Chciałbym przedstawić moja Audiczkę - B4 1,9 TDI 93 rok na przepływce Bosch.
Auto z wyposażenia ma tylko wspomaganie kierownicy
ale z racji ze jest w rodzinie od 16 lat i ma jedyne 190tys km przejechane
musiałem się nią zaopiekować.
W aucie podczas mojej eksploatacji wyleciał kat i egr.
Zamontowałem: obrotek z benzyny, czerwone diody w zegary,
wskaźnik doładowania, termometr zewnętrzny,
komputer chipsowany by Kostrz.
Z zewnątrz:
- hamulce wymienione na girling+trw (przod) oraz brembo+ferodo (tył),
- zawieszenie też ogarnięte - nic nie stuka itp
- lakier przepolerowany i nawoskowany co by auto nie straszyło,
- felgi od competition z własnoręcznie polerowanymi rantami,
- roleta na tylnej szybie,
- klubowa wlepa

Obecnie jedyny problem to poddymianie po dodaniu gazu i ubywanie oleju ok 2l na 10000km
Wczoraj wymieniłem wszystkie wężyki miedzy turbinką, IC i zaworkami.
Zobaczymy czy coś pomoże ale z tego co zaobserwowałem to turbo puszcza olej.
Narazie jednak nie chce zmieniać turbiny bo pompuje do 1,2Bar bez problemu
i bądź tu mądry...
Zdjęcia Zetorka:
Na zdjęciach autko ustawione było krzywo wiec troszkę dziwnie wygląda.
Generalnie oponki mają niższy profil niż powinno być :mrgreen: wiec troszkę koza jest
