[B4 2.0 ABK] ze 108x4 na 112x5
-
- Forum Audi 80
- Posty: 164
- Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
- Imię: Grzesiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Krosno
[All] Zmiana rozstawu 4x108 > 5x112
Witam bylo już kilka opisów ale żaden nie byl szczegolowy mam b4 2.8 ośkę chcę mieć 5x112 jakie części i z czego pasują p&p. z czego piasty i tarcze na tyl, i czy ich et się nie zmieni.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 14:07 przez gregRS2, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
jest napisane szczegolowo w kazdym takim temacie... tyl to piasty a6c4 oska, pasuja P&P, warto wymienic lozyska przy okazji, ja zalozylem tarcze tez od a6c4 bo tylny zacisk mam taki sam, Ty takze, wiec tyl to pikus, przod jezeli chodzi o P&P to tylko piasta od s2, tarcza rozmiarowo ta sama co w 4x108 tylko z 5x112 i jezeli masz 2.8 to przeguby Cie juz nie interesuja bo masz na duzym wieloklinie, jezeli silnik slabszy niz 2.8 to trzeba doliczyc koszt przegubow zewnetrznych
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Około 1tyś zł. nowe. nawet trosz więcejgregRS2 pisze:Ciekawe ile kosztują piasty z s2 na przód
Tak sie zastanawiam ze taki sie zrobił ruch w temacie i wszyscy przechodzą na 5x112 a mozna nizszym kosztem załozyc ciekawe kola znalezione w rozstawach, których nikt nie chce np. 5x108 czy 5x110 stosując adaptery/nawiert piasty i w drogim przypadku ewentualnie pływaki.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
Denvi_, ja wyszedlem z zalozenia ze jest to inwestycja na przyszlosc, przyda sie, nie zaszkodzi a i latwiej odsprzedac w razie W
[ Dodano: 2012-06-04, 01:11 ]
gregRS2 i bardzo dobrze, ja tez pisze o cenie nie zeby tam sie chwalic jak tanio kupilem, tylko zeby ludzie nie kupywali z allegro po strasznie wysokich cenach, tylko szukali tanszych, moze wtedy sprzedajacy zrozumieja ze to zaden rarytas a zwykla piasta
[ Dodano: 2012-06-04, 01:11 ]
gregRS2 i bardzo dobrze, ja tez pisze o cenie nie zeby tam sie chwalic jak tanio kupilem, tylko zeby ludzie nie kupywali z allegro po strasznie wysokich cenach, tylko szukali tanszych, moze wtedy sprzedajacy zrozumieja ze to zaden rarytas a zwykla piasta
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
tarcza 324mmx30mm z Focusa RS Mk1vigo1984sz pisze: A powiedz mi kolego to ori od Audi te 4x108 duże? czy coś w stylu Focus? Pozdrawiam!
zacisk Posrsche Boxter S
i adapter
jak to wygląda i resztę szczegółów masz tu:
https://audi80.pl/coupe-quattro-osta ... 63,390.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 164
- Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
- Imię: Grzesiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Krosno
NO i wielki plus, dla Was którzy już macie coś sporego za sobą i dajecie podwaliny wiedzy ludziom. Takim jak ja, którzy chcą, a jeszcze nie wiedzą jak. Do tej pory mialem kryzy zmieniające rozstaw, ale tydzień temu auto trafilo na zmianę kól i wyważenie, takie duperele. Ale troche przedobrzyli i wyrwali gwint z dystansu i po kilku KM nie bylo wesoło, bo kolo, urwalo się przy hamowaniu i pojechalo jakieś 300m więc chcę bezpiecznie przejść na inny rozstaw,
Ostatnio zmieniony 17 sie 2014, 20:40 przez gregRS2, łącznie zmieniany 2 razy.