Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] - Wycie oryginalnego alarmu bez powodu

Awatar użytkownika
zana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 461
Rejestracja: 30 lis 2008, 21:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: zana » 23 maja 2012, 23:11

Jak dobrze, że ja nie jestem Twoją sąsiadką :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ale objaw masz nieciekawy, a może weź odłącz akumulator niech się wszystko zresetuje, albo faktycznie gdzieś na kablu masz zwarcie. A może jest jakiś przekaźnik i się wiesza?

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 24 maja 2012, 08:02

Przedwczoraj odpięłem aku jak byłem w pracy.
Kolejna noc jak pisałem wyło ale około 5-6 rano.
Oczywiście musiałem wyłączać alarm z pilota (nie tak że wył aż się wyłączył sam - spałem z pilotem w ręku).
Wczoraj jak byłem w pracy znowu odpiąłem.
Po pracy jak pisałem powalczyłem z krańcówkami sprawdzając działanie każdej z nich.

Dzisiejsza noc przespana pięknie.
Albo nie wyło albo byłem tak zmęczony że nie słyszałem.

[ Dodano: 2012-05-29, 07:04 ]
Kolejna noc spokoju.
Może coś z krańcówkami rzeczywiście tylko co skoro wył tylko fabryczny.
Po tym jak je odpiąłem i spiąłem na razie działa wsio jak należy.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 30 maja 2012, 20:19

Odpiąłeś krańcówki przy pompie centralnego? Krańcówki mogę być podwójne (w wersjach bez alarmu w drzwiach kierowcy jest podwójna, jedna sekcja do lampki a druga do elektrycznych szyb lub/i szyberdachu). Więc może wyjmij jedną z drzwi innych niż kierowcy i zobacz ile masz podłączonych kabli.

Jeszcze możnaby pomyśleć jak jakimś przekaźnikiem czasowym który puszczałby sygnał z krańcówek jeśli drzwi byłyby otwarte kilka sekund. To mogłoby wyeliminować jakieś mikro przebicia masy na które reaguje alarm.
Albo prościej i taniej: puścić sygnał z krańcówki przez przekaźnik tak aby pompka nie dostawał masy bezpośrednio z nich a przekaźnik lepiej odłączy pompkę od masy.
Ale to już rozwiązania w moim stylu: skomplikowane rozwiązania prostych problemów.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 30 maja 2012, 21:06

aldi pisze:Jeszcze możnaby pomyśleć jak jakimś przekaźnikiem czasowym który puszczałby sygnał z krańcówek jeśli drzwi byłyby otwarte kilka sekund. To mogłoby wyeliminować jakieś mikro przebicia masy na które reaguje alarm.
Albo prościej i taniej: puścić sygnał z krańcówki przez przekaźnik tak aby pompka nie dostawał masy bezpośrednio z nich a przekaźnik lepiej odłączy pompkę od masy.
Ale to już rozwiązania w moim stylu: skomplikowane rozwiązania prostych problemów.
Rozumem co prawda co 4 słowo ale dzięki za radę.

Krańcówki odpinałem po kolei wsie i spinałem na nowo (poza bagażnikową bo tam to chyba wbudowana w zamek a nie chciało mi się rozpierniczać całego zamka aby tylko się do niej dostać.

W krańcówce drzwi kierowcy były 2 kable natomiast w pozostałych drzwiowych po jednym kablu (masa brana ze śrubki chyba).
Poodpinałem też wszystkie 3 kostki od pompki i po inspekcji że nie widać żadnych nadpaleń czy innych nieprawidłowości widocznych gołym okiem wpięłem je spowrotem.

Po tych zabiegach jak pisałem wycie bez powodu w środku nocy ustało.
Nie wiem.

Może coś nie kontaktowało, nie stykało, przerywało a odpięciem i podpięciem to naprawiłem.

W każdym bądź razie dzięki za pomoc.

Jakby coś znów się w tej materii wykopało to napiszę. Na razie od tygognia mam spokój. Wsio działa jak należy.

mzaba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2009, 18:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mzaba » 30 maja 2012, 22:33

Witam
Miałem u siebie podobny problem. Założony był alarm fabryczny + dodatkowy z pilotem. Któregoś razu zaczął świrować ale właśnie tylko fabryczny - włączał się jak chciał i kiedy chciał. Rozpięcie krańcówek i centralki, przeczyszczenie styków i złożenie do kupy przyniosło efekt - na jakiś czas. Później zaczął świrować centralny zamek - albo się nie chciał zamknąć, albo się sam zamykał, czasami zamykał drzwi wybiórczo, a czasem uruchamiał się w czasie jazdy zamykając bądź otwierając drzwi. Oddałem auto do elektryka. Problemem okazała się wiązka kabli na odcinku od przekaźników pod kierownicą do progu po stronie kierowcy. Izolację szlag trafił i robiło zwarcie. Kabelki wymienione i od 2 lat spokój.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga