Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NF, NG, AAR]Podparcie przepustnicy sruba

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

[2.3 NF, NG, AAR]Podparcie przepustnicy sruba

Post autor: itor » 29 maja 2012, 20:28

Koledzy jak u was wyglada sprawa podparcia przepustnicy srubka, tez macie podparte przepustnice?

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 31 maja 2012, 12:51

Nie i tak być nie powinno.Na przepustnicy jest włącznik biegu jalowego (czy jakoś tak to sie nazywa) i nie może być ta śrubka wykręcona.Ma być ustawione tak że po zwolnieniu przepustnicy słyszysz taki KLIK.

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 31 maja 2012, 15:48

nowy200 pisze:Nie i tak być nie powinno.Na przepustnicy jest włącznik biegu jalowego (czy jakoś tak to sie nazywa) i nie może być ta śrubka wykręcona.Ma być ustawione tak że po zwolnieniu przepustnicy słyszysz taki KLIK.
u mnie robi klik jak wykrece srube ale wtedy trzyma jalowe na 400-500 obr.

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 03 cze 2012, 11:33

A masz LPG?Może uwalony zawór regulacji biegu jałowego albo jakaś nieszczelność w dolocie.To musi klikać jak nie klika znaczy że ktoś już tam majstrował.Ustaw tak żeby było dobrze i znajdź przyczynę tych niskich obrotów.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 cze 2012, 19:01

Może być problem potencjometrem przepływomierza. Kumpel w C4 AAR też miał podpartą przepustnicę aby trzymała obroty. Jednak to nie większe otwarcie przepustnicy pomagało tylko niezałączanie czujnika zamkniętej przepustnicy. Gdy ustawiłem podparcie przepustnicy tak aby czujnik się załączał oraz odpiąłem kostkę czujników na przepustnicy po czym uruchomiłem silnik to obroty były jak na podpartej przepustnicy (silniczek krokowy nie dostawał żadnego sterowania i był otwarty na full). Później kumpel podmienił potencjometr i problemy zniknęły.

PS. itor, chyba też widziałem Cię na lpg-forum?

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 04 cze 2012, 21:17

aldi pisze:Może być problem potencjometrem przepływomierza. Kumpel w C4 AAR też miał podpartą przepustnicę aby trzymała obroty. Jednak to nie większe otwarcie przepustnicy pomagało tylko niezałączanie czujnika zamkniętej przepustnicy. Gdy ustawiłem podparcie przepustnicy tak aby czujnik się załączał oraz odpiąłem kostkę czujników na przepustnicy po czym uruchomiłem silnik to obroty były jak na podpartej przepustnicy (silniczek krokowy nie dostawał żadnego sterowania i był otwarty na full). Później kumpel podmienił potencjometr i problemy zniknęły.

PS. itor, chyba też widziałem Cię na lpg-forum?
potencjometr przeplywomierza mam wymieniony, w starym byla wytarta sciezka

tak widziales mnie na LPG FORUM

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 09 cze 2012, 23:34

Ja mam AAR,wszystko niby jest dobrze,podchodziłem do tego dziesiątki razy z wieloma pomysłami i na PB po ustawieniu by krańcówka przepustnicy działała jest problem z obrotami,bujają. Jak odsunę krańcówkę i podeprę,ustawię śrubą problem znika.Także dałem sobie siana i z podpartą nie ma problemów i na PB i LPG..Potencjometr sprawny,krokowy dobry,nieszczelności brak,dawka paliwa ustawiona,talerz i tym podobne są dobre.

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 10 cze 2012, 06:33

PICEK1 pisze:Ja mam AAR,wszystko niby jest dobrze,podchodziłem do tego dziesiątki razy z wieloma pomysłami i na PB po ustawieniu by krańcówka przepustnicy działała jest problem z obrotami,bujają. Jak odsunę krańcówkę i podeprę,ustawię śrubą problem znika.Także dałem sobie siana i z podpartą nie ma problemów i na PB i LPG..Potencjometr sprawny,krokowy dobry,nieszczelności brak,dawka paliwa ustawiona,talerz i tym podobne są dobre.
no wlasnie cos w tych AAR szwankuja te obroty

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 10 cze 2012, 10:02

ja tam myślę że te AAR to chyba najmniej problemowe z tych naszych 5 garnuszków i mechanicznego wtrysku.

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 10 cze 2012, 17:42

PICEK1 pisze:ja tam myślę że te AAR to chyba najmniej problemowe z tych naszych 5 garnuszków i mechanicznego wtrysku.
ja mam jeszcze 4 gary w 1.9 SD wydaje mi sie ze ten jest mniej problemowy, ale ogolnie nie narzekam...

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 13 cze 2012, 14:58

podparta przepustnica jest i u mnie jest ok ale wiadomo że nie tak jak fabryka dlatego też będę działał na dniach niskie obroty mogą być też przez uszkodzony czujnik 2 pinowy bądź uszkodzoną przepustnice i choć słychać klik może nie działać

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 14 cze 2012, 07:39

Dregan pisze:podparta przepustnica jest i u mnie jest ok ale wiadomo że nie tak jak fabryka dlatego też będę działał na dniach niskie obroty mogą być też przez uszkodzony czujnik 2 pinowy bądź uszkodzoną przepustnice i choć słychać klik może nie działać
widzialem wczoraj audi 2.3 AAR ktore przyjechalo prosto z Niemiec, ma podparta przepustnice a srube od podparcia zalakowana farba, obstawiam ze jednak pewne podparcie musi orginalnie byc

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 14 cze 2012, 09:36

tzn jest minimalne ze i tak wciska sie przycisk

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 14 cze 2012, 10:12

Dregan pisze:tzn jest minimalne ze i tak wciska sie przycisk
wcale nie tak minimalnie - gdzies tak na 4 zwoje na srubie

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 14 cze 2012, 13:32

no tak ale blaszka ta co śruba dochodzi do niej i podpiera tez ma luzu troche do śruby wiec podparta jest o jakieś 2 zwoje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl