Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 80 '92] Naprawa, strzał w przód.

ODPOWIEDZ
fiorello
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 09 sty 2012, 17:28

[B4 80 '92] Naprawa, strzał w przód.

Post autor: fiorello » 18 cze 2012, 01:53

Witam, bez zbędnego gadania po prostu mam problem, samochód nieźle oberwał przez co podłużnica jak i inne elementy lewego przodu są po prostu w powyginanym stanie. Nie znam się na fachowej nomenklaturze, co więcej nie znam się za bardzo na samochodach a naprawa tej "awarii" była by dla mnie ciekawym doświadczeniem z racji też tego że na naprawę u mechanika pieniędzy nie mam a sprzedanie tej perełki było by grzechem. Chciałbym sam jakoś poskładać do kupy samochód a czas mieć będę więc to chyba nie jest aż taki problem. Pytanie jest takie, bazując na fotkach które dałem czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć co by trzeba było wymienić? Oczywiście mówię o najważniejszych rzeczach jak wyciągniecie prostownicy, wymiana chłodnicy, tego całego elementu pod silnikiem (trawersa?), symetrycznosć auta też leży pod znakiem zapytania aczkolwiek drzwi chodzą jak chodziły ale widzę że prawe elementry karoserii są trochę przesunięte do wewnątrz. Samochód przejechał po wypadku dobry kawał drogi i myślę że należy mu się jednak trochę poświęconego czasu za te krzywdy. Proszę chociaż o małą ocenę zniszczeń i jak to wygląda dla was. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Audi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 555
Rejestracja: 17 gru 2010, 10:04
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Audi88 » 19 cze 2012, 01:22

tez to przechodze ; /
przede wszystkim odkrec wszystko co pogiete potem kup to co pogiete i jedz do blacharza. ja tak chyba zrobie.. moj troszke mniej dostal ale naprawa pewnie pdoobna :(

link do mojego tematu https://audi80.pl/audi-b3-18-1988-r- ... t50676.htm

fiorello
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 09 sty 2012, 17:28