Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4 1Z] Prośba o ocenę logów.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 maja 2012, 23:36

grzehoo83 pisze:Juz kiedys w jednem z postow pisalem ze mam problem z osiagnieciem 120km/h, podczas przyspieszania na 3,4 i 5 biegu jest odczuwalne odciecie mocy, więc poradzono mi wykonanie logow, mam nadzieje ze dobrze to uczyniłem :)
Dobrze uczyniłeś :mrgreen: i widać że ci n75 nie daje rady zbić cisnienia jak trzeba ,wiec go wymień na nowy i zapomnij o problemie.Tylko nie kombinuj ,nie czyść ,nie przedmuchuj,bo i tak nic ci to nie da ...po prostu kup nowego pierburga i wymień 8-)

grzehoo83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 25 paź 2011, 20:46
Lokalizacja: okolice Raciborza

Post autor: grzehoo83 » 08 maja 2012, 09:20

Dzieki za szybka porade, tylko teraz tak bo mialem kiedys B4 '92 sedana i tam byl calkiem inny N75 niz w tym. Tam byl z taka metalowa obudową a tu jest taki czarny z kremową kopułką i teraz na jaki wymienić ?
Na ten? --> http://moto.allegro.pl/zawor-regulacji- ... 81788.html
Nie ma tam mowy o Audi 80 ale to taki jak ja mam.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 08 maja 2012, 14:33

grzehoo83 pisze:Dzieki za szybka porade, tylko teraz tak bo mialem kiedys B4 '92 sedana i tam byl calkiem inny N75 niz w tym. Tam byl z taka metalowa obudową a tu jest taki czarny z kremową kopułką i teraz na jaki wymienić ?
Na ten? --> http://moto.allegro.pl/zawor-regulacji- ... 81788.html
Nie ma tam mowy o Audi 80 ale to taki jak ja mam.

Spisz nr z tego co masz, bo może masz zły zawór założony. Wtyczka wpiana do zawora była przerabiana?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 maja 2012, 20:48

grzehoo83 pisze:Dzieki za szybka porade, tylko teraz tak bo mialem kiedys B4 '92 sedana i tam byl calkiem inny N75 niz w tym. Tam byl z taka metalowa obudową a tu jest taki czarny z kremową kopułką i teraz na jaki wymienić ?
W tamtym sedanie , właśnie był taki jak powinien ...i dokłądnie taki sam powinien być w tym...a że ktoś wsadził nie wiadomo jaki zaworek , to teraz musisz wymienić na taki jak był w starym sedanie ;-) ...z kopułkami to od EGR ,albo od turbin sterowanych podciśnieniem :-P

grzehoo83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 25 paź 2011, 20:46
Lokalizacja: okolice Raciborza

Post autor: grzehoo83 » 08 maja 2012, 21:08

spiczi pisze:
grzehoo83 pisze:Dzieki za szybka porade, tylko teraz tak bo mialem kiedys B4 '92 sedana i tam byl calkiem inny N75 niz w tym. Tam byl z taka metalowa obudową a tu jest taki czarny z kremową kopułką i teraz na jaki wymienić ?
Na ten? --> http://moto.allegro.pl/zawor-regulacji- ... 81788.html
Nie ma tam mowy o Audi 80 ale to taki jak ja mam.

Spisz nr z tego co masz, bo może masz zły zawór założony. Wtyczka wpiana do zawora była przerabiana?
Witam,
Mala korekta jest caly czarny z metalowa blaszka, nr 1H0 906 627 13/94 ; 7.21903.20 94T087, pasuje jak oryginal, jest przytwierdzony 2 srubami do obuduwy filtra powietrza, wtyczka tez wyglada na ori.
Wyglada jak ten i ten sam numer, lepiej nowy czy używka ?
http://moto.allegro.pl/vw-audi-1-9-tdi- ... 10903.html

[ Dodano: 2012-05-08, 21:29 ]
Panowie a czy ja czasem nie pomylilem N75 z EGR ???
Mam 2 zaworki:
1) na obudowie filtra
2) przy turbo (cykający gdy wlącze zapłon)
Dla potomnosci, ktory to N75, bo caly czas myslalem ze to ten na obudowie filtra, jego dane podalem w poprzednim wpisie !?!
Wg tego posta to 2 bedzie N75 :
https://audi80.pl/19tdi-1z-zawor-n75-vt27540.htm

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 maja 2012, 22:16

grzehoo83 pisze:Wg tego posta to 2 bedzie N75 :
https://audi80.pl/19td...n75-vt27540.htm
Pierwszy to n75 :-P ...drugi to n18 od EGR

grzehoo83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 25 paź 2011, 20:46
Lokalizacja: okolice Raciborza

Post autor: grzehoo83 » 08 maja 2012, 22:48

MUNIOR pisze:
grzehoo83 pisze:Wg tego posta to 2 bedzie N75 :
https://audi80.pl/19td...n75-vt27540.htm
Pierwszy to n75 :-P ...drugi to n18 od EGR
pierwszy z posta lub 2 w mojego opisu :lol:
czyli zabieralem sie nie do tego co trzeba :) no ale chciaz juz wiem co kupic, ten faktycznie jest z blaszka, zmyliło mnie umiejscownienie, bo w starym zetorku (chyba) mailem go obok filtra, a i wezyki byly inne bo kolorowe :)
Jak juz go wyciagne i zrobie mostek jak w opisach na forum i nie bedzie odciecia to moge smialo zamawiac nowy ?!?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 10 lip 2012, 17:36

