Witam. Tak od jakiegoś czasu a w zasadzie jak tylko kupiłem , mam problem z dziwnie wysokimi obrotami . Jest tak że zaraz po uruchomieniu wyje na 1800 i trzyma nawet gorący , choć zdarza się że obr. spadają na 1000. Podkręciłem na przepustnicy i ok. ale po chwili znowu i tak cały czas. Bywa że jest normalnie ale przeważnie wiszą na 1800. Sprawdzałem czujkę na krućcu , termostat nowy. Proszę o pomysły co z tym zrobić , tylko szczegółowo opisane.
Dzięki
Ps. Czy naprawiana silikonem guma od filtra do dolotu ma na to wpływ.
[80 b3 1.8JN] dziwne zachowanie obrotów
siema ja kiedyś tak miałem w vw jetta 1,6 gaznik tam ssanie było na zasadzie bimetalu i cieolejsza woda otaczała tą spreżyne tym obroty spadały przyczyna leżala w tym, że całe te ustrojstwo było zasyfione i słabo woda grzała tą sprężynę wycześciłem przedmuchłem cały układ chłodzenia i ok. Ale teraz mam audi 1,6 PP gażnik elektronik i też miałem przypadek z obrotami,że dostawała kopa nie trzymając gazu jechała 80, ale powód był błachy spadła wsuwka od przewodu masowego, który jest przykręcony do pokrywy zaworów.
Siema daj znac jak ją wyleczysz
Lisek
Siema daj znac jak ją wyleczysz
Lisek
Silnik jn, ma wtrysk mechaniczny, a nie gaźnik
A tak do rzeczy. Sprawdź, czy wszystkie przewody podciśnieniowe są całe, łącznie z wcześniej wspomnianą gumą. Ja miałem jeden nie szczelny i podobny problem z obrotami. A na przepustnicy lepiej jej za bardzo nie reguluj. Jeżeli wszystkie są ok, to może cię czekać regulacja przepływomierza. Ale tego sam już niestety tego nie zrobisz.
A tak do rzeczy. Sprawdź, czy wszystkie przewody podciśnieniowe są całe, łącznie z wcześniej wspomnianą gumą. Ja miałem jeden nie szczelny i podobny problem z obrotami. A na przepustnicy lepiej jej za bardzo nie reguluj. Jeżeli wszystkie są ok, to może cię czekać regulacja przepływomierza. Ale tego sam już niestety tego nie zrobisz.