Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4]Nie działają kierunki, awaryjne i kontrolki na zegarach

ODPOWIEDZ
desmoB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 13 lis 2011, 11:31

[B4]Nie działają kierunki, awaryjne i kontrolki na zegarach

Post autor: desmoB4 » 16 maja 2012, 09:38

:?: Witam.
Po wymienieniu nagrzewnicy i złożeniu wszystkiego do kupy, nie działają mi kierunkowskazy, awaryjne(a dioda na przycisku się pali) + kontrolki na liczniku zgasły po wciśnięciu światła przeciwmgielnego tylnego(działają).
Sprawdzałem tylko bezpieczniki i dalej to samo.
Proszę o pomoc. :?:
Ostatnio zmieniony 16 maja 2012, 15:40 przez desmoB4, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 16 maja 2012, 12:48

desmoB4, na początek _uwaga

Sprawdź czy nie masz czasem pozamienianych wylączników w konsoli, nie pamietam co ale jak miałem pomylone podłączenia to też coś mi nie działalo ale popoprawieniu podlączeń wszystko wróciło do normu

desmoB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 13 lis 2011, 11:31

Post autor: desmoB4 » 16 maja 2012, 15:20

@up
Chodzi Ci o te kostki od tyłu przycisków?? Jeżeli tak to one są raczej dobrze podłączone bo każda kostka ma inne wejście indziej by nie pasowała

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 16 maja 2012, 15:34

desmoB4 pisze:@up
Chodzi Ci o te kostki od tyłu przycisków?? Jeżeli tak to one są raczej dobrze podłączone bo każda kostka ma inne wejście indziej by nie pasowała
Pewna osoba która mi pomagała jak i ja sam też tak myślałem a okazało się że jednakw dziwny sposób "pasują"

I popraw w końcu temat stosując odpowiedni tag :evil:

desmoB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 13 lis 2011, 11:31

Post autor: desmoB4 » 16 maja 2012, 15:46

@up
Sprawdzę tak jak mówisz, ale to by mogło byc przyczyna tego jak napisałem w 1 poście że zgasły te kontrolki na zegarach? bo na zapłonie jak od oleju, reczny itp sie paliły po wciśnieciu tylko check sie palil :/

[ Dodano: 2012-05-17, 18:50 ]
No to tak:
Kierunki działają, awaryjne też (źle podpięte kostki były)
Kontroli na zegarach też już działają wszystko gra

Ale mam inny problem:
Po tej naprawie nie leci mi zimne powietrze i wydobywa się dziwny zapach(nie potrafię go określić) + jakby dym był w samochodzie. Coś mogłem przegapić ?

shrek.u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 08 lut 2012, 20:28

Post autor: shrek.u » 17 maja 2012, 19:06

a wentylator się kręci słychać go ? :?:

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 17 maja 2012, 19:25

Sprawdź czy przy sterowaniu klapami ciepło-zimno również nie namieszałeś. A ten dziwny zapach to prawdopodobnie zapach płynu chłodniczego. Może resztki dostały się do komory nagrzewnicy, a może nagrzewnica była mokra od płynu. Czy pojawia się taki tłusty nalot na szybie?

[ Dodano: 2012-05-17, 19:29 ]
Ważne jest to aby przy wymianie nagrzewnicy dobrze wymyć komory wszystkie jeżeli stara nagrzewnica ciekła, bo opary osadzają się a potem śmierdzi we wnętrzu. A co do ciepłego powietrza z nawiewu to przypomniało mi się jeszcze w jakim stanie miałeś tą gąbkę na klapie? Czy przypadkiem nie rozleciała się? Ja podczas wymiany nagrzewnicy nie miałem już prawie tych gąbek więc przykleiłem filc.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 17 maja 2012, 20:41

desmoB4 pisze:No to tak:
Kierunki działają, awaryjne też (źle podpięte kostki były)
Kontroli na zegarach też już działają wszystko gra

Ale mam inny problem:
Po tej naprawie nie leci mi zimne powietrze i wydobywa się dziwny zapach(nie potrafię go określić) + jakby dym był w samochodzie. Coś mogłem przegapić ?
Więc jednak niemożliwe staje się możliwe <ok>
ten smród taki jakby dym to normalne, nagrzewnica musi się "wypalić" co do zimnego powietrza to prawdopodobnie albo nieprawidłowo podpiąłeś sterowania linkami i nie pracuje klapa od zimnego powietrza albo zablokowana klapa. Oczywiście gąbki co pisze kolega też lubią się rozlatywać ze starości :-/

desmoB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 13 lis 2011, 11:31

Post autor: desmoB4 » 17 maja 2012, 23:18

te gąbki z tych ścianek się w połowie rozsypały, wszystkie linki są dobrze podpięte, ewentualnie mogła któraś się odczepić.

Ogólnie 2x nie chce mi się wszystkiego rozbierać czy nic się nie stanie jeżeli jest tak jak teraz??

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 18 maja 2012, 06:29

Teoretycznie może tak zostać, nie mniej jednak jak przyjdą upaly to będzie to bardzo uciążliwe, nie dość żę goroąco to jeszcze smród z nagrzewnicy a potrafi sie ona długo wypalać.
Ja bym to teraz zrobił przemawia za tym że nie jest za gorąco na robotę a i pamiętasz co i jak rozkręcałeś i pójdzie Ci to dużo szybciej i łatwiej :roll:

desmoB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 13 lis 2011, 11:31

Post autor: desmoB4 » 18 maja 2012, 08:12

shrek.u pisze:a wentylator się kręci słychać go ? :?:
Kręci się.

[ Dodano: 2012-05-18, 08:14 ]
slawe1983 pisze:Sprawdź czy przy sterowaniu klapami ciepło-zimno również nie namieszałeś. A ten dziwny zapach to prawdopodobnie zapach płynu chłodniczego. Może resztki dostały się do komory nagrzewnicy, a może nagrzewnica była mokra od płynu. Czy pojawia się taki tłusty nalot na szybie?

[ Dodano: 2012-05-17, 19:29 ]
Ważne jest to aby przy wymianie nagrzewnicy dobrze wymyć komory wszystkie jeżeli stara nagrzewnica ciekła, bo opary osadzają się a potem śmierdzi we wnętrzu. A co do ciepłego powietrza z nawiewu to przypomniało mi się jeszcze w jakim stanie miałeś tą gąbkę na klapie? Czy przypadkiem nie rozleciała się? Ja podczas wymiany nagrzewnicy nie miałem już prawie tych gąbek więc przykleiłem filc.
Nie zauważyłem nic na szybie, wcześniej jak nagrzewnica była do wymiany to parowała lekko na dole szyba. Komory czyściłem ale w niektórych miejscach nie dało rady wytrzeć.

DZIĘKUJE ZA POMOC WSZYSTKIM.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl