[B4 ABK]gaz czy coś z silnikiema?
[B4 ABK]gaz czy coś z silnikiema?
witam mam pewien problem.
Auto przy odpalaniu potrzebuje dodania gazu. Mimo dodania gazu rzadko kiedy zapali za pierwszym razem. Zazwyczaj jest to za drugim. Mam instalacje która przełącza się po przekroczeniu 2tys obrotów. Instalacja była założona w 2007 r i patrzac na licznik zrobiono na niej 80tys km.
Auto kupiłem, gdy była przepływka do wymiany. Myślałem, że to odpalanie też jest takie a nie inne z powodu przepływomierza. Jednak nie rozwiązała ona do końca mojego problemu.
wypisze elementy instalacji:
reduktor: Lovato RG92 Elektronik
elektrozawór: Lovato EV00
wielozaawór OMB
zawór tankowania OMB
Czy na tej instalacji kończąc jazdę powinienem przerzucać auto na benzyne? czy tak było w starszej instalacji?
Czytałem na forum, że podobne problemy może stwarzać regulator ciśnienia paliwa.
Z góry dziękuję za udzieloną pomoc.
Pozdrawiam
Auto przy odpalaniu potrzebuje dodania gazu. Mimo dodania gazu rzadko kiedy zapali za pierwszym razem. Zazwyczaj jest to za drugim. Mam instalacje która przełącza się po przekroczeniu 2tys obrotów. Instalacja była założona w 2007 r i patrzac na licznik zrobiono na niej 80tys km.
Auto kupiłem, gdy była przepływka do wymiany. Myślałem, że to odpalanie też jest takie a nie inne z powodu przepływomierza. Jednak nie rozwiązała ona do końca mojego problemu.
wypisze elementy instalacji:
reduktor: Lovato RG92 Elektronik
elektrozawór: Lovato EV00
wielozaawór OMB
zawór tankowania OMB
Czy na tej instalacji kończąc jazdę powinienem przerzucać auto na benzyne? czy tak było w starszej instalacji?
Czytałem na forum, że podobne problemy może stwarzać regulator ciśnienia paliwa.
Z góry dziękuję za udzieloną pomoc.
Pozdrawiam
Może się cofać benzyna. Poszukaj na forum było już o tym. Rozumiem, że rozpalasz zapalniczkę na benzynie :mrgreen: . Bo jeżeli zdarza Ci się na gazie to czy filtrek gazu sprawdzałeś :?:
Jeżeli go nie wymieniałeś to idę o zakład, że:
1 - jest do zasyfiony i do wymiany
2 - do wyczyszczenia masz elektrozawór gazu na/przed parownikiem. Lubi go czasem zaciąć(szczególnie na zimno) przypominający smołę syf z gazu. Wyczyścisz to nawet wodą z mydłem, ale nitro lub benzyną będzie szybciej <ok>
Jeżeli go nie wymieniałeś to idę o zakład, że:
1 - jest do zasyfiony i do wymiany
2 - do wyczyszczenia masz elektrozawór gazu na/przed parownikiem. Lubi go czasem zaciąć(szczególnie na zimno) przypominający smołę syf z gazu. Wyczyścisz to nawet wodą z mydłem, ale nitro lub benzyną będzie szybciej <ok>
Ja bym to na początek wszystko wyczyścił jeżeli chodzi o LPG.
Wymienić - wymienił, ale czy poczyścił :?: Tam w gnieździe filterka i elektrozaworu mogło zostać mnóstwo syfu i załatwić nowy. Instalację regulowałeś po nzmianie filtra LPG? Zmienił się skład mieszankibenek9202 pisze:
Filr gazu i taki jakby tłoczek gazownik mi ost wymienial. Ten tłoczek był tak zapchany że na gaz nie mogłem przełączyć
-
- Forum Audi 80
- Posty: 137
- Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
- Lokalizacja: Legnica
Z tego co opisujesz to auto odpala na benzynie a póżniej po przekroczeniu 2000 obrotów przełącza sie na lpg.Wiec instalacja lpg nie ma nic wspólnego z odpalaniem-chyba że odpalasz awaryjnie.Ja mam tak bynajmniej i nawet jak jest przełacznik w centralce na lpg to i tak odpala na benzynie.Napisz dokładnie jak to jest bo moze to inna przyczyna.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 137
- Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
- Lokalizacja: Legnica