Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]nagły spadek mocy

ODPOWIEDZ
matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

[B4 1Z]nagły spadek mocy

Post autor: matek10912 » 14 maja 2012, 21:50

witam wszystkich. Mam audi 80 1,9TDI na Boschu i stal mi sie oto taki problem. Otoz jechalem autostrada przez odcinek ok. 20km z prędkoscia ok 170km/h i w pewnymm momencie auto oslablo i z ledwoscia utrzymuje teraz 120km/h. Dzisiaj rano po odpaleniu zauwazylem ze auto ciezko przyspiesza. Do ok.2tys. obrotow nawet to wychodzi ale w wyzszych obrotach juz jest coraz gorzej. Do 3 tys, jak go wkrece to jjest chyba max.
Przeplywke odpinalem zeby sprawdzic czy to ona i bylo jeszcze gorzej.
N 75 byljuz lekko uszkodzony, tzn. trzeba bylo przy pr. pow. 120km puscic i wcisnac pedal gazu i jechal dalej. Podpinalem przewody cisnieniowe (czerwony i niebieski) i zadnej poprawy dalej to samo. Macie moze jakies sugestie? Pod vaga nie mam jak sie podpiac bo nawet "mechanik" nie dal rady-nie bylo sygnalu-stwierdzil. Juz drugi ddzien buszuje po forum i nic nie moge znalezc pod moj problem albo slepy jestem :-P
Aha i obroty nie faluja i nic nie szarpie.
Czy moze rzeczywiscie sie juz cos konczy?
A i jeszcze jak odpalilem i podpialemte przewody cisnieniowe N75 do siebie to efektem tegobyla czarna chmura dymu po wcisnieciu pedalu gazu do konca.
Czy moze dla swietego spokoju i lepszego samopoczucia zrobic przekladke?
Dzieki za wszelką pomoc :-)
Ostatnio zmieniony 14 maja 2012, 22:08 przez matek10912, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 maja 2012, 21:58

Te predkosci do 120 to jakby wtrysk sterujący niedomagał juz, ale jak piszesz z tym brakiem reakcji na gaz, to taki objaw daje początek końca nastawnika potencjometrycznego <ok>

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 14 maja 2012, 22:04

dobra to u kogo przelolze graty?jestem w stanie pojechac nawet na drugi koniec polski zeby tylko jezdzila :mrgreen:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 14 maja 2012, 22:07

popraw temat
munior ,trepek robią takie rzeczy

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 maja 2012, 22:11


matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 14 maja 2012, 22:18

Dzieki bardzo :mrgreen: To chyba bedzie najszybsze rozwiazanie mojego problemu

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 maja 2012, 22:25

Jeszcze jak masz od kogo na podmianke N75 to zamień dla pewnosci bo przekładka to z 1000 trzeba wyłożyć.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 14 maja 2012, 22:32

Szczerze to mialem juz ochote wczesniej zmienic w nim graty i troszke podrzucic mu mocy :-D
No wlasnie nie mam skad wziasc drugiego N75,chyba ze na szrocie bede szukal....

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 maja 2012, 22:39

Ze szrotu róznie tez może być bo nie wiadomo co się trafi, a nowy około 150 zł, albo kogoś z formuowiczów w pobliżu.
Jak już mocy to ECU 16 bit z softem Kostrza i wtryski Afn'y przydałby się dołożyć i powinno byc okolo 130/300 <ok>

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 15 maja 2012, 21:35

A wiec tak. Kolejny dzien na braku mocy i co sie okazuje. Na moje przeczucie pada nastawnik. Musze go krecic ze 3 razy po 10s. zanim zapali bo sie zapowietrza. I zastanawiam sie czy czasem przez to ze paliwka jest malo kreci sie tylko do pewnych obrotow i potem zgon.Dobrze mysle?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 maja 2012, 22:08

Jak masz powietrze w przewodach to tak bedzie.
Może na powrocie na tym podgrzewaczu lapie powietrze bądź na w miejscu skrecania opasek . Spróbuj dokrecic troszke opaski, tylko zeby nie przesadzić bo do wymiany bedzie. A co do filtra to mozesz dac takie jakbys zmieniał filtr
http://www.autoczesci.biz/filtry-paliwa ... ltron.html
http://www.autoczesci.biz/filtry-paliwa ... ltron.html
http://www.autoczesci.biz/filtry-paliwa ... l?___SID=U
http://www.autoczesci.biz/filtry-paliwa ... l?___SID=U
http://sklep.abc-filter.pl/images/WF%208217.gif

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 15 maja 2012, 22:16

Ale wszystko wyjdzie u kolegi MUNIOR w najblizszym czasie. Wizyta prawie ze umowiona tak wiec dam znac jeszcze :mrgreen:

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 maja 2012, 22:36

Ale lepiej na taka przekładke jechac bez powietrza w paliwie i mozna pokusić sie o zrobienie logów dynamicznych i sprawdzić jak zachowuja sie podzespoły <ok>

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 20 maja 2012, 21:57

witam po kilku dniach :mrgreen: a wiec tak:
1) filtr paliwa zmieniony i stad byl spadek mocy bo nie bylo paliwka( bez komplikacji i ciekawych doswiadczen u kolegi MUNIORA sie nie obylo)
2) przekladka na pierburga udana i az sie miska cieszy jak wsiadam do auta :mrgreen:
mocy przybylo i chip wrzucony.
Warto bylo jechac te 500km do Mariusza na przkladke. Jeszcze raz dzieki :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl