[B4 1,9 TDI 93] Tytanowy Zetor - Sprzedany
[B4 1,9 TDI 93] Tytanowy Zetor - Sprzedany
Witam,
Chciałbym przedstawić moja Audiczkę - B4 1,9 TDI 93 rok na przepływce Bosch.
Auto z wyposażenia ma tylko wspomaganie kierownicy
ale z racji ze jest w rodzinie od 16 lat i ma jedyne 190tys km przejechane
musiałem się nią zaopiekować.
W aucie podczas mojej eksploatacji wyleciał kat i egr.
Zamontowałem: obrotek z benzyny, czerwone diody w zegary,
wskaźnik doładowania, termometr zewnętrzny,
komputer chipsowany by Kostrz.
Z zewnątrz:
- hamulce wymienione na girling+trw (przod) oraz brembo+ferodo (tył),
- zawieszenie też ogarnięte - nic nie stuka itp
- lakier przepolerowany i nawoskowany co by auto nie straszyło,
- felgi od competition z własnoręcznie polerowanymi rantami,
- roleta na tylnej szybie,
- klubowa wlepa
Obecnie jedyny problem to poddymianie po dodaniu gazu i ubywanie oleju ok 2l na 10000km
Wczoraj wymieniłem wszystkie wężyki miedzy turbinką, IC i zaworkami.
Zobaczymy czy coś pomoże ale z tego co zaobserwowałem to turbo puszcza olej.
Narazie jednak nie chce zmieniać turbiny bo pompuje do 1,2Bar bez problemu
i bądź tu mądry...
Zdjęcia Zetorka:
Na zdjęciach autko ustawione było krzywo wiec troszkę dziwnie wygląda.
Generalnie oponki mają niższy profil niż powinno być :mrgreen: wiec troszkę koza jest
Chciałbym przedstawić moja Audiczkę - B4 1,9 TDI 93 rok na przepływce Bosch.
Auto z wyposażenia ma tylko wspomaganie kierownicy
ale z racji ze jest w rodzinie od 16 lat i ma jedyne 190tys km przejechane
musiałem się nią zaopiekować.
W aucie podczas mojej eksploatacji wyleciał kat i egr.
Zamontowałem: obrotek z benzyny, czerwone diody w zegary,
wskaźnik doładowania, termometr zewnętrzny,
komputer chipsowany by Kostrz.
Z zewnątrz:
- hamulce wymienione na girling+trw (przod) oraz brembo+ferodo (tył),
- zawieszenie też ogarnięte - nic nie stuka itp
- lakier przepolerowany i nawoskowany co by auto nie straszyło,
- felgi od competition z własnoręcznie polerowanymi rantami,
- roleta na tylnej szybie,
- klubowa wlepa
Obecnie jedyny problem to poddymianie po dodaniu gazu i ubywanie oleju ok 2l na 10000km
Wczoraj wymieniłem wszystkie wężyki miedzy turbinką, IC i zaworkami.
Zobaczymy czy coś pomoże ale z tego co zaobserwowałem to turbo puszcza olej.
Narazie jednak nie chce zmieniać turbiny bo pompuje do 1,2Bar bez problemu
i bądź tu mądry...
Zdjęcia Zetorka:
Na zdjęciach autko ustawione było krzywo wiec troszkę dziwnie wygląda.
Generalnie oponki mają niższy profil niż powinno być :mrgreen: wiec troszkę koza jest
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013, 19:15 przez Wostok, łącznie zmieniany 6 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ładna audianka ze słusznym serduchem i fajnym lakierem
Tylko pogratulować decyzji; pozostaje życzyć bezproblemowych km'ów
Też chciałbym znać tyle lat z życia swojego auta :shock: Jako 3 latek musiało robić niesamowite wrażenie <ok>Wostok pisze:ale z racji ze jest w rodzinie od 16 lat i ma jedyne 190tys km przejechane
musiałem się nią zaopiekować.
Tylko pogratulować decyzji; pozostaje życzyć bezproblemowych km'ów
Kupione jako 2.5 letnie z książką serwisową (50tys przejechane) - był szał trzeba przyznać...
Ojciec osobiście jechał do Niemiec po auto, ach te lata 90-te
Co najlepsze przesiadł się na A6C5 1.9TDI 130KM 2004 rok i stwierdził jedno... to już nie to co 80tka ale A6 już z full wypasem.
Mi na szczęście nie potrzeba bajerów na dojazdy do pracy (40km dziennie)... dobrze ze jest obwodnica Krakowa, bo w korkach bez klimy nie wytrzymałbym...
Ojciec osobiście jechał do Niemiec po auto, ach te lata 90-te
Co najlepsze przesiadł się na A6C5 1.9TDI 130KM 2004 rok i stwierdził jedno... to już nie to co 80tka ale A6 już z full wypasem.
Mi na szczęście nie potrzeba bajerów na dojazdy do pracy (40km dziennie)... dobrze ze jest obwodnica Krakowa, bo w korkach bez klimy nie wytrzymałbym...
nie dziękujępozostaje życzyć bezproblemowych km'ów
Dzisiaj przeprowadzona lekka modyfikacja - oil catch tank po sprawdzeniu puszczał olej dalej do turbinki wiec został wywalony i jest teraz wolna odma. Mam nadzieje ze autko przestanie poddymiać.
Zakupione tez nowe podkładki miedziane oraz nowe przewody przelewowe pod oczekiwane wtryski AFN.
Montaż za tydzień jak listonosz przyniesie
Zakupione tez nowe podkładki miedziane oraz nowe przewody przelewowe pod oczekiwane wtryski AFN.
Montaż za tydzień jak listonosz przyniesie
Wtryski AFN dotarły, niestety po sprawdzeniu u pompiarza okazało się że wtrysk sterujący leje, pozostałe trzy 190BAR trzymały bardzo ładnie.
Sprzedający z alle.... zaoferował ze zamiast wycofywać aukcję prześle mi kolejny sprawny wtrysk sterujący - mam nadzieje że ten już będzie ok.
Znowu tydzień czekania....
Sprzedający z alle.... zaoferował ze zamiast wycofywać aukcję prześle mi kolejny sprawny wtrysk sterujący - mam nadzieje że ten już będzie ok.
Znowu tydzień czekania....
Zetor na nowych tulejach Loemfordera i Meyle prowadzi się doskonale
Olej wymieniony na Motul 6100+ 10w40.
Dawka zmniejszona do 24 - autko troszkę osłabło w porównaniu do dawki 12 ale dalej jedzie jak szalone.
Właśnie zrobione 700 km nad polski Bałtyk i na motulu nie wziął nic oleju i jakby przestał poddymiać
Zobaczymy co będzie dalej.
Olej wymieniony na Motul 6100+ 10w40.
Dawka zmniejszona do 24 - autko troszkę osłabło w porównaniu do dawki 12 ale dalej jedzie jak szalone.
Właśnie zrobione 700 km nad polski Bałtyk i na motulu nie wziął nic oleju i jakby przestał poddymiać
Zobaczymy co będzie dalej.