Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - opornik i nastawnik

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
adrianekk1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 23 paź 2010, 20:59
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adrianekk1989 » 16 maja 2012, 15:39

w boschu też się da podłączyć na jakiś czas takie coś?? bo więcej to pisze się o preierburgu

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 16 maja 2012, 22:09

adrianekk1989, Da się wpiąć ale szeregowo w jeden z przewodów.

adrianekk1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 23 paź 2010, 20:59
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adrianekk1989 » 17 maja 2012, 14:59

a byłbyś w stanie przybliżyć mi miejsce ?? ;) nie bardzo jeszcze czaje tego tdi ;p wcześniej miałem benzynke starą ;) będę wdzięczny:)

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 18 maja 2012, 21:41

Wpinasz w pin 2 przy wtyczce nastawnik-ECU. Im większa rezystancja tym większa moc, ale nie przesadzaj bo dawki będą wariować.
Poczytaj tu: https://audi80.pl/b4-tdi-1z-wtyczka- ... t39711.htm

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 19 maja 2012, 21:13

chyba raczej im mniejsza , tak czy siak ponizej 300 ohm bym nie dawal.

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 19 maja 2012, 22:29

spawacz pisze:chyba raczej im mniejsza , tak czy siak ponizej 300 ohm bym nie dawal.
Twoje zdanie dotyczy Pierburga gdzie rezystor wpinamy równolegle, 300 ohm to bardzo ostro już, ja u siebie dawałem 570 ohm i już fajnie ganiał a teraz mam chip i z rezystorka nie korzystam.
W Boschu wpinamy szeregowo i logicznie im większą rezystancję dajemy tym bardziej oszukujemy ECU.

adrianekk1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 23 paź 2010, 20:59
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adrianekk1989 » 20 maja 2012, 00:57

a ile dałeś za Chip?? bo szczerze 90 koni to mało a silnok ma potenciał ;)

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 20 maja 2012, 16:24

Kolega z PROCHIP Nałęczów mi robił i robił też inny sterownik to w sumie tanio mi wyszło. Wgrał mi na kości a wlutowałem sobie sam.
Szacuję teraz moc na ponad 120 KM. Mam też wtryski ASV założone.

Tu masz dane do jego firmy:
http://www.prochip.com.pl/index.html
Od niedawna ma też hamownię obciążeniową.

adrianekk1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 23 paź 2010, 20:59
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adrianekk1989 » 20 maja 2012, 17:15

o dzięki ;) bo jakoś nie dokońca chce mi się wieżyć w te boxy z allegro ;)

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 06 lis 2012, 18:51

rafal9h10 pisze:Kolega z PROCHIP Nałęczów mi robił i robił też inny sterownik to w sumie tanio mi wyszło. Wgrał mi na kości a wlutowałem sobie sam.
Szacuję teraz moc na ponad 120 KM. Mam też wtryski ASV założone.

Tu masz dane do jego firmy:
http://www.prochip.com.pl/index.html
Od niedawna ma też hamownię obciążeniową.
ile za taki interes zaplaciles ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl