[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - opornik i nastawnik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 65
- Rejestracja: 23 paź 2010, 20:59
- Lokalizacja: Gliwice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 65
- Rejestracja: 23 paź 2010, 20:59
- Lokalizacja: Gliwice
Wpinasz w pin 2 przy wtyczce nastawnik-ECU. Im większa rezystancja tym większa moc, ale nie przesadzaj bo dawki będą wariować.
Poczytaj tu: https://audi80.pl/b4-tdi-1z-wtyczka- ... t39711.htm
Poczytaj tu: https://audi80.pl/b4-tdi-1z-wtyczka- ... t39711.htm
Twoje zdanie dotyczy Pierburga gdzie rezystor wpinamy równolegle, 300 ohm to bardzo ostro już, ja u siebie dawałem 570 ohm i już fajnie ganiał a teraz mam chip i z rezystorka nie korzystam.spawacz pisze:chyba raczej im mniejsza , tak czy siak ponizej 300 ohm bym nie dawal.
W Boschu wpinamy szeregowo i logicznie im większą rezystancję dajemy tym bardziej oszukujemy ECU.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 65
- Rejestracja: 23 paź 2010, 20:59
- Lokalizacja: Gliwice
Kolega z PROCHIP Nałęczów mi robił i robił też inny sterownik to w sumie tanio mi wyszło. Wgrał mi na kości a wlutowałem sobie sam.
Szacuję teraz moc na ponad 120 KM. Mam też wtryski ASV założone.
Tu masz dane do jego firmy:
http://www.prochip.com.pl/index.html
Od niedawna ma też hamownię obciążeniową.
Szacuję teraz moc na ponad 120 KM. Mam też wtryski ASV założone.
Tu masz dane do jego firmy:
http://www.prochip.com.pl/index.html
Od niedawna ma też hamownię obciążeniową.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 65
- Rejestracja: 23 paź 2010, 20:59
- Lokalizacja: Gliwice
ile za taki interes zaplaciles ?rafal9h10 pisze:Kolega z PROCHIP Nałęczów mi robił i robił też inny sterownik to w sumie tanio mi wyszło. Wgrał mi na kości a wlutowałem sobie sam.
Szacuję teraz moc na ponad 120 KM. Mam też wtryski ASV założone.
Tu masz dane do jego firmy:
http://www.prochip.com.pl/index.html
Od niedawna ma też hamownię obciążeniową.