Witam. Mam pytanko odnośnie loga poniżej. Grupa 11.
Po montażu nowej (regenerowanej) głowicy podciągnąłem nieco sztangę. Okazało się, że podciągnąłem za dużo bo miał niesamowitą tendencję do kopcenia na czarno. Wykręciłem gruszkę aż o 3 (!) obroty i zrobiłem log:

Tuesday,10,July,2012,16:20:00
028 906 021 AP ,,1,9l R4 EDC SG D41,

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,Pressure,Pressure,Boost Valvle,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.52,1617,1479,1132,39.8,,,,,,,,,,
,1.13,1659,1489,1142,39.8,,,,,,,,,,
,1.74,1764,1836,1377,39.8,,,,,,,,,,
,2.36,1932,2030,1714,39.8,,,,,,,,,,
,3.00,2142,2142,2152,43.8,,,,,,,,,,
,3.64,2352,2193,2285,60.2,,,,,,,,,,
,4.27,2541,2244,2234,66.4,,,,,,,,,,
,4.88,2751,2254,2173,69.9,,,,,,,,,,
,5.53,2919,2275,2162,74.2,,,,,,,,,,
,6.14,3066,2275,2142,76.6,,,,,,,,,,
,6.75,3234,2285,2111,77.3,,,,,,,,,,
,7.40,3381,2285,2111,79.3,,,,,,,,,,
,8.04,3507,2285,2091,80.1,,,,,,,,,,
,8.67,3633,2285,2050,79.7,,,,,,,,,,
,9.31,3759,2295,2081,81.3,,,,,,,,,,
,9.93,3885,2285,2071,81.6,,,,,,,,,,
,10.57,3990,2285,2050,80.5,,,,,,,,,,
,11.21,4095,2285,2040,80.5,,,,,,,,,,
,11.84,4200,2275,2020,78.5,,,,,,,,,,
,12.50,4284,2285,2060,78.9,,,,,,,,,,
,13.14,4368,2275,2071,79.3,,,,,,,,,,
,13.78,4452,2275,2060,79.3,,,,,,,,,,
,14.41,4536,2264,2020,77.7,,,,,,,,,,
,15.06,4578,2020,1591,73.4,,,,,,,,,,
,15.70,3339,2173,2173,77.7,,,,,,,,,,
,16.34,3360,2254,2122,77.7,,,,,,,,,,
,16.98,3423,2295,2122,79.7,,,,,,,,,,
,17.62,3486,2315,2091,80.5,,,,,,,,,,
,18.26,3528,2326,2081,81.3,,,,,,,,,,
,18.90,3570,2326,2071,81.3,,,,,,,,,,
,19.55,3612,2346,2060,81.3,,,,,,,,,,
,20.16,3654,2346,2071,82.0,,,,,,,,,,
,20.77,3696,2346,2081,82.0,,,,,,,,,,
,21.38,3738,2346,2050,81.3,,,,,,,,,,
,21.99,3780,2346,2060,81.6,,,,,,,,,,
,22.60,3822,2346,2060,82.0,,,,,,,,,,
,23.21,3864,2346,2050,81.6,,,,,,,,,,
,23.82,3906,2346,2060,82.0,,,,,,,,,,
,24.43,3948,2336,2040,81.3,,,,,,,,,,
,25.07,3990,2336,2071,81.6,,,,,,,,,,
,25.71,4032,2346,2071,82.0,,,,,,,,,,
,26.38,4095,2326,2050,91.0,,,,,,,,,,
,27.00,4032,2030,1499,71.5,,,,,,,,,,
,27.61,3864,1877,1489,61.3,,,,,,,,,,
,28.22,3654,1775,1459,50.4,,,,,,,,,,
,28.86,3423,1724,1438,39.8,,,,,,,,,,
,29.51,3213,1683,1397,39.8,,,,,,,,,,
,30.15,2688,1663,1367,39.8,,,,,,,,,,
,30.78,1680,1581,1255,39.8,,,,,,,,,,
,31.39,945,1469,1132,39.8,,,,,,,,,,
,32.03,840,1408,1061,39.8,,,,,,,,,,
,32.64,861,1367,1040,39.8,,,,,,,,,,
,33.26,861,1346,1030,39.8,,,,,,,,,,
,33.90,861,1336,1020,39.8,,,,,,,,,,
,34.54,861,1336,1020,39.8,,,,,,,,,,
,35.19,840,1326,1010,39.8,,,,,,,,,,
,35.82,840,1316,1020,39.8,,,,,,,,,,


Log wykonany na III biegu i potem była zmiana na IV.
Na III miałem coś ponad 120 km/h i IV koło 150 km/h. Dodam, że w lusterku widziałem trochę czarnego dymu ale według mnie po chipsie dym powinien być. I już nie zauważyłem tzw. "zamulenia" przy końcu obrotów. A nie będę pedałował powyżej 5000 bo nie mam jakoś sumienia. I tak staram się nie przeginać powyżej 4200 obrotów.

Wiem, że mam dwie mikrodziurki w wężu z IC oraz samym IC. Jakby z dętki się coś ulatniało. Myślę, że przez nie może uciekać góra 0,05 atmosfery. A węża ani IC nie kupię na razie bo jestem spłukany.

Dzięki z góry za ocenę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl