrobiłem log:
Tuesday,10,July,2012,16:20:00
028 906 021 AP ,,1,9l R4 EDC SG D41,
,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,Pressure,Pressure,Boost Valvle,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.52,1617,1479,1132,39.8,,,,,,,,,,
,1.13,1659,1489,1142,39.8,,,,,,,,,,
,1.74,1764,1836,1377,39.8,,,,,,,,,,
,2.36,1932,2030,1714,39.8,,,,,,,,,,
,3.00,2142,2142,2152,43.8,,,,,,,,,,
,3.64,2352,2193,2285,60.2,,,,,,,,,,
,4.27,2541,2244,2234,66.4,,,,,,,,,,
,4.88,2751,2254,2173,69.9,,,,,,,,,,
,5.53,2919,2275,2162,74.2,,,,,,,,,,
,6.14,3066,2275,2142,76.6,,,,,,,,,,
,6.75,3234,2285,2111,77.3,,,,,,,,,,
,7.40,3381,2285,2111,79.3,,,,,,,,,,
,8.04,3507,2285,2091,80.1,,,,,,,,,,
,8.67,3633,2285,2050,79.7,,,,,,,,,,
,9.31,3759,2295,2081,81.3,,,,,,,,,,
,9.93,3885,2285,2071,81.6,,,,,,,,,,
,10.57,3990,2285,2050,80.5,,,,,,,,,,
,11.21,4095,2285,2040,80.5,,,,,,,,,,
,11.84,4200,2275,2020,78.5,,,,,,,,,,
,12.50,4284,2285,2060,78.9,,,,,,,,,,
,13.14,4368,2275,2071,79.3,,,,,,,,,,
,13.78,4452,2275,2060,79.3,,,,,,,,,,
,14.41,4536,2264,2020,77.7,,,,,,,,,,
,15.06,4578,2020,1591,73.4,,,,,,,,,,
,15.70,3339,2173,2173,77.7,,,,,,,,,,
,16.34,3360,2254,2122,77.7,,,,,,,,,,
,16.98,3423,2295,2122,79.7,,,,,,,,,,
,17.62,3486,2315,2091,80.5,,,,,,,,,,
,18.26,3528,2326,2081,81.3,,,,,,,,,,
,18.90,3570,2326,2071,81.3,,,,,,,,,,
,19.55,3612,2346,2060,81.3,,,,,,,,,,
,20.16,3654,2346,2071,82.0,,,,,,,,,,
,20.77,3696,2346,2081,82.0,,,,,,,,,,
,21.38,3738,2346,2050,81.3,,,,,,,,,,
,21.99,3780,2346,2060,81.6,,,,,,,,,,
,22.60,3822,2346,2060,82.0,,,,,,,,,,
,23.21,3864,2346,2050,81.6,,,,,,,,,,
,23.82,3906,2346,2060,82.0,,,,,,,,,,
,24.43,3948,2336,2040,81.3,,,,,,,,,,
,25.07,3990,2336,2071,81.6,,,,,,,,,,
,25.71,4032,2346,2071,82.0,,,,,,,,,,
,26.38,4095,2326,2050,91.0,,,,,,,,,,
,27.00,4032,2030,1499,71.5,,,,,,,,,,
,27.61,3864,1877,1489,61.3,,,,,,,,,,
,28.22,3654,1775,1459,50.4,,,,,,,,,,
,28.86,3423,1724,1438,39.8,,,,,,,,,,
,29.51,3213,1683,1397,39.8,,,,,,,,,,
,30.15,2688,1663,1367,39.8,,,,,,,,,,
,30.78,1680,1581,1255,39.8,,,,,,,,,,
,31.39,945,1469,1132,39.8,,,,,,,,,,
,32.03,840,1408,1061,39.8,,,,,,,,,,
,32.64,861,1367,1040,39.8,,,,,,,,,,
,33.26,861,1346,1030,39.8,,,,,,,,,,
,33.90,861,1336,1020,39.8,,,,,,,,,,
,34.54,861,1336,1020,39.8,,,,,,,,,,
,35.19,840,1326,1010,39.8,,,,,,,,,,
,35.82,840,1316,1020,39.8,,,,,,,,,,
Log wykonany na III biegu i potem była zmiana na IV.
Na III miałem coś ponad 120 km/h i IV koło 150 km/h. Dodam, że w lusterku widziałem trochę czarnego dymu ale według mnie po chipsie dym powinien być. I już nie zauważyłem tzw. "zamulenia" przy końcu obrotów. A nie będę pedałował powyżej 5000 bo nie mam jakoś sumienia. I tak staram się nie przeginać powyżej 4200 obrotów.
Wiem, że mam dwie mikrodziurki w wężu z IC oraz samym IC. Jakby z dętki się coś ulatniało. Myślę, że przez nie może uciekać góra 0,05 atmosfery. A węża ani IC nie kupię na razie bo jestem spłukany.
Dzięki z góry za ocenę.
