Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z 93r] - Brak mocy

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 22 maja 2012, 21:58

Umow sie z MUNIOREM na diagnoze, daleko nie masz a Ci na pewno pomoze

slawek19904
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:37
Lokalizacja: Zemborzyce\ Lublin

Post autor: slawek19904 » 22 maja 2012, 22:00

Teraz aktualnie jestem bez pieniężny bo na mechaników mi poszło bez skutku

[ Dodano: 2012-05-22, 22:09 ]
Czego to może być przyczyna?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 maja 2012, 22:40

slawek19904 pisze:Teraz aktualnie jestem bez pieniężny bo na mechaników mi poszło bez skutku
Cza było zbierać na przekładkę na osprzet pierburga ,a nie marnować na psudonaprawy ...tego osprzetu nie da się naprawić tak żeby jechał ,to wiem ja i każdy kto go miał ,a teraz ma na pierburgu 8-)
slawek19904 pisze:Czego to może być przyczyna?
Starzejącego się i niezbyt udanego osprzętu pierwszych tdi -ków

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 23 maja 2012, 12:57

Panowie, nie rozumiem ciaglego narzekania na audi na boschu i ciagłe nagabywanie na wymianę osprzetu.

Przeciez auta na Boschu jeżdżą i wiele ma sie dobrze.

Ja mam audi na Boshu (na wszelki wypadek mam zapasowy nastawnik na podmianę) ale leje dobra robkę + jakies tam specyfiki i auto sprawuje sie super.
Argumentowanie każdej awari w aucie na Boshu na stary nastawnik jest troszke nieracjonalne.
Albo umiecie zdiagnozować usterkę albo nie.
Diagnoza przez VAG na Boschu jest uboga ale to nie znaczy ze sie nie da takiego auta naprawic.

Z opisywanych w pierwszym poście objawów nie widac zeby to była wina nastawnika skoro auto na biegu jałowym i pierwszych trzech biegach sprawuje sie dobrze.

Czy auto dymi na wyzszych biegach??

Mostkowałeś, węzyki od n75??

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 23 maja 2012, 13:23

Wostok pisze:Panowie, nie rozumiem ciaglego narzekania na audi na boschu i ciagłe nagabywanie na wymianę osprzetu.

Przeciez auta na Boschu jeżdżą i wiele ma sie dobrze.

Ja mam audi na Boshu (na wszelki wypadek mam zapasowy nastawnik na podmianę) ale leje dobra robkę + jakies tam specyfiki i auto sprawuje sie super.
Argumentowanie każdej awari w aucie na Boshu na stary nastawnik jest troszke nieracjonalne.
Albo umiecie zdiagnozować usterkę albo nie.
Diagnoza przez VAG na Boschu jest uboga ale to nie znaczy ze sie nie da takiego auta naprawic.

Z opisywanych w pierwszym poście objawów nie widac zeby to była wina nastawnika skoro auto na biegu jałowym i pierwszych trzech biegach sprawuje sie dobrze.

Czy auto dymi na wyzszych biegach??

Mostkowałeś, węzyki od n75??
Skoro wiesz lepiej i żaden mechanik Ci nie pomógł, a Ty jedynie wydałeś kupę kasy i nic to nie zmieniło to już nikt Ci nie pomoże. To o czym piszą chłopaki mówiąc o zmianie osprzętu zrozumiesz prędzej niż Ci się wydaje, a tym czasem sugerowałbym wróżbitę Macieja.

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 23 maja 2012, 14:16

????

slawek19904
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:37
Lokalizacja: Zemborzyce\ Lublin

Post autor: slawek19904 » 23 maja 2012, 15:40

Na wyższych biegach nie puści chmury, wężyki były mostkowane i tak samo jest :-|

Awatar użytkownika
Rencista
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 20 paź 2009, 15:58
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Rencista » 23 maja 2012, 15:46

zostaje ci tylko zbierac pieniądze... <ok>

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 23 maja 2012, 18:59

Wostok pisze:Z opisywanych w pierwszym poście objawów nie widac zeby to była wina nastawnika skoro auto na biegu jałowym i pierwszych trzech biegach sprawuje sie dobrze.
Z tego co pamiętam kolega slawek19904, był kiedyś u mnie na korekcję dawki paliwa.
Już wtedy mu nastawnik rzucał dawką w zakresie 14-24 i wtedy już mu doradzałem że leczyć tego się raczej nie opłaca tylko od razu przeszczep robić.
Od tamtej pory widzę nic się nie zmieniło, a slawek19904, jeździ po mechanikach i szuka usterki którą defakto mało który mechanik jest w stanie zdiagnozować.

Wostok, w jego wypadku to jest w 100% wina nastawnika :!:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 maja 2012, 20:04

axell pisze:Wostok, w jego wypadku to jest w 100% wina nastawnika
A widzisz kolego Wostok 8-) może i twój bosch ma się dobrze ,i niech się ma jak najdłużej ,niestety wbrew temu co twierdzisz ,zdecydowana większość " boschów "ma się kiepsko ,właśnie z winy nastawnika .I nie jest to jakaś moja obsesja ;-) czy co tam sobie ktoś myśli ,tylko takie są fakty :->

slawek19904
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:37
Lokalizacja: Zemborzyce\ Lublin

Post autor: slawek19904 » 23 maja 2012, 21:04

No to dobra to kto ma nastawnik sprawny żeby sprawdzić? Jak to jest jego wina

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 23 maja 2012, 21:35

Ja mam dobry nastawnik ale u siebie na samochodzie ;-)

slawek19904
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 19 wrz 2011, 15:37
Lokalizacja: Zemborzyce\ Lublin

Post autor: slawek19904 » 23 maja 2012, 21:52

No to mi pomogłeś :-P

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 23 maja 2012, 22:01

Z tego co pamiętam kolega slawek19904, był kiedyś u mnie na korekcję dawki paliwa.
Już wtedy mu nastawnik rzucał dawką w zakresie 14-24 i wtedy już mu doradzałem że leczyć tego się raczej nie opłaca tylko od razu przeszczep robić.
Z tych objawów można jak najbardziej wywnioskować ze nastawnika pada ale ma sie to nijak do
... już od dłuższego czasu problem z moim 1z, autko pracuje normalnie, na pierwszych trzech biegach wkręca się i przyśpiesza
Ciężko pomagać...

Awatar użytkownika
Rencista
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 20 paź 2009, 15:58
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Rencista » 23 maja 2012, 22:02

Sprawdź na tym co masz. Jak zacznie ci szarpać silnikiem to uderz leciutko kluczem albo śrubokrętem z boku w nastawnik jak przestanie to już bendziesz wiedział. Ja tak robiłem i działało jak jeżdziłem na potencjometrycznym. Może śmieszna metoda ale sprawdź

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl