[B4]Nie działają kierunki, awaryjne i kontrolki na zegarach
[B4]Nie działają kierunki, awaryjne i kontrolki na zegarach
:?: Witam.
Po wymienieniu nagrzewnicy i złożeniu wszystkiego do kupy, nie działają mi kierunkowskazy, awaryjne(a dioda na przycisku się pali) + kontrolki na liczniku zgasły po wciśnięciu światła przeciwmgielnego tylnego(działają).
Sprawdzałem tylko bezpieczniki i dalej to samo.
Proszę o pomoc. :?:
Po wymienieniu nagrzewnicy i złożeniu wszystkiego do kupy, nie działają mi kierunkowskazy, awaryjne(a dioda na przycisku się pali) + kontrolki na liczniku zgasły po wciśnięciu światła przeciwmgielnego tylnego(działają).
Sprawdzałem tylko bezpieczniki i dalej to samo.
Proszę o pomoc. :?:
Ostatnio zmieniony 16 maja 2012, 15:40 przez desmoB4, łącznie zmieniany 3 razy.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pewna osoba która mi pomagała jak i ja sam też tak myślałem a okazało się że jednakw dziwny sposób "pasują"desmoB4 pisze:@up
Chodzi Ci o te kostki od tyłu przycisków?? Jeżeli tak to one są raczej dobrze podłączone bo każda kostka ma inne wejście indziej by nie pasowała
I popraw w końcu temat stosując odpowiedni tag :evil:
@up
Sprawdzę tak jak mówisz, ale to by mogło byc przyczyna tego jak napisałem w 1 poście że zgasły te kontrolki na zegarach? bo na zapłonie jak od oleju, reczny itp sie paliły po wciśnieciu tylko check sie palil
[ Dodano: 2012-05-17, 18:50 ]
No to tak:
Kierunki działają, awaryjne też (źle podpięte kostki były)
Kontroli na zegarach też już działają wszystko gra
Ale mam inny problem:
Po tej naprawie nie leci mi zimne powietrze i wydobywa się dziwny zapach(nie potrafię go określić) + jakby dym był w samochodzie. Coś mogłem przegapić ?
Sprawdzę tak jak mówisz, ale to by mogło byc przyczyna tego jak napisałem w 1 poście że zgasły te kontrolki na zegarach? bo na zapłonie jak od oleju, reczny itp sie paliły po wciśnieciu tylko check sie palil
[ Dodano: 2012-05-17, 18:50 ]
No to tak:
Kierunki działają, awaryjne też (źle podpięte kostki były)
Kontroli na zegarach też już działają wszystko gra
Ale mam inny problem:
Po tej naprawie nie leci mi zimne powietrze i wydobywa się dziwny zapach(nie potrafię go określić) + jakby dym był w samochodzie. Coś mogłem przegapić ?
Sprawdź czy przy sterowaniu klapami ciepło-zimno również nie namieszałeś. A ten dziwny zapach to prawdopodobnie zapach płynu chłodniczego. Może resztki dostały się do komory nagrzewnicy, a może nagrzewnica była mokra od płynu. Czy pojawia się taki tłusty nalot na szybie?
[ Dodano: 2012-05-17, 19:29 ]
Ważne jest to aby przy wymianie nagrzewnicy dobrze wymyć komory wszystkie jeżeli stara nagrzewnica ciekła, bo opary osadzają się a potem śmierdzi we wnętrzu. A co do ciepłego powietrza z nawiewu to przypomniało mi się jeszcze w jakim stanie miałeś tą gąbkę na klapie? Czy przypadkiem nie rozleciała się? Ja podczas wymiany nagrzewnicy nie miałem już prawie tych gąbek więc przykleiłem filc.
[ Dodano: 2012-05-17, 19:29 ]
Ważne jest to aby przy wymianie nagrzewnicy dobrze wymyć komory wszystkie jeżeli stara nagrzewnica ciekła, bo opary osadzają się a potem śmierdzi we wnętrzu. A co do ciepłego powietrza z nawiewu to przypomniało mi się jeszcze w jakim stanie miałeś tą gąbkę na klapie? Czy przypadkiem nie rozleciała się? Ja podczas wymiany nagrzewnicy nie miałem już prawie tych gąbek więc przykleiłem filc.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Więc jednak niemożliwe staje się możliwe <ok>desmoB4 pisze:No to tak:
Kierunki działają, awaryjne też (źle podpięte kostki były)
Kontroli na zegarach też już działają wszystko gra
Ale mam inny problem:
Po tej naprawie nie leci mi zimne powietrze i wydobywa się dziwny zapach(nie potrafię go określić) + jakby dym był w samochodzie. Coś mogłem przegapić ?
ten smród taki jakby dym to normalne, nagrzewnica musi się "wypalić" co do zimnego powietrza to prawdopodobnie albo nieprawidłowo podpiąłeś sterowania linkami i nie pracuje klapa od zimnego powietrza albo zablokowana klapa. Oczywiście gąbki co pisze kolega też lubią się rozlatywać ze starości
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Teoretycznie może tak zostać, nie mniej jednak jak przyjdą upaly to będzie to bardzo uciążliwe, nie dość żę goroąco to jeszcze smród z nagrzewnicy a potrafi sie ona długo wypalać.
Ja bym to teraz zrobił przemawia za tym że nie jest za gorąco na robotę a i pamiętasz co i jak rozkręcałeś i pójdzie Ci to dużo szybciej i łatwiej :roll:
Ja bym to teraz zrobił przemawia za tym że nie jest za gorąco na robotę a i pamiętasz co i jak rozkręcałeś i pójdzie Ci to dużo szybciej i łatwiej :roll:
Kręci się.shrek.u pisze:a wentylator się kręci słychać go ? :?:
[ Dodano: 2012-05-18, 08:14 ]
Nie zauważyłem nic na szybie, wcześniej jak nagrzewnica była do wymiany to parowała lekko na dole szyba. Komory czyściłem ale w niektórych miejscach nie dało rady wytrzeć.slawe1983 pisze:Sprawdź czy przy sterowaniu klapami ciepło-zimno również nie namieszałeś. A ten dziwny zapach to prawdopodobnie zapach płynu chłodniczego. Może resztki dostały się do komory nagrzewnicy, a może nagrzewnica była mokra od płynu. Czy pojawia się taki tłusty nalot na szybie?
[ Dodano: 2012-05-17, 19:29 ]
Ważne jest to aby przy wymianie nagrzewnicy dobrze wymyć komory wszystkie jeżeli stara nagrzewnica ciekła, bo opary osadzają się a potem śmierdzi we wnętrzu. A co do ciepłego powietrza z nawiewu to przypomniało mi się jeszcze w jakim stanie miałeś tą gąbkę na klapie? Czy przypadkiem nie rozleciała się? Ja podczas wymiany nagrzewnicy nie miałem już prawie tych gąbek więc przykleiłem filc.
DZIĘKUJE ZA POMOC WSZYSTKIM.