[ b4 1z] po odczekaniu chwili na zapłonie lepiej pali
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
[ b4 1z] po odczekaniu chwili na zapłonie lepiej pali
Witam , może niektórym wyda się to banalne ale zastanawia mnie jedno: przy obecnych temperaturach oczywiscie świece się nie załączają a jednak , gdy się chwile poczeka na zapłonie, auto pali od starzała a gdy się odrazu kreci to odpalenie zajmuje chwile wiecej.. czy to jest normalne i czym jest spowodowane???
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Możliwe że ECU sczytuje dane z czujników i po przekręceniu kluczyka mija chwila nim komp zbierze odpowiednie parametry, aby uruchomić auto i dać pompie wtryskowej nastawy powiązane z warunkami jakie odczytał. Ja zazwyczaj odpalam jak mi kontrolka od ABSu zgaśnie, nie wiem dlaczego tak robię, ale kiedyś usłyszałem o tym... może jakaś tęższa głowa się wypowie, bo temat w zasadzie ciekawy.
Niekiedy odpalam auto od razu, ale posiadam ECU 16 bit, niby wewnętrznie szybszy, a więc i może dane zaciąga szybciej i je przetwarza, a autor tematu ma boscha, a więc starszy i wolniejszy komp
Niekiedy odpalam auto od razu, ale posiadam ECU 16 bit, niby wewnętrznie szybszy, a więc i może dane zaciąga szybciej i je przetwarza, a autor tematu ma boscha, a więc starszy i wolniejszy komp
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na osprzecie pierburga ,nic takiego nie ma i nie powinno mieć miejsca .Latem silnik ma palić od strzała ,od razu po przekreceniu kluczyka i pokręceniu rozrusznikiem ,nie musi na nic czekać ,bo byłoby to co najmniej dziwne ,i nie ma tu znaczenia czy komp 16 czy 8 bitlord17_1991 pisze: może niektórym wyda się to banalne ale zastanawia mnie jedno: przy obecnych temperaturach oczywiscie świece się nie załączają a jednak , gdy się chwile poczeka na zapłonie, auto pali od starzała a gdy się odrazu kreci to odpalenie zajmuje chwile wiecej.. czy to jest normalne i czym jest spowodowane???
On robi swoje ,ale dopiero po odpaleniugibaj pisze: może chwilkę trzeba odczekać aż n108 zrobi swoje?
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
co do akumulatora to wydaje mi sie że jest w porządku jest doładowywany odpowiednio i dobre napięcie trzyma , zdarza się , że muzyka gra poł dnia dodatkowo światełko w bagażniku świeci i aku nie odmawia posłuszeństwa..
[ Dodano: 2012-06-07, 17:57 ]
[ Dodano: 2012-06-07, 17:57 ]
wiec o co może chodzić w takim razie u mnie??MUNIOR pisze:Latem silnik ma palić od strzała ,od razu po przekreceniu kluczyka i pokręceniu rozrusznikiem ,nie musi na nic czekać ,bo byłoby to co najmniej dziwne
ja mam w b5 8 bit i takie rzeczy sie nie robia.ten typ tak ma i koniec. juz chyba wam sie nudzi ze szukacie na sile czegos do zrobienia.Wostok pisze:Ja ma Boscha i jest dokładnie tak samo, tzn zawsze w lecie pali od strzała ale jak zapłon będzie włączony dłużej to jakby pół sekundy szybciej...
Wydaje mi się ze ECU 8bit troszkę dłużnej analizuje dane ze wszystkich czujników itp.