[b5 AHU]Zmiana wtrysków z AHU na ASV
sory za odkop ale to co napisałeś jest nie zgodne z prawdą. żadne podkładki regulacyjne ,wszystko jest to samo ,róznią się twardoscią spręzyn ,odkręć i sobie porównaj i bedzię to widać gołym okiem tak samo z pompą od afn a od 1z na tłokorozdzielaczu widać ,że w afn są grubsze spręzyny jak w 1z .UKI_XX pisze:różnica jest w wymiarach podkładek regulacyjnych/sprężyn a konkretnie są tak dopasowane by ciśnienia wynosiły 220/300 bar a w AFN są ustawione na 190/300 bar i to jest jedyna różnicaM@rcus pisze:Jeszcze ramach upewnienia, jaka jest znaczna różnica w obsadach między AFN a AVS że silnik inaczej pracuje? :roll:
dodatkowo nie jest prawdą że przekładamy koncówki i cisnienia bedą OK
wtryski uzywane sa juz zuzyte i zawsze trzeba regulować i to obydwa cisnienia !
przekładanie koncówek z pracujących wtrysków ASV do korpusów z 1Z to bezsensowna robota bo mozna tylko pogorszyc
uzywane wtrsyki ASV mają realnie 200/280 Bar wiec to żadna róznica
twardość pracy jest niezauważalna praktycznie, przeciez rózni sie tylko cisnienie wtrysku pilotującego inicjującego zapłon
skoro pozniejsze TDIki miały 220/300 ze wzgledu na normę spalin to chyba nie pogorszyli
zuwazyłem ze wiele osób zbyt wielka wagę przykłada do tego pierwszego cisnienia, podczas gdy to drugie jest wazne jesli chodzi o moc , zadymienie, bepieczenstwo silnika itd
wtryski uzywane sa juz zuzyte i zawsze trzeba regulować i to obydwa cisnienia !
przekładanie koncówek z pracujących wtrysków ASV do korpusów z 1Z to bezsensowna robota bo mozna tylko pogorszyc
uzywane wtrsyki ASV mają realnie 200/280 Bar wiec to żadna róznica
twardość pracy jest niezauważalna praktycznie, przeciez rózni sie tylko cisnienie wtrysku pilotującego inicjującego zapłon
skoro pozniejsze TDIki miały 220/300 ze wzgledu na normę spalin to chyba nie pogorszyli
zuwazyłem ze wiele osób zbyt wielka wagę przykłada do tego pierwszego cisnienia, podczas gdy to drugie jest wazne jesli chodzi o moc , zadymienie, bepieczenstwo silnika itd