Auto jak w tytule, instalacja gazowa 2 generacji, Lovato +autronic 700, na ktorej przejechalem bezproblemowo 50000km. Splanie gazu w normie - srednio okolo 11,5-12,5/ 100km.
Problem zaczal sie dwa dni temu , a mianowicie auto bylo juz rozgrzane i stojac na swiatlach najpierw nieznacznie a potem gwaltownie wzrosly mi obroty do 3000. Nacisniecie gazu nie zawsze pomoglo, czasem spadly (choc i tak byly troche za wysokie) a czasem wzrosly jeszcze bardziej - az do 5000 obr !!! Obciazanie silnika nie pomaga - auto jedzie jak z wlaczonym tempomatem, bez dotykania pedalu gazu

Zastanawiam sie nad wymiana silnika krokowego nastawnika przpustnicy - moze macie jakies sugestie?
[ Dodano: 2007-10-15, 10:25 ]
jeszczo jedno - czy w wypadku zakupu warto kupic boscha czy zamienniki sprawuja sie wystarczajaco dobrze? roznica w cenie jest dwukrotna
[ Dodano: 2007-10-15, 10:51 ]
BTW - jaka jest procedura sprawdzenia silnika krokowego? Mam silniczek 6 - pinowy Bosch 0 132 008 601. wyczytalem, ze rezystancja na skrajnych pinach 1-6 powinna wynosic 3 - 200 ohm. Jak przeprowadzic prawidlowo taki pomiar? Nie chce wywalic pare stowek na krokowy bez uprzedniego sprawdzenia
