Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Trooky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 06 kwie 2008, 13:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Trooky » 09 cze 2012, 00:47

Teraz lepiej sprawdz jak koło pasowe jest umiejscowione i ustawione względem reszty:) może to sie przyda przy ustawianiu tego poprzedniego

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 09 cze 2012, 11:30

Na starcie zaznaczyłem sobie co i jak:P hehe Pany jest sprawa... chciałem się bawić w 5x112, zmiana piast, fele od S2 i w przyszłości większe tarcze... ale, gadałem ostatnio z człowiekiem obeznanym w temacie hebli... doradził mi taki zestaw : ZImmerman Sport 276x25 wentylowane i nawiercane! i do tego klocki Brembo. Sprzęt porządny i niby powinno wytrzymywać z tym moim V8 bez problemu. Później można taki zestaw też na tył złożyć. No wiadomo wszystko kwestia ceny, tarcze przód i klocki to wydatek rzędu ok 850-900zl, ale bez zmiany felg, rozstawu i ciekawi mnie tylko czy to serio dałoby rade?

Pozdrawiam!!

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 09 cze 2012, 12:44

:arrow: jak to powiedział mój znajomy nawet dobrze się to zatrzymuje...ale raczej nie hamuje <ok> już lepiej prezsiądź się na zestaw z focusa.
276 to standard AAH i w s2.

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 09 cze 2012, 15:01

No to mam teraz pytanie. w mercu E W211 sa zaciski brembo 4ro tloczkowe ale na tarsze 312mm. czy jakby je odsunac dystansem o te 6mm na promieniu czyli 12 na srednicy tarczy to by wystarczylo? oczywiscie pompa z S8.

PS siedzę teraz w pracy i czytam, że jednak jest kilka ewentualności. Pod tarcze te z Focusa 324mm, widzę, że nawet podeszłyby zaciski z BMW E38 bo tam tarcza jest 328x20.

Jest jeszcze jeden typ który przyciągnął moją uwagę. Zaciski z Alfy 166 też czterotłoczkowe, na tarcze ori 312mm, ale widzę, że też zakładają je z tarczami 330mm na adapterach:)

Czyli coś trzeba wybrać, a fele...hmmm... no cóż szkoda, ale chyba pójdą na sprzedaż badź zamianę na coś np 17x8" ;)


No to decyzja jednak zapadła:D W tyg dotrą do mnie zaciski z E38 4ro tłoczkowe. Tarcza z Focusa ST mk1 podpasowuje pod nie. Kwestia dobrania adaptera pod ET tarczy. I co lepsze może nie będę musiał zmieniać felg:D Wtedy to już w ogóle byłoby elegancko:D

Obrazek

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 12 cze 2012, 16:47

No to dotarło do mnie trochę nowych prezentów m.in: Zaciski, sworznie wahaczy kutych, nowy zbiorniczek płynu chłodzącego, podstawka pod filtr oleju od starego Passata, która posłuży mi za podstawkę do relokacji filtra oleju no i parę nowych narzędzi... reszta jeszcze w drodze, ale najbardziej to cieszą te duże czerwone:D

Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 12 cze 2012, 16:52

Pieknie!...Teraz najpierw pasażer wyladuje na tylniej kanapie jak dasz w pi... V8 a pozniej na przedniej szybie jak pedał hamulca do oporu wcisniesz:D

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 12 cze 2012, 16:57

Spokojnie, liny z napinaczami zamiast pasów i będzie Ok:P

A tak na serio, rozmiar tych zacisków robi wrażenie. Pójdą pod to tarcze od Focusa i z tego co kojarzę one mają średnicę 324mm, co by nie było to sama tarcza jak felga 13" :P
Oczywiście nie jest to zestaw plug and play, więc parę rzeczy trzeba wykombinować, aby to chodziło razem:)

Sprzedawca na tyle ok, że dorzucił mi chociaż parę klocków, które znalazł, żeby mieć na przymiarkę:)

Czekam jeszcze na chłodnicę oleju od A8 D3 :D i grzebię ile tylko się da w wolnym czasie:D

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 12 cze 2012, 17:29

Z czego masz łapy żeby to V8 się ożeniło z B4?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 12 cze 2012, 17:37

Łapy są ori od ABZ poduszki to FIAT 132, a całość usiądzie na dorobionych mocowaniach do sań pod silnikiem i sanie na stalowych tulejach. Przednia łapa będzie od starszego V8 przyspawana do podłużnicy. Poduchę jakąś na przód się wymyśli w trakcie :)

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 12 cze 2012, 17:45

Czyli go nie sadzisz na podłużnicach tylko na sankach?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 12 cze 2012, 18:03

Dokładnie, jedynie polecono mi aby wzmocnić porządnie miejsca gdzie są fabryczne tuleje do których wkręca się sanie od dołu... a to akurat wiedza osoby, która użytkuje V8 w B2 więc raczej będzie trzeba dorzucić trochę grubszej blachy:)

Awatar użytkownika
Bezimienny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37

Post autor: Bezimienny » 12 cze 2012, 18:13

Niedługo zostanie tylko kupić jakąś tanią coupe quattro z zajechanym motorem i przełożyć wszystko do niej hehe

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 12 cze 2012, 18:45

No nie głupi pomysł, ale wiesz jak to jest, swoje to swoje, chociaż takie Coupe z V8 i Q, NOS i automat z Tip`em + łopatki przy kierownicy z całością tego wyposażenia co sobie kompletowałem... hmmm.. rozmarzyłem się:P

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 14 cze 2012, 17:14

Ostatnio jak wpadam na garaż to jedynie np na spacerze z psem czy coś takiego.... ale nawet wtedy można coś zrobić pożytecznego:D Widzieliście może relokatory do filtrów oleju np Mocal? Zwyczajne gniazdo z mocowaniem filtra, uchwytem i podłączeniem na przewody... ostatnio wpadłem na pomysł aby samemu zrobić takie cudo wykorzystując mocowanie filtra od starego Passata, więc dorobiłem tylną ściankę, w której pozostało jedynie zrobić otwory na wyprowadzenia przewodów:)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Czekam tylko aż dotrze chłodnica oleju i wtedy dobiorę jakieś wyprowadzenia pod odpowiedni standard gwintu z przewodów chłodnicy:)

Pozdrawiam!

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 24 cze 2012, 19:17

Poświęciłem w końcu większą cześć wolnego dnia i wziąłem się za robotę z drugą głowicą:) zostało mi tylko poskładać jej wnętrzności i finalnie dwie głowice oddać do planowania:)

Przy okazji odrestaurowałem trochę chłodnicę oleju i zmieniłem nieco wystrój silnika:D
Obrazek Obrazek Obrazek

Na dniach powinny już dojść gotowe sanie od Derbiaka więc silnik i graty znów wylecą na zewnątrz aby można było ładnie wzmocnić mocowanie pod nogami kierowcy i pasażera:D

Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl