10 z AFn powinna ogarnąć 160 KMRoss pisze: Przy głowicy 11mm bylo by grubiej
co konkretnie zmodziłeś?Ross pisze: 142km / 344Nm
Historia wygląda tak (może się komuś przydać)radi88 pisze:Przy takim wyniku to zapewne 216 tki, komp 16 bit i dobry programffsapher pisze:10 z AFn powinna ogarnąć 160 KMRoss pisze: Przy głowicy 11mm bylo by grubiejco konkretnie zmodziłeś?Ross pisze: 142km / 344Nm
Tak pierburg. Latam na softach 1.3-1,4 bara od dwóch lat i nic sie nigdy nie stalo. Dopóki silnik sie nie zagrzeje chociaz do 70topni to staram sie nie przekraczać 0.7bara. Olej Valvoline zmieniam co 10 tys, chłodze turbo i jest okffsapher pisze:na seryjnym turbo? :lol:Ross pisze:1.4 bara.
osprzęt jaki miałeś? pierburga?
Zna ktoś odpowiedź na pytanie o te turbiny?rafal_sz85 pisze:Skoro już tak analizujemy Boscha, to powiedzcie mi przy jakich obrotach wstaje turbo T2 a przy jakich T15 gdzieś ktoś napisał że T2 jest niby większe i wstaje później czyli co jak już się rozkręci to dmucha większym ciśnieniem czy to jest już niezauważalne w stosunku do T15? a jeszcze powiedzcie jaki wpływ na jazdę przyspieszanie miała zmiana fali w początkowych egzemplarzach a późniejszych końcowych?
krzychu79 pisze:Zna ktoś odpowiedź na pytanie o te turbiny?
Hehe ...nie chce mi się krzychu79, jest zbyt dociekliwy i niepotrzebnie komplikuje sobie życie takimi skomplikowanymi pytaniami ,chłopaki mu odpowiadają ,a on dalej pyta,zagłębiając się w mało istotne szczegóły ...T2 to t2 ,wolniej wstaje i nic tego nie zmieni .T15 to t15 ,jest żwawsza od t2 bo wczesniej wstaje i tyle 8-) co tu komplikować obie dmuchają takim samym cisnieniem ,pierwsza puzniej ,druga wczesniej i tyle 8-) I jeszcze pytanie o falę :roll: Trzeba by było jakieś specjalistyczne testy porobić żeby na te wszystkie pytania odpaowiedzieć :mrgreen:PEPEK pisze:w tej kwestii trzeba by zapytać kolegę MUNIORA :lol: :lol:
on prawde Ci powie :mrgreen: :mrgreen:
To było pytanie kolegi rafal_sz85, ja tylko je zacytowałem bo też byłem ciekawyMUNIOR pisze:Hehe ...nie chce mi się krzychu79, jest zbyt dociekliwy i niepotrzebnie komplikuje sobie życie takimi skomplikowanymi pytaniami(...)
Są ,są ...tylko te w dobrym stanie się cenią i jak juz ktoś taka zdecyduje się sprzedać ,to zaraz krzyk ,ze drogo ...a kupowanie od handlarzy, wiadomo Mój avant ,mimo że poobijany ,jest dla mnie bezcenny i nigdy go nie sprzedam :mrgreen:krzychu79 pisze:Ehh myślałem, że będzie łatwiej znaleźć b4 w dobrym stanie...
ja swojego teżMUNIOR pisze:Są ,są ...tylko te w dobrym stanie się cenią i jak juz ktoś taka zdecyduje się sprzedać ,to zaraz krzyk ,ze drogo ...a kupowanie od handlarzy, wiadomo Mój avant ,mimo że poobijany ,jest dla mnie bezcenny i nigdy go nie sprzedam :mrgreen:krzychu79 pisze:Ehh myślałem, że będzie łatwiej znaleźć b4 w dobrym stanie...
Hehe :mrgreen: moja b4 też ma u mnie dożywocie ,mimo że mam od niedawna A4 ,i własnie kończę doprowadzać ją do łądu i wyposażać we wszystko co mozliwe :mrgreen: Tak sprawnych technicznie ,oszczędnych i tak wyposażonych aut ,się nie sprzedaje ,bo nikt za to nie napłaciRoss pisze:ostatnio kolega mi powiedział, że czuje, że mam dożywocie z tym autem