Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] ze 108x4 na 112x5

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

[All] Zmiana rozstawu 4x108 > 5x112

Post autor: gregRS2 » 01 cze 2012, 12:06

Witam bylo już kilka opisów ale żaden nie byl szczegolowy mam b4 2.8 ośkę chcę mieć 5x112 jakie części i z czego pasują p&p. z czego piasty i tarcze na tyl, i czy ich et się nie zmieni.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 14:07 przez gregRS2, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 01 cze 2012, 17:53

jest napisane szczegolowo w kazdym takim temacie... tyl to piasty a6c4 oska, pasuja P&P, warto wymienic lozyska przy okazji, ja zalozylem tarcze tez od a6c4 bo tylny zacisk mam taki sam, Ty takze, wiec tyl to pikus, przod jezeli chodzi o P&P to tylko piasta od s2, tarcza rozmiarowo ta sama co w 4x108 tylko z 5x112 i jezeli masz 2.8 to przeguby Cie juz nie interesuja bo masz na duzym wieloklinie, jezeli silnik slabszy niz 2.8 to trzeba doliczyc koszt przegubow zewnetrznych

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 03 cze 2012, 05:27

Kolczat fajnie, że napisałeś konkrety, chyba się rozejrzę:D Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 03 cze 2012, 09:49

vigo1984sz, Atlas wlasnie sprzedaje tansza alternatywe przodu, bo jezeli masz 80tke z przegubami przednimi na malym wieloklinie to na dobrych i nowych czesciach oraz piastach od s2, koszta swapu rosna do okolo 2-2,5tys

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 03 cze 2012, 12:41

Kolczat ja u siebie właśnie wrzucam skrzynie od 2,3 20V, mam półosie te grube jak S2, a co do tyłu to już się wziąłem za poszukiwania w pobliżu:P

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 03 cze 2012, 13:02

ja wyrwalem za 200pln piasty a6c4 plus lozyska w dobrym stanie plus tarcze a6c4 pasujace pod moj zacisk z przesylka za 200pln

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 03 cze 2012, 14:23

ja komplet piast z tarczami w dobrym stanie zaplacilem 170 ale na wszelki wypadek zmienię lożyska od razu

[ Dodano: 2012-06-03, 14:24 ]
Ciekawe ile kosztują piasty z s2 na przód

Denvi_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2011, 23:41
Lokalizacja: Rzeszów/ok.Krosna

Post autor: Denvi_ » 04 cze 2012, 00:45

gregRS2 pisze:Ciekawe ile kosztują piasty z s2 na przód
Około 1tyś zł. nowe. nawet trosz więcej

Tak sie zastanawiam ze taki sie zrobił ruch w temacie i wszyscy przechodzą na 5x112 a mozna nizszym kosztem załozyc ciekawe kola znalezione w rozstawach, których nikt nie chce np. 5x108 czy 5x110 stosując adaptery/nawiert piasty i w drogim przypadku ewentualnie pływaki.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 04 cze 2012, 01:09

Denvi_, ja wyszedlem z zalozenia ze jest to inwestycja na przyszlosc, przyda sie, nie zaszkodzi a i latwiej odsprzedac w razie W

[ Dodano: 2012-06-04, 01:11 ]
gregRS2 i bardzo dobrze, ja tez pisze o cenie nie zeby tam sie chwalic jak tanio kupilem, tylko zeby ludzie nie kupywali z allegro po strasznie wysokich cenach, tylko szukali tanszych, moze wtedy sprzedajacy zrozumieja ze to zaden rarytas a zwykla piasta

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 04 cze 2012, 11:31

jak ktos chce to mam piasty z rs2 5x130 na sprzedaz i tylne zwrotnice z s2 5x112

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 04 cze 2012, 12:08

Ja szukam 5x112 z tego względu akurat, że muszę jakieś porządniejsze hamulce założyć na przód np 330-345 a z 4x108 to raczej nie ma szans:P poza tym zastanawiam się czy nie sprzedać swoich kółek i kupić ori takie jak w s2 17tki :)

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 04 cze 2012, 12:32

vigo1984sz pisze:Ja szukam 5x112 z tego względu akurat, że muszę jakieś porządniejsze hamulce założyć na przód np 330-345 a z 4x108 to raczej nie ma szans:P
szanse są. Ja takie mam na 4x108. :-P
Ale 5x112 zawsze będzie lepsze od 4x108 pod każdym względem

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 04 cze 2012, 12:48

julekF1 pisze: szanse są. Ja takie mam na 4x108. :-P
Ale 5x112 zawsze będzie lepsze od 4x108 pod każdym względem
A powiedz mi kolego to ori od Audi te 4x108 duże? czy coś w stylu Focus? Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 04 cze 2012, 22:51

vigo1984sz pisze: A powiedz mi kolego to ori od Audi te 4x108 duże? czy coś w stylu Focus? Pozdrawiam!
tarcza 324mmx30mm z Focusa RS Mk1
zacisk Posrsche Boxter S
i adapter

jak to wygląda i resztę szczegółów masz tu:
https://audi80.pl/coupe-quattro-osta ... 63,390.htm

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 05 cze 2012, 00:44

NO i wielki plus, dla Was którzy już macie coś sporego za sobą i dajecie podwaliny wiedzy ludziom. Takim jak ja, którzy chcą, a jeszcze nie wiedzą jak. Do tej pory mialem kryzy zmieniające rozstaw, ale tydzień temu auto trafilo na zmianę kól i wyważenie, takie duperele. Ale troche przedobrzyli i wyrwali gwint z dystansu i po kilku KM nie bylo wesoło, bo kolo, urwalo się przy hamowaniu i pojechalo jakieś 300m więc chcę bezpiecznie przejść na inny rozstaw,
Ostatnio zmieniony 17 sie 2014, 20:40 przez gregRS2, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl