[B4 1.9 TDI 1Z 93r] - Brak mocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:37
- Lokalizacja: Zemborzyce\ Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Cza było zbierać na przekładkę na osprzet pierburga ,a nie marnować na psudonaprawy ...tego osprzetu nie da się naprawić tak żeby jechał ,to wiem ja i każdy kto go miał ,a teraz ma na pierburgu 8-)slawek19904 pisze:Teraz aktualnie jestem bez pieniężny bo na mechaników mi poszło bez skutku
Starzejącego się i niezbyt udanego osprzętu pierwszych tdi -kówslawek19904 pisze:Czego to może być przyczyna?
Panowie, nie rozumiem ciaglego narzekania na audi na boschu i ciagłe nagabywanie na wymianę osprzetu.
Przeciez auta na Boschu jeżdżą i wiele ma sie dobrze.
Ja mam audi na Boshu (na wszelki wypadek mam zapasowy nastawnik na podmianę) ale leje dobra robkę + jakies tam specyfiki i auto sprawuje sie super.
Argumentowanie każdej awari w aucie na Boshu na stary nastawnik jest troszke nieracjonalne.
Albo umiecie zdiagnozować usterkę albo nie.
Diagnoza przez VAG na Boschu jest uboga ale to nie znaczy ze sie nie da takiego auta naprawic.
Z opisywanych w pierwszym poście objawów nie widac zeby to była wina nastawnika skoro auto na biegu jałowym i pierwszych trzech biegach sprawuje sie dobrze.
Czy auto dymi na wyzszych biegach??
Mostkowałeś, węzyki od n75??
Przeciez auta na Boschu jeżdżą i wiele ma sie dobrze.
Ja mam audi na Boshu (na wszelki wypadek mam zapasowy nastawnik na podmianę) ale leje dobra robkę + jakies tam specyfiki i auto sprawuje sie super.
Argumentowanie każdej awari w aucie na Boshu na stary nastawnik jest troszke nieracjonalne.
Albo umiecie zdiagnozować usterkę albo nie.
Diagnoza przez VAG na Boschu jest uboga ale to nie znaczy ze sie nie da takiego auta naprawic.
Z opisywanych w pierwszym poście objawów nie widac zeby to była wina nastawnika skoro auto na biegu jałowym i pierwszych trzech biegach sprawuje sie dobrze.
Czy auto dymi na wyzszych biegach??
Mostkowałeś, węzyki od n75??
Skoro wiesz lepiej i żaden mechanik Ci nie pomógł, a Ty jedynie wydałeś kupę kasy i nic to nie zmieniło to już nikt Ci nie pomoże. To o czym piszą chłopaki mówiąc o zmianie osprzętu zrozumiesz prędzej niż Ci się wydaje, a tym czasem sugerowałbym wróżbitę Macieja.Wostok pisze:Panowie, nie rozumiem ciaglego narzekania na audi na boschu i ciagłe nagabywanie na wymianę osprzetu.
Przeciez auta na Boschu jeżdżą i wiele ma sie dobrze.
Ja mam audi na Boshu (na wszelki wypadek mam zapasowy nastawnik na podmianę) ale leje dobra robkę + jakies tam specyfiki i auto sprawuje sie super.
Argumentowanie każdej awari w aucie na Boshu na stary nastawnik jest troszke nieracjonalne.
Albo umiecie zdiagnozować usterkę albo nie.
Diagnoza przez VAG na Boschu jest uboga ale to nie znaczy ze sie nie da takiego auta naprawic.
Z opisywanych w pierwszym poście objawów nie widac zeby to była wina nastawnika skoro auto na biegu jałowym i pierwszych trzech biegach sprawuje sie dobrze.
Czy auto dymi na wyzszych biegach??
Mostkowałeś, węzyki od n75??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:37
- Lokalizacja: Zemborzyce\ Lublin
Z tego co pamiętam kolega slawek19904, był kiedyś u mnie na korekcję dawki paliwa.Wostok pisze:Z opisywanych w pierwszym poście objawów nie widac zeby to była wina nastawnika skoro auto na biegu jałowym i pierwszych trzech biegach sprawuje sie dobrze.
Już wtedy mu nastawnik rzucał dawką w zakresie 14-24 i wtedy już mu doradzałem że leczyć tego się raczej nie opłaca tylko od razu przeszczep robić.
Od tamtej pory widzę nic się nie zmieniło, a slawek19904, jeździ po mechanikach i szuka usterki którą defakto mało który mechanik jest w stanie zdiagnozować.
Wostok, w jego wypadku to jest w 100% wina nastawnika :!:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A widzisz kolego Wostok 8-) może i twój bosch ma się dobrze ,i niech się ma jak najdłużej ,niestety wbrew temu co twierdzisz ,zdecydowana większość " boschów "ma się kiepsko ,właśnie z winy nastawnika .I nie jest to jakaś moja obsesja czy co tam sobie ktoś myśli ,tylko takie są fakty :->axell pisze:Wostok, w jego wypadku to jest w 100% wina nastawnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:37
- Lokalizacja: Zemborzyce\ Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:37
- Lokalizacja: Zemborzyce\ Lublin
Z tych objawów można jak najbardziej wywnioskować ze nastawnika pada ale ma sie to nijak doZ tego co pamiętam kolega slawek19904, był kiedyś u mnie na korekcję dawki paliwa.
Już wtedy mu nastawnik rzucał dawką w zakresie 14-24 i wtedy już mu doradzałem że leczyć tego się raczej nie opłaca tylko od razu przeszczep robić.
Ciężko pomagać...... już od dłuższego czasu problem z moim 1z, autko pracuje normalnie, na pierwszych trzech biegach wkręca się i przyśpiesza