Po montażu nowej (regenerowanej) głowicy podciągnąłem nieco sztangę. Okazało się, że podciągnąłem za dużo bo miał niesamowitą tendencję do kopcenia na czarno. Wykręciłem gruszkę aż o 3 (!) obroty i zrobiłem log:
Tuesday,10,July,2012,16:20:00
028 906 021 AP ,,1,9l R4 EDC SG D41,
,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,Pressure,Pressure,Boost Valvle,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.52,1617,1479,1132,39.8,,,,,,,,,,
,1.13,1659,1489,1142,39.8,,,,,,,,,,
,1.74,1764,1836,1377,39.8,,,,,,,,,,
,2.36,1932,2030,1714,39.8,,,,,,,,,,
,3.00,2142,2142,2152,43.8,,,,,,,,,,
,3.64,2352,2193,2285,60.2,,,,,,,,,,
,4.27,2541,2244,2234,66.4,,,,,,,,,,
,4.88,2751,2254,2173,69.9,,,,,,,,,,
,5.53,2919,2275,2162,74.2,,,,,,,,,,
,6.14,3066,2275,2142,76.6,,,,,,,,,,
,6.75,3234,2285,2111,77.3,,,,,,,,,,
,7.40,3381,2285,2111,79.3,,,,,,,,,,
,8.04,3507,2285,2091,80.1,,,,,,,,,,
,8.67,3633,2285,2050,79.7,,,,,,,,,,
,9.31,3759,2295,2081,81.3,,,,,,,,,,
,9.93,3885,2285,2071,81.6,,,,,,,,,,
,10.57,3990,2285,2050,80.5,,,,,,,,,,
,11.21,4095,2285,2040,80.5,,,,,,,,,,
,11.84,4200,2275,2020,78.5,,,,,,,,,,
,12.50,4284,2285,2060,78.9,,,,,,,,,,
,13.14,4368,2275,2071,79.3,,,,,,,,,,
,13.78,4452,2275,2060,79.3,,,,,,,,,,
,14.41,4536,2264,2020,77.7,,,,,,,,,,
,15.06,4578,2020,1591,73.4,,,,,,,,,,
,15.70,3339,2173,2173,77.7,,,,,,,,,,
,16.34,3360,2254,2122,77.7,,,,,,,,,,
,16.98,3423,2295,2122,79.7,,,,,,,,,,
,17.62,3486,2315,2091,80.5,,,,,,,,,,
,18.26,3528,2326,2081,81.3,,,,,,,,,,
,18.90,3570,2326,2071,81.3,,,,,,,,,,
,19.55,3612,2346,2060,81.3,,,,,,,,,,
,20.16,3654,2346,2071,82.0,,,,,,,,,,
,20.77,3696,2346,2081,82.0,,,,,,,,,,
,21.38,3738,2346,2050,81.3,,,,,,,,,,
,21.99,3780,2346,2060,81.6,,,,,,,,,,
,22.60,3822,2346,2060,82.0,,,,,,,,,,
,23.21,3864,2346,2050,81.6,,,,,,,,,,
,23.82,3906,2346,2060,82.0,,,,,,,,,,
,24.43,3948,2336,2040,81.3,,,,,,,,,,
,25.07,3990,2336,2071,81.6,,,,,,,,,,
,25.71,4032,2346,2071,82.0,,,,,,,,,,
,26.38,4095,2326,2050,91.0,,,,,,,,,,
,27.00,4032,2030,1499,71.5,,,,,,,,,,
,27.61,3864,1877,1489,61.3,,,,,,,,,,
,28.22,3654,1775,1459,50.4,,,,,,,,,,
,28.86,3423,1724,1438,39.8,,,,,,,,,,
,29.51,3213,1683,1397,39.8,,,,,,,,,,
,30.15,2688,1663,1367,39.8,,,,,,,,,,
,30.78,1680,1581,1255,39.8,,,,,,,,,,
,31.39,945,1469,1132,39.8,,,,,,,,,,
,32.03,840,1408,1061,39.8,,,,,,,,,,
,32.64,861,1367,1040,39.8,,,,,,,,,,
,33.26,861,1346,1030,39.8,,,,,,,,,,
,33.90,861,1336,1020,39.8,,,,,,,,,,
,34.54,861,1336,1020,39.8,,,,,,,,,,
,35.19,840,1326,1010,39.8,,,,,,,,,,
,35.82,840,1316,1020,39.8,,,,,,,,,,
Log wykonany na III biegu i potem była zmiana na IV.
Na III miałem coś ponad 120 km/h i IV koło 150 km/h. Dodam, że w lusterku widziałem trochę czarnego dymu ale według mnie po chipsie dym powinien być. I już nie zauważyłem tzw. "zamulenia" przy końcu obrotów. A nie będę pedałował powyżej 5000 bo nie mam jakoś sumienia. I tak staram się nie przeginać powyżej 4200 obrotów.
Wiem, że mam dwie mikrodziurki w wężu z IC oraz samym IC. Jakby z dętki się coś ulatniało. Myślę, że przez nie może uciekać góra 0,05 atmosfery. A węża ani IC nie kupię na razie bo jestem spłukany.
Dzięki z góry za ocenę.