Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Na starcie zaznaczyłem sobie co i jak:P hehe Pany jest sprawa... chciałem się bawić w 5x112, zmiana piast, fele od S2 i w przyszłości większe tarcze... ale, gadałem ostatnio z człowiekiem obeznanym w temacie hebli... doradził mi taki zestaw : ZImmerman Sport 276x25 wentylowane i nawiercane! i do tego klocki Brembo. Sprzęt porządny i niby powinno wytrzymywać z tym moim V8 bez problemu. Później można taki zestaw też na tył złożyć. No wiadomo wszystko kwestia ceny, tarcze przód i klocki to wydatek rzędu ok 850-900zl, ale bez zmiany felg, rozstawu i ciekawi mnie tylko czy to serio dałoby rade?
Pozdrawiam!!
Pozdrawiam!!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No to mam teraz pytanie. w mercu E W211 sa zaciski brembo 4ro tloczkowe ale na tarsze 312mm. czy jakby je odsunac dystansem o te 6mm na promieniu czyli 12 na srednicy tarczy to by wystarczylo? oczywiscie pompa z S8.
PS siedzę teraz w pracy i czytam, że jednak jest kilka ewentualności. Pod tarcze te z Focusa 324mm, widzę, że nawet podeszłyby zaciski z BMW E38 bo tam tarcza jest 328x20.
Jest jeszcze jeden typ który przyciągnął moją uwagę. Zaciski z Alfy 166 też czterotłoczkowe, na tarcze ori 312mm, ale widzę, że też zakładają je z tarczami 330mm na adapterach:)
Czyli coś trzeba wybrać, a fele...hmmm... no cóż szkoda, ale chyba pójdą na sprzedaż badź zamianę na coś np 17x8"
No to decyzja jednak zapadła:D W tyg dotrą do mnie zaciski z E38 4ro tłoczkowe. Tarcza z Focusa ST mk1 podpasowuje pod nie. Kwestia dobrania adaptera pod ET tarczy. I co lepsze może nie będę musiał zmieniać felg:D Wtedy to już w ogóle byłoby elegancko:D
PS siedzę teraz w pracy i czytam, że jednak jest kilka ewentualności. Pod tarcze te z Focusa 324mm, widzę, że nawet podeszłyby zaciski z BMW E38 bo tam tarcza jest 328x20.
Jest jeszcze jeden typ który przyciągnął moją uwagę. Zaciski z Alfy 166 też czterotłoczkowe, na tarcze ori 312mm, ale widzę, że też zakładają je z tarczami 330mm na adapterach:)
Czyli coś trzeba wybrać, a fele...hmmm... no cóż szkoda, ale chyba pójdą na sprzedaż badź zamianę na coś np 17x8"
No to decyzja jednak zapadła:D W tyg dotrą do mnie zaciski z E38 4ro tłoczkowe. Tarcza z Focusa ST mk1 podpasowuje pod nie. Kwestia dobrania adaptera pod ET tarczy. I co lepsze może nie będę musiał zmieniać felg:D Wtedy to już w ogóle byłoby elegancko:D
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No to dotarło do mnie trochę nowych prezentów m.in: Zaciski, sworznie wahaczy kutych, nowy zbiorniczek płynu chłodzącego, podstawka pod filtr oleju od starego Passata, która posłuży mi za podstawkę do relokacji filtra oleju no i parę nowych narzędzi... reszta jeszcze w drodze, ale najbardziej to cieszą te duże czerwone:D
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Spokojnie, liny z napinaczami zamiast pasów i będzie Ok:P
A tak na serio, rozmiar tych zacisków robi wrażenie. Pójdą pod to tarcze od Focusa i z tego co kojarzę one mają średnicę 324mm, co by nie było to sama tarcza jak felga 13"
Oczywiście nie jest to zestaw plug and play, więc parę rzeczy trzeba wykombinować, aby to chodziło razem:)
Sprzedawca na tyle ok, że dorzucił mi chociaż parę klocków, które znalazł, żeby mieć na przymiarkę:)
Czekam jeszcze na chłodnicę oleju od A8 D3 i grzebię ile tylko się da w wolnym czasie:D
A tak na serio, rozmiar tych zacisków robi wrażenie. Pójdą pod to tarcze od Focusa i z tego co kojarzę one mają średnicę 324mm, co by nie było to sama tarcza jak felga 13"
Oczywiście nie jest to zestaw plug and play, więc parę rzeczy trzeba wykombinować, aby to chodziło razem:)
Sprzedawca na tyle ok, że dorzucił mi chociaż parę klocków, które znalazł, żeby mieć na przymiarkę:)
Czekam jeszcze na chłodnicę oleju od A8 D3 i grzebię ile tylko się da w wolnym czasie:D
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Ostatnio jak wpadam na garaż to jedynie np na spacerze z psem czy coś takiego.... ale nawet wtedy można coś zrobić pożytecznego:D Widzieliście może relokatory do filtrów oleju np Mocal? Zwyczajne gniazdo z mocowaniem filtra, uchwytem i podłączeniem na przewody... ostatnio wpadłem na pomysł aby samemu zrobić takie cudo wykorzystując mocowanie filtra od starego Passata, więc dorobiłem tylną ściankę, w której pozostało jedynie zrobić otwory na wyprowadzenia przewodów:)
Czekam tylko aż dotrze chłodnica oleju i wtedy dobiorę jakieś wyprowadzenia pod odpowiedni standard gwintu z przewodów chłodnicy:)
Pozdrawiam!
Czekam tylko aż dotrze chłodnica oleju i wtedy dobiorę jakieś wyprowadzenia pod odpowiedni standard gwintu z przewodów chłodnicy:)
Pozdrawiam!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Poświęciłem w końcu większą cześć wolnego dnia i wziąłem się za robotę z drugą głowicą:) zostało mi tylko poskładać jej wnętrzności i finalnie dwie głowice oddać do planowania:)
Przy okazji odrestaurowałem trochę chłodnicę oleju i zmieniłem nieco wystrój silnika:D
Na dniach powinny już dojść gotowe sanie od Derbiaka więc silnik i graty znów wylecą na zewnątrz aby można było ładnie wzmocnić mocowanie pod nogami kierowcy i pasażera:D
Pozdrawiam!
Przy okazji odrestaurowałem trochę chłodnicę oleju i zmieniłem nieco wystrój silnika:D
Na dniach powinny już dojść gotowe sanie od Derbiaka więc silnik i graty znów wylecą na zewnątrz aby można było ładnie wzmocnić mocowanie pod nogami kierowcy i pasażera:D
Pozdrawiam!