[2.3 NG] blos i spalanie
[2.3 NG] blos i spalanie
witam mam problem z samochodem normalnie na butli jak wlałem pełno 31,5 litra to zrobiłem od 190 do 210 km, było to dla mnie w miare akceptowalne, ale ostatnio na niespełna 32 litrach zrobiłem zaledwie 150 km jazda raczej bez butowamia po wiejskich drogach, mało świateł i skrzyżowań, teraz moje pytanie jest takie": co odpowiada za spalanie lpg w instalacji z blosem? wyregulowanego blosa mam na wskażnik lambda rowy 1,00, filtr powietrza nowy lewego powietrza raczej nie łapie a i zauważyłem ze na wolnych obrotach spaliny bardzo intensywnie śmierdzą czego wczesniej jakoś nie zauważyłem
Re: [2.3 NG] blos i spalanie
Ja w silniku 2.3 AAR w Audi C4 100 i ASB mam spalanie na poziomie 16 litrow po miescie i 11 w trasie, te auta strasznie duzo pala, tobie moze juz umiera parownikpapaj pisze:witam mam problem z samochodem normalnie na butli jak wlałem pełno 31,5 litra to zrobiłem od 190 do 210 km, było to dla mnie w miare akceptowalne, ale ostatnio na niespełna 32 litrach zrobiłem zaledwie 150 km jazda raczej bez butowamia po wiejskich drogach, mało świateł i skrzyżowań, teraz moje pytanie jest takie": co odpowiada za spalanie lpg w instalacji z blosem? wyregulowanego blosa mam na wskażnik lambda rowy 1,00, filtr powietrza nowy lewego powietrza raczej nie łapie a i zauważyłem ze na wolnych obrotach spaliny bardzo intensywnie śmierdzą czego wczesniej jakoś nie zauważyłem
Ja mam blosa bez kompensacji, już sam nie wiem jak powinno być, spala od 11 w trasie do 17-18 po mieście. Skoro czuć gazem na wolnych to prawdopodobnie przelewa Ci na wolnych i ciężko z tym cokolwiek zrobić, ja mam zamiar zrobić zwężkę w gwizdku blosa, ktoś wrzucał zdjęcie na forum jak to wygląda. A na chwilę obecną zostaje PSJ <ok> <ok>
te zwezke w gwizdku zalatwia wlasnie kwestia kompensacjiNe$ pisze:Ja mam blosa bez kompensacji, już sam nie wiem jak powinno być, spala od 11 w trasie do 17-18 po mieście. Skoro czuć gazem na wolnych to prawdopodobnie przelewa Ci na wolnych i ciężko z tym cokolwiek zrobić, ja mam zamiar zrobić zwężkę w gwizdku blosa, ktoś wrzucał zdjęcie na forum jak to wygląda. A na chwilę obecną zostaje PSJ <ok> <ok>
A jak było wcześniej, spalanie wzrosło Ci nagle czy wcześniej miałeś mikser ? Moim zdaniem reduktor nie ma wielkiego wpływu, ja mam nawet śrubę na wężu zasilającym bo palił mi ponad 20 przy normalnej jeździe.
p.s. Daj fotkę jak masz włożonego blosa w coupe, ja musiałem rzeźbić z przewodami od paliwa i dalej jest tam bardzo ciasno
p.s. Daj fotkę jak masz włożonego blosa w coupe, ja musiałem rzeźbić z przewodami od paliwa i dalej jest tam bardzo ciasno
a u mnie jest roznica, bez kompensacji przy calkowicie zakreconych obu srubach na blosie bylo caly czas bogato, po podpieciu kompensacji dopiero jest mozliwosc regulacji, przedtem zalewal na calej dlugosci pomimo ze parownik byl tylko do 130KmNe$ pisze:Miałem kompensację i różnicy nie było praktycznie żadnej, poza dodatkowym wężem i problemem z miejscem w okolicach blosa, którego i tak nie ma zbyt wiele.
BTW kto ma BLOSa na wierzchu i pomierzy dokładnie gwizdek ?
- kroliqster
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
- Lokalizacja: Central Europe
- Kontakt:
kata nie ma a wstawilem srodkowy z innej a 80 bo do ng drogi i w sumie od tej pory sie to wszystko zaczeło, na poczatek sie zajme tym tłumikiem bo za 80 zł 150 km to troche lipa. A i zauważyłem mniej więcej w tym samym czasie spadek wolnych obr z niecałego 1000 do 850 i nie wiem czy da sie to jakoś wszystko powiązać