[B4 1.9 TDI 1Z 93r] - Brak mocy
-
- Forum Audi 80
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
-
- Forum Audi 80
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
Cza było zbierać na przekładkę na osprzet pierburga ,a nie marnować na psudonaprawy ...tego osprzetu nie da się naprawić tak żeby jechał ,to wiem ja i każdy kto go miał ,a teraz ma na pierburgu 8-)slawek19904 pisze:Teraz aktualnie jestem bez pieniężny bo na mechaników mi poszło bez skutku
Starzejącego się i niezbyt udanego osprzętu pierwszych tdi -kówslawek19904 pisze:Czego to może być przyczyna?
Panowie, nie rozumiem ciaglego narzekania na audi na boschu i ciagłe nagabywanie na wymianę osprzetu.
Przeciez auta na Boschu jeżdżą i wiele ma sie dobrze.
Ja mam audi na Boshu (na wszelki wypadek mam zapasowy nastawnik na podmianę) ale leje dobra robkę + jakies tam specyfiki i auto sprawuje sie super.
Argumentowanie każdej awari w aucie na Boshu na stary nastawnik jest troszke nieracjonalne.
Albo umiecie zdiagnozować usterkę albo nie.
Diagnoza przez VAG na Boschu jest uboga ale to nie znaczy ze sie nie da takiego auta naprawic.
Z opisywanych w pierwszym poście objawów nie widac zeby to była wina nastawnika skoro auto na biegu jałowym i pierwszych trzech biegach sprawuje sie dobrze.
Czy auto dymi na wyzszych biegach??
Mostkowałeś, węzyki od n75??
Ja mam audi na Boshu (na wszelki wypadek mam zapasowy nastawnik na podmianę) ale leje dobra robkę + jakies tam specyfiki i auto sprawuje sie super.
Argumentowanie każdej awari w aucie na Boshu na stary nastawnik jest troszke nieracjonalne.
Diagnoza przez VAG na Boschu jest uboga ale to nie znaczy ze sie nie da takiego auta naprawic.
Z opisywanych w pierwszym poście objawów nie widac zeby to była wina nastawnika skoro auto na biegu jałowym i pierwszych trzech biegach sprawuje sie dobrze.