[ACE] zmiana na digifanta
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
no nic. Minął tydzień roboczy plus weekend. Na maila nie ma żadnej odpowiedzi. Wiedziałem, że moje wypracowanie było stratą czasu. Widzę, że kolega kefirsky prowadzi interes po francusku. Klient nie ma nigdy racji, a o uwagę trzeba zabiegać jak o córkę dyrektora poczty. Tydzień stracony, wracam więc do punktu wyjścia.
Możesz mi wytłumaczyć czym sobie zasłużyłem na taki komentarz? Z jakiego meila do mnie pisałeś i kiedy i na który adres? Jakie wypracowanie?
Dwa wykresy z hamowni:
Golf 1 2.0 16v turbo na Easy Ecu
Uploaded with ImageShack.us
Audi Coupe b2 odprężony pod turbo ABF (na razie bez turbo ) z głowicą z 6A, kolektorem ssącym 6A i wałkami z ABF - wstępne strojenie - silnik na dotarciu na Easy Ecu:
Uploaded with ImageShack.us
Dwa wykresy z hamowni:
Golf 1 2.0 16v turbo na Easy Ecu
Uploaded with ImageShack.us
Audi Coupe b2 odprężony pod turbo ABF (na razie bez turbo ) z głowicą z 6A, kolektorem ssącym 6A i wałkami z ABF - wstępne strojenie - silnik na dotarciu na Easy Ecu:
Uploaded with ImageShack.us
A nie ma wykresów aut po prostu po przekładce układu wtryskowego z K/KE na Twój? "Zwyczajnych", a nie uturbionych, czy odprężanych pod turbo, czy też mocno modowanych,. R4, R5, może R6(z Mercedesa). Fakt współpracy z turbo, dla mnie akurat zresztą nieistotny, zaciemnia obraz jak wpływa sama zmiana układu zasilania i strojenie na parametry silnika. Ciekaw jestem charakterystyki przed i po.
Fajnie byłoby gdyby doszedł dla kontekstu pomiar ciśnienia sprężania....
Wiem, że dajesz to co macie ale jakby się trafiło coś do porównania w opcji "nie mam chęci wsadzać turbo" to poprosiłbym.
Fajnie byłoby gdyby doszedł dla kontekstu pomiar ciśnienia sprężania....
Wiem, że dajesz to co macie ale jakby się trafiło coś do porównania w opcji "nie mam chęci wsadzać turbo" to poprosiłbym.
Drugi wykres po części obrazuje to o co pytasz. 164KM i 202Nm na najbardziej restrykcyjnym kolektorze ssącym z 6A i kiepskiej przepustnicy, do tego odprężony, czyli zmniejszona sprawność silnika. Zapłony jeszcze lajtowe, bo silnik na dotarciu. Niestety z klientów, którym zamontowaliśmy DECa i Easy Ecu żaden nie spieszy się na hamownię. Jestem skłonny zasponsorować pomiar w Olsztynie dla chętnego na DECa do 2.3 NG.
No wiem -po części ale sam wiesz, że to w sumie tylko gdybanie. Myślę, że część klientów(podobnie jak mnie) interesuje przeróbka minimalna -konieczne podstawy pod elektronikę, wywalenie K/KE.
Pójście w turbo, jeżeli nawet ktoś lubi silniki uturbione(ja na przykład nie i już), to zdecydowanie poważniejsze modyfikacje i koszta.
U siebie mam sprawną PSkę, czyli 2.0 r5 w wersji akurat na K-jetroniku, nie KE. Sprawne nie znaczy wieczne i zdaję sobie sprawę, że wcale mu gaz nie potrzebny do śmierci wbrew temu co przeciwnicy LPG twierdzą(a w sumie ma być BLOS tradycyjnie u mnie z dostawką elektroniki więc i sondę muszę wstawić itp.).
Padnie i są opcje -zależy co i jakie koszta. Głupi potencjometr używka to loteria, podobnie myślę o chinolach, oryg....ło matko.
Stąd moje zainteresowanie akcja w stylu podjeżdża człowiek z np. PS, JN, NG, KV i chce zwyczajnie zmienić system zasilania bez dodatkowych "udziwnień".
Jeżeli sie coś takiego trafi to bardzo proszę o prezentację, póki co jak pisałem mi działa, lecz jestem zainteresowany, zwłaszcza, ze może dokupię w124 z KE-j i wówczas moje zainteresowanie wzrosłoby.
Pewnie gdybym bliżej mieszkał w temat bym i tak uderzył ale co to brak czasu na takie wyjazdy sam pewnie wiesz.
Pójście w turbo, jeżeli nawet ktoś lubi silniki uturbione(ja na przykład nie i już), to zdecydowanie poważniejsze modyfikacje i koszta.
U siebie mam sprawną PSkę, czyli 2.0 r5 w wersji akurat na K-jetroniku, nie KE. Sprawne nie znaczy wieczne i zdaję sobie sprawę, że wcale mu gaz nie potrzebny do śmierci wbrew temu co przeciwnicy LPG twierdzą(a w sumie ma być BLOS tradycyjnie u mnie z dostawką elektroniki więc i sondę muszę wstawić itp.).
Padnie i są opcje -zależy co i jakie koszta. Głupi potencjometr używka to loteria, podobnie myślę o chinolach, oryg....ło matko.
Stąd moje zainteresowanie akcja w stylu podjeżdża człowiek z np. PS, JN, NG, KV i chce zwyczajnie zmienić system zasilania bez dodatkowych "udziwnień".
Jeżeli sie coś takiego trafi to bardzo proszę o prezentację, póki co jak pisałem mi działa, lecz jestem zainteresowany, zwłaszcza, ze może dokupię w124 z KE-j i wówczas moje zainteresowanie wzrosłoby.
Pewnie gdybym bliżej mieszkał w temat bym i tak uderzył ale co to brak czasu na takie wyjazdy sam pewnie wiesz.