[2.3 NF, NG, AAR]Podparcie przepustnicy sruba
[2.3 NF, NG, AAR]Podparcie przepustnicy sruba
Koledzy jak u was wyglada sprawa podparcia przepustnicy srubka, tez macie podparte przepustnice?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może być problem potencjometrem przepływomierza. Kumpel w C4 AAR też miał podpartą przepustnicę aby trzymała obroty. Jednak to nie większe otwarcie przepustnicy pomagało tylko niezałączanie czujnika zamkniętej przepustnicy. Gdy ustawiłem podparcie przepustnicy tak aby czujnik się załączał oraz odpiąłem kostkę czujników na przepustnicy po czym uruchomiłem silnik to obroty były jak na podpartej przepustnicy (silniczek krokowy nie dostawał żadnego sterowania i był otwarty na full). Później kumpel podmienił potencjometr i problemy zniknęły.
PS. itor, chyba też widziałem Cię na lpg-forum?
PS. itor, chyba też widziałem Cię na lpg-forum?
potencjometr przeplywomierza mam wymieniony, w starym byla wytarta sciezkaaldi pisze:Może być problem potencjometrem przepływomierza. Kumpel w C4 AAR też miał podpartą przepustnicę aby trzymała obroty. Jednak to nie większe otwarcie przepustnicy pomagało tylko niezałączanie czujnika zamkniętej przepustnicy. Gdy ustawiłem podparcie przepustnicy tak aby czujnik się załączał oraz odpiąłem kostkę czujników na przepustnicy po czym uruchomiłem silnik to obroty były jak na podpartej przepustnicy (silniczek krokowy nie dostawał żadnego sterowania i był otwarty na full). Później kumpel podmienił potencjometr i problemy zniknęły.
PS. itor, chyba też widziałem Cię na lpg-forum?
tak widziales mnie na LPG FORUM
Ja mam AAR,wszystko niby jest dobrze,podchodziłem do tego dziesiątki razy z wieloma pomysłami i na PB po ustawieniu by krańcówka przepustnicy działała jest problem z obrotami,bujają. Jak odsunę krańcówkę i podeprę,ustawię śrubą problem znika.Także dałem sobie siana i z podpartą nie ma problemów i na PB i LPG..Potencjometr sprawny,krokowy dobry,nieszczelności brak,dawka paliwa ustawiona,talerz i tym podobne są dobre.
no wlasnie cos w tych AAR szwankuja te obrotyPICEK1 pisze:Ja mam AAR,wszystko niby jest dobrze,podchodziłem do tego dziesiątki razy z wieloma pomysłami i na PB po ustawieniu by krańcówka przepustnicy działała jest problem z obrotami,bujają. Jak odsunę krańcówkę i podeprę,ustawię śrubą problem znika.Także dałem sobie siana i z podpartą nie ma problemów i na PB i LPG..Potencjometr sprawny,krokowy dobry,nieszczelności brak,dawka paliwa ustawiona,talerz i tym podobne są dobre.
widzialem wczoraj audi 2.3 AAR ktore przyjechalo prosto z Niemiec, ma podparta przepustnice a srube od podparcia zalakowana farba, obstawiam ze jednak pewne podparcie musi orginalnie bycDregan pisze:podparta przepustnica jest i u mnie jest ok ale wiadomo że nie tak jak fabryka dlatego też będę działał na dniach niskie obroty mogą być też przez uszkodzony czujnik 2 pinowy bądź uszkodzoną przepustnice i choć słychać klik może nie działać