Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[8C ABT] by !StaSiu | SWAP str 46

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 14 cze 2012, 23:11

!StaSiu, pamiętaj że to tylko są wskazania licznika ;-)

chyba z bardzo stromej górki jechałeś, bo ABT przy tej prędkości tak nie przyspiesza (walka z czasem), no chyba że filmik masz przyspieszony :lol:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 15 cze 2012, 00:37

Marcin jak tam Twoje Compi ?

Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 15 cze 2012, 04:13

duo pisze:Marcin jak tam Twoje Compi ?
jeździ

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 15 cze 2012, 10:22

Wg GPSu dobrze mi pokazuje :mrgreen:
Droga S1 na Cieszyn z Mount Everestu nie zjeżdżałem :roll:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 15 cze 2012, 11:36

!StaSiu, spokojnie rozpędzisz się i 210, tylko zeby wiatru nie było, ja tyle też kiedyś jechałem na 195/65 ;-) Ale każdy myśli że ABT to vmax 175km/h <ok>

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 15 cze 2012, 11:57

No skoro w swoim ABT kręciłeś lepszy czas ode mnie na 1/4 mili to coś w tym musi być :lol:

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 15 cze 2012, 13:01

sagem mam CGT tak jak Ty i vmax na drodze prostej lekko unoszącej się wynosi 185 kmh w trzy osoby. Tak mi pokazywał przed wycięciem kata, a po tym zabiegu czuję, że jednak się ożywił. Gostek z hamowni mi powiedział, że mam bardzo zdrowy silnik, że na ten rok jest rewelacyjnie, a te 6KM straty to jest średnia, którą zaniża hamownia, czyli wychodzi na to, że silnik trzyma książkowe 90 KM :-D Przewiduję jeszcze parę modów typu dolot i wydech i znowu odwiedzę hamownie może przekroczy 90 KM. Ale wątpię, żeby na odcince pokazał 210. 200 miałem i 6000 rpm.

Mabrothrax ABT powered :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 15 cze 2012, 13:06

Mabrothrax, spoko, odepniesz tylny naped zobaczysz drugie oblicze auta :mrgreen:

!StaSiu, ja mam skrzynie CVF :-P a odcinka jest przy 6700.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 15 cze 2012, 13:09

No, co quattro to quattro hehe, nie trza nic odpinać tylko coś przydłubać jeszcze albo schudnąć :lol:

Poza tym łysy mi dociążał :lol: :lol:

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 15 cze 2012, 13:13

sagem ale wcześniej miałeś ABT + CGT :-P U mnie jest odcinka przy 6200 to nie AEB :-D

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 15 cze 2012, 13:29

!StaSiu, nie, skrzyni nie zmieniałem, CVF i odcinka 6700 ;-)

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 15 cze 2012, 13:31

Zawsze byłem przekonany, że miałeś CGT :shock:

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 24 cze 2012, 22:11

Witam Was moi mili w mych skromnych progach.
Jako, że irytowała mnie praca silnika to postanowiłem sobie wyczyścić wtrysk.
No to demontaż:
Obrazek

Transport wtrysku na drugi garaż (główne centrum dowodzenia).
Tak to wyglądało:
Obrazek

Po dwóch minutach... :
Obrazek

Jak widać ktoś przede mną przepustnicę już potraktował papierem ściernym:
Obrazek

Towarzysz zamieszania:
Obrazek

Wtrysk wyczyszczony:
Obrazek

Przepustnica przepolerowana:
Obrazek


Wszystko jest poskładane cuzamen do kupy i śmiga. Ahaa no i sory za jakoś zdjęć, ale robione prostownicą do włosów. Wracając do tematu to hmm uważam, że jest lepiej. Nie dławi się, szybciej z obrotów schodzi i troszkę lepiej na obroty się wkręca. Miło niedziela zleciała i jest pozytywnie :-)

Awatar użytkownika
wampir1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
Lokalizacja: okolice Oświęcimia

Post autor: wampir1988 » 25 cze 2012, 00:07

Ci*l tam z wtryskiem skąd ty żeś taką prostownicę wziął :!: :?: Daj namiary to mojej kupię <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 25 cze 2012, 10:10

Aa daj spokój. Galaxy mini się ona nazywa. Jak bym wiedział, że tak z łokcia wyjdą foty to bym sobie po aparat skoczył do domu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl