Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b5 AHU]Zmiana wtrysków z AHU na ASV

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 17 kwie 2012, 21:04

Wystarczy orginalny wtrysk sterujacy jaki masz.

Pandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 29 sie 2011, 02:05

Post autor: Pandzior » 11 maja 2012, 01:11

Siema, w tej chwili mam w 1Z program na 105km na seryjnych gratach. Na ile mogę liczyć po zmianie wtrysków na 216 lub 230?

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 12 maja 2012, 21:09

nie zakładaj 230 szkoda kasy nie wykoszystasz ich potenciału proponuje 216 moc bedziesz maił ok 130km ale bedziesz musiał zrobic dobrze tez wyciac kata.Pamietaj po wymianie wyrysków zmieni ci sie kąt zapłonu i dawka wiec musisz ustawic.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 22 mar 2015, 09:11

UKI_XX pisze:
M@rcus pisze:Jeszcze ramach upewnienia, jaka jest znaczna różnica w obsadach między AFN a AVS że silnik inaczej pracuje? :roll:
różnica jest w wymiarach podkładek regulacyjnych/sprężyn a konkretnie są tak dopasowane by ciśnienia wynosiły 220/300 bar a w AFN są ustawione na 190/300 bar i to jest jedyna różnica
sory za odkop ale to co napisałeś jest nie zgodne z prawdą. żadne podkładki regulacyjne ,wszystko jest to samo ,róznią się twardoscią spręzyn ,odkręć i sobie porównaj i bedzię to widać gołym okiem tak samo z pompą od afn a od 1z na tłokorozdzielaczu widać ,że w afn są grubsze spręzyny jak w 1z .

Awatar użytkownika
cowboy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:39

Post autor: cowboy » 24 mar 2015, 08:48

dodatkowo nie jest prawdą że przekładamy koncówki i cisnienia bedą OK

wtryski uzywane sa juz zuzyte i zawsze trzeba regulować i to obydwa cisnienia !

przekładanie koncówek z pracujących wtrysków ASV do korpusów z 1Z to bezsensowna robota bo mozna tylko pogorszyc

uzywane wtrsyki ASV mają realnie 200/280 Bar wiec to żadna róznica

twardość pracy jest niezauważalna praktycznie, przeciez rózni sie tylko cisnienie wtrysku pilotującego inicjującego zapłon
skoro pozniejsze TDIki miały 220/300 ze wzgledu na normę spalin to chyba nie pogorszyli ;)

zuwazyłem ze wiele osób zbyt wielka wagę przykłada do tego pierwszego cisnienia, podczas gdy to drugie jest wazne jesli chodzi o moc , zadymienie, bepieczenstwo silnika itd

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl